SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lijkt me een betere oplossing dan wat hier nu aan het gebeuren is.quote:Bij afwezigheid van de eigenaar/bewoner kan het bestuur, in geval van calamiteit,
waarbij handelingen moeten worden uitgevoerd ter beperking van schade, zich toegang
verschaffen tot het desbetreffende appartement. Met dit doel maakt elke eigenaar bij
het bestuur minimaal 1, maar bij voorkeur 2 sleuteladres(sen) bekend van mensen die
binnen korte tijd ter plaatse kunnen zijn. Wanneer dit praktisch onuitvoerbaar blijkt wordt
de hulp van de politie ingeroepen. De eigenaar dient onverwijld op de hoogte worden
gesteld van dit binnentreden.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er spuugzat van, waarom is op het terras zitten een probleem, laat die ouwe vellen thuiszitten.
Nu heeft iedereen een kutleven toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wens je nu je ouders en bejaarde ooms en tantes dood of een kutleven toe?
Zoiets heet een beschaafde verzorgingsstaat toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen een kutleven toch?
Alles?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Small price en ik doe stiekem toch wel alles maar dat hoeven Piet en Annie niet te weten
Ik kijk stiekem niet op een prei.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles?
Maar wedden dat achter gesloten deurtjes de sterrestaurants wel koken en serveren aan tafel (en gewoon met 8 man aan tafel).
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houdenquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles?
Maar wedden dat achter gesloten deurtjes de sterrestaurants wel koken en serveren aan tafel (en gewoon met 8 man aan tafel).
In Parijs gingen er een paar nat vorige weekquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houden
Haha nou ik weet 100% zeker dat het zo is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houden
Bijna zestig procent is daar bang voor een spuitje, gaat nog wat worden maar goed nuken dat chagrijnige depressieve kutland zonder zelfspot en zelfkennis, zeg tegen een Ier dat hij een rode neus heeft en je krijgt een biertje, zeg tegen een Fransman dat hij uit zijn mond stinkt en je krijgt een klap.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Parijs gingen er een paar nat vorige week
Maar goed dat zijn Fransen. Per DNA corrupt uitschot.
Ik hoor een lichte ondertoon, misschien mag je Fransen niet zo?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna zestig procent is daar bang voor een spuitje, gaat nog wat worden maar goed nuken dat chagrijnige depressieve kutland zonder zelfspot en zelfkennis, zeg tegen een Ier dat hij een rode neus heeft en je krijgt een biertje, zeg tegen een Fransman dat hij uit zijn mond stinkt en je krijgt een klap.
Lekker alle restaurants in het weekend dicht, ja dat lijkt mij ook een goed idee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zou elk fatsoenlijk restaurant moeten doen:
https://www.ad.nl/koken-e(...)kend-dicht~a1953a9b/
Gewoon 4 dagen per week met passie koken en de rest lekker dicht.
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor een lichte ondertoon, misschien mag je Fransen niet zo?
Jammer van het mooie land wel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker alle restaurants in het weekend dicht, ja dat lijkt mij ook een goed idee.
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.
Overal kwaliteit en uitgeruste mensen en meer keus want meer goede restaurants. En alle middelmatige meuk mag opbokken.
De natuur is prachtig, het levensritme ook maar voor de rest is het een ernstig verstopt toilet met mensen die te graag bouillabaisse eten.quote:
Die chagerijn is een act bij vnl de ego mannetjes.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.
McDonald's blijft bestaan. Aan de rand van een industrieterrein.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.
Welke mensen? Hier niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.
Dat is alweer te duur voor veel mensen. Die willen een all-you-can-eat concept dat in ieder middelgroot dorp ligt waar ze zich vol kunnen vreten met het hele gezin. In principe niets mis mee, maar dat soort bedrijven heeft wel ongeveer 100% bezetting nodig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
McDonald's blijft bestaan. Aan de rand van een industrieterrein.
Dat soort bedrijven en dat soort mensen mogen allebei wel weggesaneerd wordenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer te duur voor veel mensen. Die willen een all-you-can-eat concept dat in ieder middelgroot dorp ligt waar ze zich vol kunnen vreten met het hele gezin. In principe niets mis mee, maar dat soort bedrijven heeft wel ongeveer 100% bezetting nodig.
De tokkietoko!quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer te duur voor veel mensen. Die willen een all-you-can-eat concept dat in ieder middelgroot dorp ligt waar ze zich vol kunnen vreten met het hele gezin. In principe niets mis mee, maar dat soort bedrijven heeft wel ongeveer 100% bezetting nodig.
Prima toch? Ik ga er toch niet heen, dus ook geen last van het volk daar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja de reden die ze aangaven was dat ze er achter zijn gekomen dat ze toch een stuk sociaal leven missen als ze in het weekend open zijn. En dat heeft een reden natuurlijk, de meeste sociale activiteiten vinden in het weekend plaats, verjaardagen, feestjes etc, plan je meestal niet op maandagavond. Maar ook uit eten gaan op maandagavond is toch net wat anders als je weet dat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.
Overal kwaliteit en uitgeruste mensen en meer keus want meer goede restaurants. En alle middelmatige meuk mag opbokken.
Ja daarom niets mis mee, maar niet voor mij. Die zaken kunnen lastig open omdat ze hun omzet toch nooit kunnen halen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima toch? Ik ga er toch niet heen, dus ook geen last van het volk daar.
Kun je vergeten, tjek buienradar. Ik heb mijn schoenen alvast uit gedaanquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het mag trouwens wel iets minder gaan regenen. Moet zo nog even naar buiten toe.
Hond zal toch even naar buiten moeten. En moet mijn auto nog van de laadpaal afhalen zo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergeten, tjek buienradar. Ik heb mijn schoenen alvast uit gedaan
koopjequote:Op zaterdag 10 april 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond zal toch even naar buiten moeten. En moet mijn auto nog van de laadpaal afhalen zo.
Goeie regenjas ook. Even bestellen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
koopje
https://odieregen.nl/para(...)h-paraplu-boy-monkey
Tis denk ik meer de 80+uur per week die veel topkoks draaien om de 5-6 dagen per week open te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja de reden die ze aangaven was dat ze er achter zijn gekomen dat ze toch een stuk sociaal leven missen als ze in het weekend open zijn. En dat heeft een reden natuurlijk, de meeste sociale activiteiten vinden in het weekend plaats, verjaardagen, feestjes etc, plan je meestal niet op maandagavond. Maar ook uit eten gaan op maandagavond is toch net wat anders als je weet dat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat.
Dat kan toch ook gewoon? Meer koks aannemen en deze laten rouleren. Maar goed, om terug te komen op je artikel, ik denk dat maar heel weinig restaurants levensvatbaar zijn wanneer ze besluiten om in de weekenden te sluiten om ook een sociaal leven te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis denk ik meer de 80+uur per week die veel topkoks draaien om de 5-6 dagen per week open te kunnen zijn.
Denk dat de luxe van 45-50uur per week voor elk restaurant moet kunnen.
Volgens mij laten de topkoks juist het meeste door hun hulpjes doenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis denk ik meer de 80+uur per week die veel topkoks draaien om de 5-6 dagen per week open te kunnen zijn.
Denk dat de luxe van 45-50uur per week voor elk restaurant moet kunnen.
ja precies 80+ uur lijkt mij sterk overdrevenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon? Meer koks aannemen en deze laten rouleren. Maar goed, om terug te komen op je artikel, ik denk dat maar heel weinig restaurants levensvatbaar zijn wanneer ze besluiten om in de weekenden te sluiten om ook een sociaal leven te kunnen hebben.
Moeten er wel eerst een stel zijn die laten zien dat het kan. Het is "normaal" in die sector, dus iedereen doet het maar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon? Meer koks aannemen en deze laten rouleren. Maar goed, om terug te komen op je artikel, ik denk dat maar heel weinig restaurants levensvatbaar zijn wanneer ze besluiten om in de weekenden te sluiten om ook een sociaal leven te kunnen hebben.
Alles gelukt met verhuizen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
heb niet helemaaal duidelijk gezegd. HIj heeft de sleutel nu omdat hier iemand moet zijn voor die intercom en ik op werk ben dan. Hij zei daarna kanhij wel n de kluis maar ga em terug vragen
ah nou lekker chinees laten komen en de pootjes omhoogquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
heb niet helemaaal duidelijk gezegd. HIj heeft de sleutel nu omdat hier iemand moet zijn voor die intercom en ik op werk ben dan. Hij zei daarna kanhij wel n de kluis maar ga em terug vragen
quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit nunog niet klaar. ff koffie pakken en dan ga ik fotos maken
hangen de gordijnen al?quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Was gelijk in paniek :p Maar heb de andere buren op de etage ook ontmoet,. Die naast mij is erg aardig en schuin tegenover mij ook.
Die man die zo onaardig deed was ik al gewaarschuwd voor door de verkoper.
Ik deed serieus serieus keer een poging mij zelf voor te stellen,. geloof dat die zelfs een keer zei; ja leuk ofzo... verder met zijn rant
Niet teveel aandacht besteden aan die negatievelingen. Het is net FOK!quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Was gelijk in paniek :p Maar heb de andere buren op de etage ook ontmoet,. Die naast mij is erg aardig en schuin tegenover mij ook.
Die man die zo onaardig deed was ik al gewaarschuwd voor door de verkoper.
Ik deed serieus serieus keer een poging mij zelf voor te stellen,. geloof dat die zelfs een keer zei; ja leuk ofzo... verder met zijn rant
Oh nee deze is gelijk afgeschrevenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan die negatievelingen. Het is net FOK!
Die laten we komende week pas installeren, maar daar zouden we het niet over hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:16 schreef Karzai het volgende:
Nog even alles checken op verborgen cameraatjes en afluisterapparatuur
ja had die ledstrip voor de zekerheid van de tafel gehaald maar nu niks om mee vas te plakken natuurlijkquote:
Leuk ballie!quote:
Dit was de housewarmingquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming?
Stoffen bank buitenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
de bank past gewoon op balkon, maar nu gaat regenen. ff kijken hoe nat het wordt
Is dat een seats en sofa garantie?quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is voor buiten. Maar die kussens twijfel ik wel een beetje over
quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat een seats en sofa garantie?
Je hebt nu de ruimte toch, zou ze lekker binnen halen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is voor buiten. Maar die kussens twijfel ik wel een beetje over
We verwachten nu allemaal zelfgemaakte noodles bij de housewarmingquote:
Je hebt net de housewarming gehadquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
We verwachten nu allemaal zelfgemaakte noodles bij de housewarming
het was allemaal wat koud, ik kom graag langs om de boel op te warmen..quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt net de housewarming gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |