🤣 Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:31 schreef jb88 het volgende:
@:Slijmballetje nee ben een man en op slack zit ik op m'n pa's acc, die doet ook zo af en toe roamler en de sales.
Aha, dus jij bent geen Pro dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:31 schreef jb88 het volgende:
@:Slijmballetje nee ben een man en op slack zit ik op m'n pa's acc, die doet ook zo af en toe roamler en de sales.
Dat zijn vertegenwoordigers, dat ben jij niet. Merchandisers zie ik in winkels echt alles dragen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:44 schreef jb88 het volgende:
Wat dragen jullie bij opdrachten van sales en merchandise en pro want het moet representatief. Soms zie je weleens andere externe partijen en die zijn dan echt in pak een schap aan het ombouwen. Nogal warm in de zomer zeker.
Ik doe gewoon casual maar geen jeans met distressed look met gaten. En een effen shirt, polo of pull over. En zwarte of bruine schoenen.
Ik wel. 2 jaar geleden was ik bij Intertoys en die man vertelde dat de vorige die daar kwam spotten niet meer mocht komen, had hij een klacht over ingediend omdat hij erbij liep als een zwerver (letterlijk zijn woorden)quote:Op zondag 11 juli 2021 08:37 schreef Slijmballetje het volgende:
[..]
Dat zijn vertegenwoordigers, dat ben jij niet. Merchandisers zie ik in winkels echt alles dragen.
Ik heb vaak een super skinny jeans aan mét gaten, ck of Tommy T-shirt en witte sneakers.
Nog nooit wat over gehoord.
Ja dat verhaal ken ik nog wel inderdaad! Is het uiterste natuurlijk haha, niet handig!quote:Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ik wel. 2 jaar geleden was ik bij Intertoys en die man vertelde dat de vorige die daar kwam spotten niet meer mocht komen, had hij een klacht over ingediend omdat hij erbij liep als een zwerver (letterlijk zijn woorden)
Hahahahahaha.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:31 schreef jb88 het volgende:
Opmerkelijk, ik zag het ook vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:11 schreef boerhoorn het volgende:
In België is er check bij kiosk locaties voor Red Bull. Raakt Roamler Red Bull kwijt?
Voor JetImport. Dat weer de tegenhanger lijkt te zijn voor de Nederlandse Hamilton bright /caring/brandwise.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:29 schreef ranjazonderrietje het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik zag het ook vandaag.
Hamilton Bright en Brandwise ken ik, die andere twee nooit van gehoord.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:17 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Voor JetImport. Dat weer de tegenhanger lijkt te zijn voor de Nederlandse Hamilton bright /caring/brandwise.
Red Bull besteed in België de activiteiten uit,zo te zien.
Was op vakantie, maar zie dat niemand heeft gereageerd: app blijft een kutapp,je kunt er niet van op aan. Werk met verschillende apps, dit is wel de meest kutte en onstabiele. Hier geregeld problemen, pak ook minder opdrachten van Roamler daardoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef JaVe het volgende:
Werkt de app bij jullie?
Ik krijg na de update een wit scherm nadat ik inlog.
O hier wel, maar mail ze eigenlijk nauwelijks. Kan het niet via de chat dan? Dat werkt hier wel prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |