hadden toch allang gevaccineerd moeten zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:16 schreef deedeetee het volgende:
Ziekenhuispersoneel krijgt 35.000 Janssen vaccins. Dat zullen ze vast snel wegprikken. Daar weten ze daar wel raad mee
Ik heb je een hele bak argumenten gegeven waar je gewoon niet op in gaat, je bent alleen maar vervelend aan het doen dus.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat ik er niet zoveel mee kan en echt anders in sta.
Je geeft helemaal geen argumenten dat het niet tijdelijk is. Alleen dat het mogelijk langer duurt dan we hopen. Tja, dat zal. Maar hoe dan ook is uiteindelijk die pandemie een keer voorbij en zijn dingen weer terug zoals ze daarvoor waren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik heb je een hele bak argumenten gegeven waar je gewoon niet op in gaat, je bent alleen maar vervelend aan het doen dus.
Nogal wiedes, want dat laatste is nou precies waarom ik zeg dat we het niet moeten willenquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je geeft helemaal geen argumenten dat het niet tijdelijk is. Alleen dat het mogelijk langer duurt dan we hopen.
Hoe mooi je verhaal over oprekbaar begrip en politici is; iets is tijdelijk als het niet blijvend is. Kun je dat zelf te lang vinden duren (zoals de avondklok want ja, ook die is dus tijdelijk) maar het is niet blijvend.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik nog duidelijker kan zijn: Dat is nou exact het probleem.
Maar je gaat op geen enkele manier in op wat ik zeg dus dan houdt het op.
Misschien heb ik niet opgelet maar is de avondklok al afgeschaft?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe mooi je verhaal over oprekbaar begrip en politici is; iets is tijdelijk als het niet blijvend is. Kun je dat zelf te lang vinden duren (zoals de avondklok want ja, ook die is dus tijdelijk) maar het is niet blijvend.
Misschien heb ik niet opgelet maar heeft iemand gezegd dat de avondklok een blijvend fenomeen is?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet opgelet maar is de avondklok al afgeschaft?
Bewijs maar dat het tijdelijk is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet opgelet maar heeft iemand gezegd dat de avondklok een blijvend fenomeen is?
deze pandemie gaat wel voorbij, alleen dit virus gaat nooit weg, dus wordt het als een griepvirus, waarvoor de zwakkeren dan een vaccin krijgen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je geeft helemaal geen argumenten dat het niet tijdelijk is. Alleen dat het mogelijk langer duurt dan we hopen. Tja, dat zal. Maar hoe dan ook is uiteindelijk die pandemie een keer voorbij en zijn dingen weer terug zoals ze daarvoor waren.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het tijdelijk is.
denk dat je gewenning en blijvend door elkaar haalt?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het tijdelijk is.
Vandaar dat ik er verder niet op in ging.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Als je daadwerkelijk denkt dat de avondklok een blijvertje is dan kun je nog zoveel argumenten vragen maar dan is het wel klaar denk ik.
Ik volg slechts de muggenzifterij. De avondklok bestaat en er is geen einddatum dus is het niet mogelijk dat deze tijdelijk is. Op dit moment.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Als je daadwerkelijk denkt dat de avondklok een blijvertje is dan kun je nog zoveel argumenten vragen maar dan is het wel klaar denk ik.
Je originele vraag was waarom ik er tegen ben om die 700 miljoen uit te geven. Daar heb ik meerdere argumenten voor gegeven. Het zou fijn zijn als je dan ook wat terug geeft. Waarom ben jij voor?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er verder niet op in ging.
Geld blijkt weer eens belangrijker dan mensen in leven houden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:50 schreef Molo het volgende:
Half jaar onderhandeling, maar IC's worden uitgebreid![]()
https://www.skipr.nl/nieu(...)zo-lang-moest-duren/
Jij denkt serieus dat je over 20 jaar nog steeds voor 10en binnen moet zijn?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik volg slechts de muggenzifterij. De avondklok bestaat en er is geen einddatum dus is het niet mogelijk dat deze tijdelijk is. Op dit moment.
Lees maar terug, heb ik aangegeven.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je originele vraag was waarom ik er tegen ben om die 700 miljoen uit te geven. Daar heb ik meerdere argumenten voor gegeven. Het zou fijn zijn als je dan ook wat terug geeft. Waarom ben jij voor?
Anderhalf miljard and counting trouwens hè. 700 is zonder de tests a ongeveer 225 miljoen per maand.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je originele vraag was waarom ik er tegen ben om die 700 miljoen uit te geven. Daar heb ik meerdere argumenten voor gegeven. Het zou fijn zijn als je dan ook wat terug geeft. Waarom ben jij voor?
Daar heb ik al op geantwoord. Mensen kunnen dezelfde dingen ook doen zonder testcircus. Nu jouw antwoord.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees maar terug, heb ik aangegeven.
Best wel vreemd dat niemand hier op deze pagina inhoudelijk kan of durft te reageren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gadver, ze spreken daar toch FRANS? NEE!
Maar jokes aside, ik ga er nogmaals van uit dat hier volgend jaar ook gewoon weer alles kan zonder beperkingen. Dan hoef ik niet te verhuizen. In het extreem om waarschijnlijke geval dat dat niet zo is ga ik liever naar Shenzhen of Taiwan, die beginnen in hoog tempo de global place to be voor informatici te zijn en zijn dus los van corona zowieso al een geweldige plek voor mij om in mijn vakgebied een carriëre te beginnen
Vietnam, NZ, Australie, texas etc zijn ook allemaal terug naar normaal, Isreal heeft nu ook nachtclubs heropend, Afrikaanse landen houden ons nu dus ook al in met het virus verslaan en alle vrijheid terughebben.... maar die twee plekken zijn gewoon het best. Als je toch zo'n ruime keuze hebt, kan je ook kieskeurig zijn.
Maar ik ga er nogmaals van uit dat het hier volgend jaar ook wel weer kan, Europa zal niet voor eeuwig het lulletje randdebiel van de planeet Aarde blijven als de USA, Oceanie, Afrika, en Azië, midden oosten, en UK straks back to normal zijn, dus dan hoeft het ook niet. Ik wacht wel tot volgend jaar.
Maar het is objectief wl een afgang dat Algrije of all places ons nu ook inhaalt met alle vrijheid weer terug en 0 doden itt volle ics hier!Daarom deel ik het, om te laten zien hoe slecht we het hier doen~
Gezondheidschecks en zeker van deze orde overlaten aan 'de markt' zoals jij suggereert lijkt me een heel slecht idee. Daar gaan allerlei idiote varianten op komen zodra je dat toe gaat staan en die krijg je dan vervolgens nooit meer weg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar heb ik al op geantwoord. Mensen kunnen dezelfde dingen ook doen zonder testcircus. Nu jou antwoord.
Over testen voor grote eenmalige evenementen valt te praten, maar dat kun je ook gewoon aan de organisatoren van die evenementen zelf overlaten en heb je geen testcircus voor nodig. Bereken het maar door in de prijs van het kaartje.
De redenen zijn bij allemaal hetzelfde hoor: virus weggewerkt door snel ingrijpen, leven weer normaal, niemand dood. 2 weken quarantine aan de grens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je haalt nu allerlei landen door elkaar en waarom ze weer open zijn.
Eens, maar voor grootschalige evenementen zul je toch iets moeten bedenken. Bovendien is wat jij beschrijft niet heel anders dan wat nu opgezet wordt, alleen kiest de overheid de marktpartij. Zoals je zelf ook al opmerkt verdienen een paar mensen hier dik aan. Dat is nog veel moeilijker weg te krijgen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezondheidschecks en zeker van deze orde overlaten aan 'de markt' zoals jij suggereert lijkt me een heel slecht idee. Daar gaan allerlei idiote varianten op komen zodra je dat toe gaat staan en die krijg je dan vervolgens nooit meer weg.
Nee dank je
Ik zie geen meerwaarde voor die testevents, ook niet voor grootschalige evenementenquote:Op zondag 11 april 2021 00:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Eens, maar voor grootschalige evenementen zul je toch iets moeten bedenken. Bovendien is wat jij beschrijft niet heel anders dan wat nu opgezet wordt, alleen kiest de overheid de marktpartij. Zoals je zelf ook al opmerkt verdienen een paar mensen hier dik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |