SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lijkt me een betere oplossing dan wat hier nu aan het gebeuren is.quote:Bij afwezigheid van de eigenaar/bewoner kan het bestuur, in geval van calamiteit,
waarbij handelingen moeten worden uitgevoerd ter beperking van schade, zich toegang
verschaffen tot het desbetreffende appartement. Met dit doel maakt elke eigenaar bij
het bestuur minimaal 1, maar bij voorkeur 2 sleuteladres(sen) bekend van mensen die
binnen korte tijd ter plaatse kunnen zijn. Wanneer dit praktisch onuitvoerbaar blijkt wordt
de hulp van de politie ingeroepen. De eigenaar dient onverwijld op de hoogte worden
gesteld van dit binnentreden.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er spuugzat van, waarom is op het terras zitten een probleem, laat die ouwe vellen thuiszitten.
Nu heeft iedereen een kutleven toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wens je nu je ouders en bejaarde ooms en tantes dood of een kutleven toe?
Zoiets heet een beschaafde verzorgingsstaat toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen een kutleven toch?
Alles?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Small price en ik doe stiekem toch wel alles maar dat hoeven Piet en Annie niet te weten
Ik kijk stiekem niet op een prei.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles?
Maar wedden dat achter gesloten deurtjes de sterrestaurants wel koken en serveren aan tafel (en gewoon met 8 man aan tafel).
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houdenquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles?
Maar wedden dat achter gesloten deurtjes de sterrestaurants wel koken en serveren aan tafel (en gewoon met 8 man aan tafel).
In Parijs gingen er een paar nat vorige weekquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houden
Haha nou ik weet 100% zeker dat het zo is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houden
Bijna zestig procent is daar bang voor een spuitje, gaat nog wat worden maar goed nuken dat chagrijnige depressieve kutland zonder zelfspot en zelfkennis, zeg tegen een Ier dat hij een rode neus heeft en je krijgt een biertje, zeg tegen een Fransman dat hij uit zijn mond stinkt en je krijgt een klap.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Parijs gingen er een paar nat vorige week
Maar goed dat zijn Fransen. Per DNA corrupt uitschot.
Ik hoor een lichte ondertoon, misschien mag je Fransen niet zo?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna zestig procent is daar bang voor een spuitje, gaat nog wat worden maar goed nuken dat chagrijnige depressieve kutland zonder zelfspot en zelfkennis, zeg tegen een Ier dat hij een rode neus heeft en je krijgt een biertje, zeg tegen een Fransman dat hij uit zijn mond stinkt en je krijgt een klap.
Lekker alle restaurants in het weekend dicht, ja dat lijkt mij ook een goed idee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zou elk fatsoenlijk restaurant moeten doen:
https://www.ad.nl/koken-e(...)kend-dicht~a1953a9b/
Gewoon 4 dagen per week met passie koken en de rest lekker dicht.
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor een lichte ondertoon, misschien mag je Fransen niet zo?
Jammer van het mooie land wel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker alle restaurants in het weekend dicht, ja dat lijkt mij ook een goed idee.
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.
Overal kwaliteit en uitgeruste mensen en meer keus want meer goede restaurants. En alle middelmatige meuk mag opbokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |