SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat terwijl ballie nog een jonge godin is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan ze weer zeggen dat Ballie 40 is.
En flaporenquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat terwijl ballie nog een jonge godin is.
Met moordneigingen, Hobbit voeten, anderhalve meter groot is, buitenlandse is en tonnetje rond met krulletjes.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat terwijl ballie nog een jonge godin is.
Met moordneigingen, Hobbit voeten, anderhalve meter groot is, buitenlandse is en tonnetje rond met krulletjes.
Zal wel een mooie compositietekening worden op basis van deze beschrijving.quote:
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jongetje dat de vaatwasser kwam installeren.
wie?quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze geen kledingkist gegeven?
De snelle jongensquote:
geen touwquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, oprollen en touwtje eromheen?
Dat laatste beetje heb je toch niet gebruikt om gnoom aan op te hangen hequote:
Daar gaat meestal wel plastic omheen anders zit je matras onder de vlekkenquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon hup, zo in de wagen bij andere grote spullen?
Like if.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat meestal wel plastic omheen anders zit je matras onder de vlekken
Die mensen doen ook alleen maar hun werk hoor, om ze gelijk te gaan volschelden is ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het aan de verguizers overlaten. Die verhuizen vaker dekbedden
Dat is het beeld dat hier geschetst werd van haar 🤷🏼♂️quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zal wel een mooie compositietekening worden op basis van deze beschrijving.
luktr mij toch niet alleen. en dekbed past niet in een vuilniszakquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat meestal wel plastic omheen anders zit je matras onder de vlekken
Even een bonnetje van Seats & Sofas regelen van de duurste bank, die van 249 euro, en dan stellen dat ze de bank zijn kwijtgeraakt die snelle teringleiers.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou morgen een bericht sturen aan de verhuizers dat de airfryer niet meer werkt.
Waar laat je dat ding 's winters of 's zomers dan? Of heb je geen aparte dekbedden daarvoor? Ik bewaar ze dan in zo'n hele grote boodschappentas. Turkentas noemen wij ze maar dat mag nu niet meer zeker.quote:
Dat doen de verhuizersquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
luktr mij toch niet alleen. en dekbed past niet in een vuilniszak
Terwijl op het moment dat je het koopt is het zijn klein vacuüm pakketje dat je met een hand kan vastpakken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij de blokker verkopen ze van die vacuüm-trekkers. Je kan proberen of het lukt met je matras?quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl op het moment dat je het koopt is het zijn klein vacuüm pakketje dat je met een hand kan vastpakken.
Laatst een nieuw kwakdik matras gekocht en dat was zo'n klein vacuum geperst pakketje dat die gewoon ontplofte tegen mijn smoel aan toen ik een scherp mesje langs de verpakking haalde.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl op het moment dat je het koopt is het zijn klein vacuüm pakketje dat je met een hand kan vastpakken.
O. Ik denk dat ik die van mij gewoon in een doos had gestopt met wat boeken onderin. Was wel een lullig zomerdekbedje toen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en die moet je dan meestal nog 2 dagen laten liggen zodat ze weer terug in vorm komenquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een nieuw kwakdik matras gekocht en dat was zo'n klein vacuum geperst pakketjes dat die gewoon ontplofte tegen mijn smoel aan toen ik een scherp mesje langs de verpakking haalde.
Geloof dat ballie liever niet meer bij de blokker kooptquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de blokker verkopen ze van die vacuüm-trekkers. Je kan proberen of het lukt met je matras?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ballie liever niet meer bij de blokker koopt
Kwestie van danig en duchtig inwijden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en die moet je dan meestal nog 2 dagen laten liggen zodat ze weer terug in vorm komen
Ik eet wel eens een biefstukje met het geld dat verdiend wordt met de manier waarop ze dat doen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof hoe ze dat doen met matrassen
Je hebt aandelen in de matrassenvacuümzuigindustrie?quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een biefstukje met het geld dat verdiend wordt met de manier waarop ze dat doen.
Paar jaar geleden ben ik eens zeven keer in een klein jaar tijd verhuisd, vrienden van me namen de telefoon gewoon niet meer op die zevende keerquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik proef wat last-minute verhuisstress bij ballie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |