SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lijkt me een betere oplossing dan wat hier nu aan het gebeuren is.quote:Bij afwezigheid van de eigenaar/bewoner kan het bestuur, in geval van calamiteit,
waarbij handelingen moeten worden uitgevoerd ter beperking van schade, zich toegang
verschaffen tot het desbetreffende appartement. Met dit doel maakt elke eigenaar bij
het bestuur minimaal 1, maar bij voorkeur 2 sleuteladres(sen) bekend van mensen die
binnen korte tijd ter plaatse kunnen zijn. Wanneer dit praktisch onuitvoerbaar blijkt wordt
de hulp van de politie ingeroepen. De eigenaar dient onverwijld op de hoogte worden
gesteld van dit binnentreden.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben er spuugzat van, waarom is op het terras zitten een probleem, laat die ouwe vellen thuiszitten.
Nu heeft iedereen een kutleven toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wens je nu je ouders en bejaarde ooms en tantes dood of een kutleven toe?
Zoiets heet een beschaafde verzorgingsstaat toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen een kutleven toch?
Alles?quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Small price en ik doe stiekem toch wel alles maar dat hoeven Piet en Annie niet te weten
Ik kijk stiekem niet op een prei.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles?
Maar wedden dat achter gesloten deurtjes de sterrestaurants wel koken en serveren aan tafel (en gewoon met 8 man aan tafel).
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houdenquote:Op zaterdag 10 april 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles?
Maar wedden dat achter gesloten deurtjes de sterrestaurants wel koken en serveren aan tafel (en gewoon met 8 man aan tafel).
In Parijs gingen er een paar nat vorige weekquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houden
Haha nou ik weet 100% zeker dat het zo is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Juist sterrenrestaurants hebben een imago hoog te houden
Bijna zestig procent is daar bang voor een spuitje, gaat nog wat worden maar goed nuken dat chagrijnige depressieve kutland zonder zelfspot en zelfkennis, zeg tegen een Ier dat hij een rode neus heeft en je krijgt een biertje, zeg tegen een Fransman dat hij uit zijn mond stinkt en je krijgt een klap.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Parijs gingen er een paar nat vorige week
Maar goed dat zijn Fransen. Per DNA corrupt uitschot.
Ik hoor een lichte ondertoon, misschien mag je Fransen niet zo?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna zestig procent is daar bang voor een spuitje, gaat nog wat worden maar goed nuken dat chagrijnige depressieve kutland zonder zelfspot en zelfkennis, zeg tegen een Ier dat hij een rode neus heeft en je krijgt een biertje, zeg tegen een Fransman dat hij uit zijn mond stinkt en je krijgt een klap.
Lekker alle restaurants in het weekend dicht, ja dat lijkt mij ook een goed idee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zou elk fatsoenlijk restaurant moeten doen:
https://www.ad.nl/koken-e(...)kend-dicht~a1953a9b/
Gewoon 4 dagen per week met passie koken en de rest lekker dicht.
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor een lichte ondertoon, misschien mag je Fransen niet zo?
Jammer van het mooie land wel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker alle restaurants in het weekend dicht, ja dat lijkt mij ook een goed idee.
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.
Overal kwaliteit en uitgeruste mensen en meer keus want meer goede restaurants. En alle middelmatige meuk mag opbokken.
De natuur is prachtig, het levensritme ook maar voor de rest is het een ernstig verstopt toilet met mensen die te graag bouillabaisse eten.quote:
Die chagerijn is een act bij vnl de ego mannetjes.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik die zou mogen, geen humor, geen zelfspot, de helft van het land is depri en ze stinken.
McDonald's blijft bestaan. Aan de rand van een industrieterrein.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.
Welke mensen? Hier niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen willen graag middelmatige meuk voor weinig geld.
Dat is alweer te duur voor veel mensen. Die willen een all-you-can-eat concept dat in ieder middelgroot dorp ligt waar ze zich vol kunnen vreten met het hele gezin. In principe niets mis mee, maar dat soort bedrijven heeft wel ongeveer 100% bezetting nodig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
McDonald's blijft bestaan. Aan de rand van een industrieterrein.
Dat soort bedrijven en dat soort mensen mogen allebei wel weggesaneerd wordenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer te duur voor veel mensen. Die willen een all-you-can-eat concept dat in ieder middelgroot dorp ligt waar ze zich vol kunnen vreten met het hele gezin. In principe niets mis mee, maar dat soort bedrijven heeft wel ongeveer 100% bezetting nodig.
De tokkietoko!quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer te duur voor veel mensen. Die willen een all-you-can-eat concept dat in ieder middelgroot dorp ligt waar ze zich vol kunnen vreten met het hele gezin. In principe niets mis mee, maar dat soort bedrijven heeft wel ongeveer 100% bezetting nodig.
Prima toch? Ik ga er toch niet heen, dus ook geen last van het volk daar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja de reden die ze aangaven was dat ze er achter zijn gekomen dat ze toch een stuk sociaal leven missen als ze in het weekend open zijn. En dat heeft een reden natuurlijk, de meeste sociale activiteiten vinden in het weekend plaats, verjaardagen, feestjes etc, plan je meestal niet op maandagavond. Maar ook uit eten gaan op maandagavond is toch net wat anders als je weet dat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me dat dan de ene het weekend pakt, za-zo. En de ander di-vr.
Overal kwaliteit en uitgeruste mensen en meer keus want meer goede restaurants. En alle middelmatige meuk mag opbokken.
Ja daarom niets mis mee, maar niet voor mij. Die zaken kunnen lastig open omdat ze hun omzet toch nooit kunnen halen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima toch? Ik ga er toch niet heen, dus ook geen last van het volk daar.
Kun je vergeten, tjek buienradar. Ik heb mijn schoenen alvast uit gedaanquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het mag trouwens wel iets minder gaan regenen. Moet zo nog even naar buiten toe.
Hond zal toch even naar buiten moeten. En moet mijn auto nog van de laadpaal afhalen zo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergeten, tjek buienradar. Ik heb mijn schoenen alvast uit gedaan
koopjequote:Op zaterdag 10 april 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond zal toch even naar buiten moeten. En moet mijn auto nog van de laadpaal afhalen zo.
Goeie regenjas ook. Even bestellen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
koopje
https://odieregen.nl/para(...)h-paraplu-boy-monkey
Tis denk ik meer de 80+uur per week die veel topkoks draaien om de 5-6 dagen per week open te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja de reden die ze aangaven was dat ze er achter zijn gekomen dat ze toch een stuk sociaal leven missen als ze in het weekend open zijn. En dat heeft een reden natuurlijk, de meeste sociale activiteiten vinden in het weekend plaats, verjaardagen, feestjes etc, plan je meestal niet op maandagavond. Maar ook uit eten gaan op maandagavond is toch net wat anders als je weet dat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat.
Dat kan toch ook gewoon? Meer koks aannemen en deze laten rouleren. Maar goed, om terug te komen op je artikel, ik denk dat maar heel weinig restaurants levensvatbaar zijn wanneer ze besluiten om in de weekenden te sluiten om ook een sociaal leven te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis denk ik meer de 80+uur per week die veel topkoks draaien om de 5-6 dagen per week open te kunnen zijn.
Denk dat de luxe van 45-50uur per week voor elk restaurant moet kunnen.
Volgens mij laten de topkoks juist het meeste door hun hulpjes doenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis denk ik meer de 80+uur per week die veel topkoks draaien om de 5-6 dagen per week open te kunnen zijn.
Denk dat de luxe van 45-50uur per week voor elk restaurant moet kunnen.
ja precies 80+ uur lijkt mij sterk overdrevenquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon? Meer koks aannemen en deze laten rouleren. Maar goed, om terug te komen op je artikel, ik denk dat maar heel weinig restaurants levensvatbaar zijn wanneer ze besluiten om in de weekenden te sluiten om ook een sociaal leven te kunnen hebben.
Moeten er wel eerst een stel zijn die laten zien dat het kan. Het is "normaal" in die sector, dus iedereen doet het maar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon? Meer koks aannemen en deze laten rouleren. Maar goed, om terug te komen op je artikel, ik denk dat maar heel weinig restaurants levensvatbaar zijn wanneer ze besluiten om in de weekenden te sluiten om ook een sociaal leven te kunnen hebben.
Alles gelukt met verhuizen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
heb niet helemaaal duidelijk gezegd. HIj heeft de sleutel nu omdat hier iemand moet zijn voor die intercom en ik op werk ben dan. Hij zei daarna kanhij wel n de kluis maar ga em terug vragen
ah nou lekker chinees laten komen en de pootjes omhoogquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
heb niet helemaaal duidelijk gezegd. HIj heeft de sleutel nu omdat hier iemand moet zijn voor die intercom en ik op werk ben dan. Hij zei daarna kanhij wel n de kluis maar ga em terug vragen
quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit nunog niet klaar. ff koffie pakken en dan ga ik fotos maken
hangen de gordijnen al?quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Was gelijk in paniek :p Maar heb de andere buren op de etage ook ontmoet,. Die naast mij is erg aardig en schuin tegenover mij ook.
Die man die zo onaardig deed was ik al gewaarschuwd voor door de verkoper.
Ik deed serieus serieus keer een poging mij zelf voor te stellen,. geloof dat die zelfs een keer zei; ja leuk ofzo... verder met zijn rant
Niet teveel aandacht besteden aan die negatievelingen. Het is net FOK!quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Was gelijk in paniek :p Maar heb de andere buren op de etage ook ontmoet,. Die naast mij is erg aardig en schuin tegenover mij ook.
Die man die zo onaardig deed was ik al gewaarschuwd voor door de verkoper.
Ik deed serieus serieus keer een poging mij zelf voor te stellen,. geloof dat die zelfs een keer zei; ja leuk ofzo... verder met zijn rant
Oh nee deze is gelijk afgeschrevenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan die negatievelingen. Het is net FOK!
Die laten we komende week pas installeren, maar daar zouden we het niet over hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:16 schreef Karzai het volgende:
Nog even alles checken op verborgen cameraatjes en afluisterapparatuur
ja had die ledstrip voor de zekerheid van de tafel gehaald maar nu niks om mee vas te plakken natuurlijkquote:
Leuk ballie!quote:
Dit was de housewarmingquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming?
Stoffen bank buitenquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
de bank past gewoon op balkon, maar nu gaat regenen. ff kijken hoe nat het wordt
Is dat een seats en sofa garantie?quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is voor buiten. Maar die kussens twijfel ik wel een beetje over
quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat een seats en sofa garantie?
Je hebt nu de ruimte toch, zou ze lekker binnen halen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is voor buiten. Maar die kussens twijfel ik wel een beetje over
We verwachten nu allemaal zelfgemaakte noodles bij de housewarmingquote:
Je hebt net de housewarming gehadquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
We verwachten nu allemaal zelfgemaakte noodles bij de housewarming
het was allemaal wat koud, ik kom graag langs om de boel op te warmen..quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt net de housewarming gehad
quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het was allemaal wat koud, ik kom graag langs om de boel op te warmen..
Lekker gaan hangen danquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet meer op mijn pootjes staan
quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker gaan hangen dan
[ afbeelding ]
En geen noodle gezien. 1 ster review schrijven straksquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt net de housewarming gehad
quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
En geen noodle gezien. 1 ster review schrijven straks
quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet meer op mijn pootjes staan
Je kan het nog goed makenquote:
Wel erg vroegquote:
en een feyenoord lied gezongen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel erg vroeg![]()
heb net voor het eerst in rotterdams water gedoucht![]()
Nu flamingo met toffels aan de maas
Je moet wel een beetje integreren he!quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg.
Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinnnnuuuuhhhh
Ben er pas netquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje integreren he!
Alleen maar omdat ze een tintje heeft hequote:Op zaterdag 10 april 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje integreren he!
Al kennis gemaakt met de buren?quote:
ja, Kut Denenquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een tintje heeft he
quote:
Zit je op je balkon?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel erg vroeg![]()
heb net voor het eerst in rotterdams water gedoucht![]()
Nu flamingo met toffels aan de maas
Oei, 1 ballie tussen allemaal mannenquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja toen we hier net aankwamen kwam net de buurman van hier naast thuis. Hij had mijn ziggo pakket. Aardige man. Tijdens het verhuizen kwam ik de buurman hier tegenover tegen op de etage. DIe begon gelijk te zeiken ( onaardige man) en daarna de buurman schuin tegen over en ook aardige man.
Maar die ene onaardige is echt een idioot
quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei, 1 ballie tussen allemaal mannen
Was de 5l in de Clio alweer op hahaaaaaaatjes.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Loop ik in de regen naar de supermarkt, is ie net een week dicht voor verbouwing. Die memo had ik blijkbaar even gemist
Nee, mn drinken welquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Was de 5l in de Clio alweer op hahaaaaaaatjes.
Joh geef hem nog een kans. Hij kwam net terug uit zijn nachtdienst, wou alleen maar slapenquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
Ja beetje fatsoen in je donder johquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh geef hem nog een kans. Hij kwam net terug uit zijn nachtdienst, wou alleen maar slapen
Die staat gelijk op 'de lijst' zekerquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja toen we hier net aankwamen kwam net de buurman van hier naast thuis. Hij had mijn ziggo pakket. Aardige man. Tijdens het verhuizen kwam ik de buurman hier tegenover tegen op de etage. DIe begon gelijk te zeiken ( onaardige man) en daarna de buurman schuin tegen over en ook aardige man.
nee heb allesquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Is alles nu over bitterbal? Scooter ook enz? Of moet je nog dingen uit je oude huis halen.
Ja ik houd je in de gaten hoor jongedamequote:Op zaterdag 10 april 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja fles zegt dat hij nog een kans moet krijgen
Gnoom leeft ook nogquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd je in de gaten hoor jongedame
Dat hopen we van wel ja ...quote:
de bovenbuurman in den haagquote:
De oud bovenbuurman van ballie die mij op zijn blote knietjes zou mogen bedanken dat die nog leeft.quote:
Haha maar daar ben je nu vanaf toch.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de bovenbuurman in den haag
hij is niet zo groot en hij ziet er eigenlijk wel uit als een gnoom
Officieel is hij nog steeds haar bovengnoom hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha maar daar ben je nu vanaf toch.
In haar bovenkamer zal hij nog wel even blijven wonen jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Officieel is hij nog steeds haar bovengnoom hoor.
Hmm jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Officieel is hij nog steeds haar bovengnoom hoor.
Nou, meer dat haar oude huis ook nog van haar isquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In haar bovenkamer zal hij nog wel even blijven wonen ja
Ja, maar dat is niet het grootste probleemquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, meer dat haar oude huis ook nog van haar is
Mmmmm nou ettootj kom maar op met die lipjes hoorquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
every mornin' when I rise, baby...
I look into yo' sexy eyes, baby...
You are joy, you're everythang to me me me me
and u have showed me, how groovy life can be be be be
Lips to lips, heart to heart...
Joooooy....
ordinaaaaaaaaaaiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mmmmm nou ettootj kom maar op met die lipjes hoor
Welke meet, het bowlen? Ik ben ouder geworden, niet wijzer. En jij?quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
10 jaar geleden dat ik jullie gezien heb in Utrecht.![]()
Zijn jullie veranderd?
Socios, long time no seequote:Op zaterdag 10 april 2021 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie veranderd?
Ja, er waren er meer. Bowlen ook, ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke meet, het bowlen? Ik ben ouder geworden, niet wijzer. En jij?
Denk dat dat de enige meet was waar ik jou heb gezien? Hoezo reis je niet meer met de trein?quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, er waren er meer. Bowlen ook, ja.
Grootste verandering is dat ik niet meer met de trein reis.
Als je niet bij het bowlen was, hebben wij elkaar op een andere meet gezien destijds. Moet haast wel dat Dr_Flash daar ook bij was.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Socios, long time no seeWas Liesje daar ook bij
En volgens mij heb ik jou later ook nog een keer ergens gezien
Klopt!quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat dat de enige meet was waar ik jou heb gezien?
Ik durf niet meer.quote:Hoezo reis je niet meer met de trein?
Hmmmmmm nu je het zegt, was jij wel op die meet in Utrecht waar ik Fles de 1e keer tegen kwam. Was een meet van het TAL forum destijdsquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Als je niet bij het bowlen was, hebben wij elkaar op een andere meet gezien destijds. Moet haast wel dat Dr_Flash daar ook bij was.
Wat zonde joh, je was zo gek op treinreizen, is er iets voorgevallen wat de angst triggerde en hoe verplaats je je nu dan?quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie veranderd?
jou heb ik serieus volgens mij echt nog nooit gemeetquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was wel op een hele grote stairway meet waar Fles ook was, volgens mij was dat de meet dat She ook nog even langskwam na haar fotorel.
Jij bent zelfs nog een stukje mee geweest op onze allereerste treinentopic nieuwjaarsronde. Toen het een half dagje door midden NL wasquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Als je niet bij het bowlen was, hebben wij elkaar op een andere meet gezien destijds. Moet haast wel dat Dr_Flash daar ook bij was.
Ja, TAL, inderdaad!quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmmm nu je het zegt, was jij wel op die meet in Utrecht waar ik Fles de 1e keer tegen kwam. Was een meet van het TAL forum destijds
Goed onthouden allemaal! Meet in Amsterdam was ik toen heel snel klaar mee weet ik nog wel.quote:Ik ben jou in ieder geval heel even in Amsterdag tegengekomen, 2012 was dat geloof ik in Amsterdam, volgens mij was je toen met Myraela
Die zie ik niet vaak meer, dat was ook een portret.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was wel op een hele grote stairway meet waar Fles ook was, volgens mij was dat de meet dat She ook nog even langskwam na haar fotorel.
Nee dat dacht ik ook, maar ging even aan mezelf twijfelen. dat is bijna knap he Koen want volgens mij zijn we beiden op heel veel meets geweest.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jou heb ik serieus volgens mij echt nog nooit gemeet
Ja, met de Pimpel vanuit Twente naar Schiphol Aiport! Peter, Peterselieman, Dennistd en nog 1 of 2 gasten erbij. Was lachen, water in de IJssel dat zo hoog stond.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent zelfs nog een stukje mee geweest op onze allereerste treinentopic nieuwjaarsronde. Toen het een half dagje door midden NL wasTegenwoordig (nou ja volgend jaar dus weer) is het 3-4 dagen en we zijn al door half europa geweest
klopt, maar voordat jij hier belande jaar of wat terug kwam ik jou zelden tegen, in ABO kwam ik zeldenquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook, maar ging even aan mezelf twijfelen. dat is bijna knap he Koen want volgens mij zijn we beiden op heel veel meets geweest.
Weet ook niet of ze nog wel post meen me te herinneren dat ze toen nog een ongeluk heeft gehad met brandbare stof waardoor een deel van haar gezicht ernstig verbrand was.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zie ik niet vaak meer, dat was ook een portret.
Claustrofobiequote:Op zaterdag 10 april 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zonde joh, je was zo gek op treinreizen, is er iets voorgevallen wat de angst triggerde en hoe verplaats je je nu dan?
nee dat is al jaren dicht.quote:
Gelukkig maar. Niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat is al jaren dicht.
Ik deed in de SC nog de laatste post afaik
Meh, mis je niks anquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jou heb ik serieus volgens mij echt nog nooit gemeet
Vervelend man! Naja met de auto is ook wel relaxed maar als je graag met de trein zou reizen is het jammer. Wel eens hulp bij je claustrofobie gehad?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Claustrofobie![]()
Nu reis ik met de auto.
Ja, maar hielp niets. Durf alleen nog heel klein stukkie van een paar stationnetjes in de buurt. Het is helaas niet anders.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vervelend man! Naja met de auto is ook wel relaxed maar als je graag met de trein zou reizen is het jammer. Wel eens hulp bij je claustrofobie gehad?
Jammer. Je bent ook heel lang afwezig geweest op Fok toch? Welkom in deze fijne SC overigens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar hielp niets. Durf alleen nog heel klein stukkie van een paar stationnetjes in de buurt. Het is helaas niet anders.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar hielp niets. Durf alleen nog heel klein stukkie van een paar stationnetjes in de buurt. Het is helaas niet anders.
Maar dat is dan later pas gekomen toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, 5 jaren ongeveer. Vorig jaar zomer account afgestoft uit verveling.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer. Je bent ook heel lang afwezig geweest op Fok toch? Welkom in deze fijne SC overigens.
Dierentuin? Anders geen idee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens @:Amarantha ook een keer irl gemeet kwam ik onlangs achter![]()
Blijf maar lekker hier hangen, hier is het meestal wel gezellig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, 5 jaren ongeveer. Vorig jaar zomer account afgestoft uit verveling.
Bedankt, af en toe val ik ergens in een SC binnen, zeker als ik oude bekenden tref.
Leuk om te zien dat jullie er (ook) nog zijn én weleens samen reisjes maken.
Qua uitzicht ben je er in ieder geval een heel stuk op vooruit gegaanquote:
Nee die ONZ stoners meet achter op eoa atletiekbaantje in Zwolle. BBQ in de regen met Mono en Moira en zoquote:
ja maar dat was ook niet een grote opgave :pquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua uitzicht ben je er in ieder geval een heel stuk op vooruit gegaan
quote:
Ja, klopt. Het is er min of meer ingeslopen maar 'de druppel' was een paniekaanval in de Thalys tijdens de haltering op Antwerpen Centraal. Was opweg naar Bruxelles Midi en verder maar heb toen halsoverkop de trein verlaten. Uiteindelijk 's avonds laat nog 'rustig' teruggekeerd naar huis.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat is dan later pas gekomen toch?Is er wat gebeurd misschien? Ongeluk meegemaakt of zo?
Oh meen je haha, weet niet meer dat jij er ook was. Haha meest treurige meet ooit maar was wel leuk en gezellig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die ONZ stoners meet achter op eoa atletiekbaantje in Zwolle. BBQ in de regen met Mono en Moira en zo
Maar hoe sluipt zoiets er in dan? Was er een oorzaak?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:18 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, klopt. Het is er min of meer ingeslopen maar 'de druppel' was een paniekaanval in de Thalys tijdens de haltering op Antwerpen Centraal. Was opweg naar Bruxelles Midi en verder maar heb toen halsoverkop de trein verlaten. Uiteindelijk 's avonds laat nog 'rustig' teruggekeerd naar huis.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:18 schreef Socios het volgende:
Ja, klopt. Het is er min of meer ingeslopen maar 'de druppel' was een paniekaanval in de Thalys tijdens de haltering op Antwerpen Centraal. Was opweg naar Bruxelles Midi en verder maar heb toen halsoverkop de trein verlaten. Uiteindelijk 's avonds laat nog 'rustig' teruggekeerd naar huis.
Nee ik vond jou ook pas terug op de foto'squote:Op zaterdag 10 april 2021 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh meen je haha, weet niet meer dat jij er ook was. Haha meest treurige meet ooit maar was wel leuk en gezellig.
te koud voor hem buiten nuquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice!! Hopelijk mag de kabouter snel uit de doos.
Nee das waar, maar tochquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat was ook niet een grote opgave :p
Was toch ook dat spaghettivreter helemaal kacheltje lam was?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vond jou ook pas terug op de foto'sWas eigenlijk mijn laatste grootschalige fokmeet achteraf gezien.
Ik merkte dat ik in een tijd van jaren steeds angstiger werd tijdens het treinen. Doodzonde natuurlijk wanneer dit (toen) mijn grootste hobby was. Zeker wanneer het druk was in de trein en/of vertragingen dan wel calamiteiten waren had ik er last van, kon niet meer genieten van de reis.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoe sluipt zoiets er in dan? Was er een oorzaak?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
te koud voor hem buiten nu
[ afbeelding ]
Jammer zeg. Altijd raar hoe zoiets kan gebeuren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik in een tijd van jaren steeds angstiger werd tijdens het treinen. Doodzonde natuurlijk wanneer dit (toen) mijn grootste hobby was. Zeker wanneer het druk was in de trein en/of vertragingen dan wel calamiteiten waren had ik er last van, kon niet meer genieten van de reis.
Was jij ook op de grote FOK!10 jaar meet in Wierden in de tuin van @Oksel?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vond jou ook pas terug op de foto'sWas eigenlijk mijn laatste grootschalige fokmeet achteraf gezien.
Was dat ook die meet waar later een fokrel over was omdat een meisje knetter dronken in de bosjes was achtergelaten?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was toch ook dat spaghettivreter helemaal kacheltje lam was?
Uhm denk het niet maar geen idee. Mijn geheugen doet het even niet meer.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat ook die meet waar later een fokrel over was omdat een meisje knetter dronken in de bosjes was achtergelaten?
Echt hč...quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer zeg. Altijd raar hoe zoiets kan gebeuren.
Allichtquote:ga je nog een keer een poging doen om in therapie te gaan?
Neequote:Op zaterdag 10 april 2021 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Was jij ook op de grote FOK!10 jaar meet in Wierden in de tuin van @:Oksel?
hmm weet niet of dat kan :p Hoop het voor jequote:Op zaterdag 10 april 2021 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hč...
[..]
Allicht. Stiekem hoop ik dat het vanzelf verdwijnt.
Had je cognitieve gedragstherapie? Toen ik nog een klein liesje was heeft mij dat wel geholpen bij mijn spinnenfobie. Ik vind ze nog steeds niet leuk maar niet meer zoals toen, want ik begon er andere angsten bij te ontwikkelen bijvoorbeeld voor witte muren. Het is nu goed leefbaarquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hč...
[..]
Allicht. Stiekem hoop ik dat het vanzelf verdwijnt.
Moest je toen spinnen vasthouden?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je cognitieve gedragstherapie? Toen ik nog een klein liesje was heeft mij dat wel geholpen bij mijn spinnenfobie. Ik vind ze nog steeds niet leuk maar niet meer zoals toen, want ik begon er andere angsten bij te ontwikkelen bijvoorbeeld voor witte muren. Het is nu goed leefbaar
Ja, inderdaad, maar het lukt me nietquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je cognitieve gedragstherapie? Toen ik nog een klein liesje was heeft mij dat wel geholpen bij mijn spinnenfobie. Ik vind ze nog steeds niet leuk maar niet meer zoals toen, want ik begon er andere angsten bij te ontwikkelen bijvoorbeeld voor witte muren. Het is nu goed leefbaar
Nee, wel plaatjes kijken en de therapeute had toen op het laatst nog een spinnenhandpop gekocht, die vond ik heel erg stom. Maar durfde ik uiteindelijk wel aan te raken,quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest je toen spinnen vasthouden?
Ik vind het knap dat je toen je die aanval in Brussel had je die avond toch nog thuis bent gekomen. Dat is iets om te onthouden, dat het niet leuk is maar dat je wel in staat bent het later weer op te lossen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar het lukt me niet. Fijn dat jij er wel wat aan heb!
Jeetjequote:Op zaterdag 10 april 2021 21:18 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
te koud voor hem buiten nu
[ afbeelding ]
Mijn dochters vragen me wel een spin weg te halen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, wel plaatjes kijken en de therapeute had toen op het laatst nog een spinnenhandpop gekocht, die vond ik heel erg stom. Maar durfde ik uiteindelijk wel aan te raken,Had vorige week nog zo;n enorme wolfspin boven de badkamerdeur, en omdat ik niets had hem gelijk te killen moest ik daar al nakend onderdoor rennen. Niet tof maar geen paniekaanval gehad. Maar ik moet dan daarna wel even bijkomen.
Maar volgens mij vinden een heleboel mensen die jongens niet zo leuk.
oh zoeen zit/zat ergens in een onbereikbaar hoekje in mijn slaapkamer..quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, wel plaatjes kijken en de therapeute had toen op het laatst nog een spinnenhandpop gekocht, die vond ik heel erg stom. Maar durfde ik uiteindelijk wel aan te raken,Had vorige week nog zo;n enorme wolfspin boven de badkamerdeur, en omdat ik niets had hem gelijk te killen moest ik daar al nakend onderdoor rennen. Niet tof maar geen paniekaanval gehad. Maar ik moet dan daarna wel even bijkomen.
Ik haat ze ook echt, niet paniekangst maar ik verlaat altijd heel snel de kamer en dan mijn vriendin om ze plat te slaanquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, de blaaskaakbuur.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Sorry wat, heeft iemand anders BB's huissleutel al?
Deed je sociaal?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Pfff te veel gegeten. En goed gelachen ook.
Maar je zolderkamerautiststatus.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt erg. Eten besteld met een vriend.
Hamburger en friet. Van een hipstertentje. En aardbeienmilkshake.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je zolderkamerautiststatus.![]()
Wat voor eten was 't?
Kijk Madelief2. Samen met die van US en van Jerney (die nog verhaaltje moet maken) mijn alto'squote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd op een zaterdagavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt een scootmobiel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hamburger en friet. Van een hipstertentje. En aardbeienmilkshake.
En we hadden 's middags al kibbeling op. Ik kan niet meer lopen.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk Madelief2. Samen met die van US en van Jerney (die nog verhaaltje moet maken) mijn alto's
Wacht even op iets beter weer, dan gaat ze op reis.Haha aah ❤️ hopen dat ze deze niet jatten. 😡 Hij was zo dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat kon toen ook nog niet maar merk dat ik het wel leuk vind om iets passends te maken. Wat zou je dan gevraagd hebben?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Gemiste kans wel, als ik had geweten dat ik kleurtjes kon aanvragen, had ik een beter matchende aangevraagd.
Liesje heeft deze kleuren bedacht voor mij omdat het bij mij past.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Gemiste kans wel, als ik had geweten dat ik kleurtjes kon aanvragen, had ik een beter matchende aangevraagd.
Hij is verder superstoer toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klik dit spontaan open, zomaar en zondererg lees ik dit
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liesje heeft deze kleuren bedacht voor mij omdat het bij mij past.
Shit, ik heb niet teruggelezen, linkje?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jij was de eerste voor wie ik speciaal een maakte.
🥰quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jij was de eerste voor wie ik speciaal een maakte.
Luiwammesquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, ik heb niet teruggelezen, linkje?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk Madelief2. Samen met die van US en van Jerney (die nog verhaaltje moet maken) mijn alto's
Wacht even op iets beter weer, dan gaat ze op reis.Ik keur 'em meer dan goed en onwards to Perth and let him dance with whisky and gorgeous chicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, Maar Etto is fan van hem, vandaar dat ik dit post..quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keur 'em meer dan goed en onwards to Perth and let him dance with whisky and gorgeous chicks.
Oquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteraard, Maar Etto is fan van hem, vandaar dat ik dit post..
Moet je morgen vroeg op?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
Heb de fout gemaakt om om 17u nog een grote ijskoffie te drinken.. klaarwakker
Kwitjequote:Op zaterdag 10 april 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
Heb de fout gemaakt om om 17u nog een grote ijskoffie te drinken.. klaarwakker
Eh, irl loop ik 98% van de tijd in alleen zwart rond (de overige 2% zijn mijn sportklerenquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kon toen ook nog niet maar merk dat ik het wel leuk vind om iets passends te maken. Wat zou je dan gevraagd hebben?
Mijn kabouter klopt helemaal deze keer, je bent een mooi mens Liesjequote:Op zaterdag 10 april 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had nog eerst geprobeerd een ruitjesbroek te maken maar dat lukte me echt niet omdat gips gewoon niet zo egaal is en ik dus geen rechte lijnen kon maken, dus toen er maar weer rood overheen geverfd. Hoop dat Jerney ook nog een verhaaltje maakt voor haar gekke sexy kabouter.
Ja!quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja een boskabouter van Liesje. Moet ik eigenlijk nog aanvragen...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Zal ik je het lijstje PM'en dan kan je er rustig even over nadenken.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, irl loop ik 98% van de tijd in alleen zwart rond (de overige 2% zijn mijn sportkleren), geel-roze-groen van G2 is wel enorm kleurig voor mijn doen.
Maar als tattoo's een optie zijn, een klein octopusje?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter klopt helemaal deze keer, je bent een mooi mens Liesje
Badkamerschoonmaakgenot..quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen die mij een beetje kent weet wat ik zo ga doen
Ja tering wat een leuk wijf, ik was al een beetje wakker geschud door iemand maar deze is wel de gesmolten kaas onder de kazenquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken he?
Zwart en witblonde baard klinkt als een topmatch.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]De tattoos zijn nagelstickertjes van de Action
Ik heb geen octopus maar als jij die ergens goedkoop tegenkomt bestel ik hem. Dus zwart, en dan witblonde baard? Ik heb dus huiskleding die ik alleen thuis en als ik vrij ben draag, oude hoodies en joggingbroeken enzo, maar toen had ik me laatst verslapen en snel wat bij elkaar gegraaid en toen kwam ik er op het werk achter dat ik mijn redelijk donkerblauwe huistrui had aangetrokken, oops, dus ik tegen mijn collega, als je denkt wat een oude trui dan... maar ze dacht jeetje wat fleurig voor An's doen. Ik draag ook altijd donkere kleuren zowat.
Je eigen Eru goudkuipjequote:Op zaterdag 10 april 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tering wat een leuk wijf, ik was al een beetje wakker geschud door iemand maar deze is wel de gesmolten kaas onder de kazen
Soort zoogdieren gangbang?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega appt net dat hij tijdens zijn avondwandeling in een groep van 40 herten terecht kwam![]()
Tof, ik ben ook nog altijd een halve alto. Denk wel klein he? Want de kabouters zijn denk max 20 cm dus nagelstickertjes of iets groter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart en witblonde baard klinkt als een topmatch.![]()
Ik heb wel iets aan kleur, maar ik ben m'n gothicfase nooit ontgroeid.Stickerjacht ga ik doen.
Nou, dat weet ik niet. Ik denk dat de hertjes aan het foerageren waren. Al klinkt dat ook wel als een stevige orgie eigenlijkquote:
Ik heb nog steeds een lading nagellak om U tegen te zeggen, dus áls ze bestaan, vind ik ze.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof, ik ben ook nog altijd een halve alto. Denk wel klein he? Want de kabouters zijn denk max 20 cm dus nagelstickertjes of iets groter.
Ouderwetse zaterdagavond.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik denk dat de hertjes aan het foerageren waren. Al klinkt dat ook wel als een stevige orgie eigenlijk
Straks is die verkracht door 40 herten, leg dat thuis maar eens uit.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik denk dat de hertjes aan het foerageren waren. Al klinkt dat ook wel als een stevige orgie eigenlijk
Ik heb 27 km over de Veluwe gelopen en heb welgeteld één hertje gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Straks is die verkracht door 40 herten, leg dat thuis maar eens uit.
Ook lange blote benen dus. dan ga ik er dan een voor je gieten want als ze nog nat zijn kan ik ze iets precieser bewerken. Misschien hoge zwarte laarzen,quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En octo irl is flink aan de maat, dus wat oversized is op zich een goede match.![]()
Ik werd gisteren op de fiets naar huis geconfronteerd met een onthoofde eend. En even later met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 27 km over de Veluwe gelopen en heb welgeteld één hertje gezien.En een dode bosmuis.
Heb ik.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook lange blote benen dus. dan ga ik er dan een voor je gieten want als ze nog nat zijn kan ik ze iets precieser bewerken. Misschien hoge zwarte laarzen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |