Wat is je punt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit is aflevering 1. Maandag aflevering 2 en die staat al op Videoland, en net gekeken.
RTL is slim geweest met Videoland. Vooral omdat steeds minder mensen lineair tv kijken. Wordt Videoland steeds belangrijker voor RTL NL .quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Videoland is stiekem ook veel belangrijker voor RTL. Maar ik denk dat dit zomaar eens een hit kan worden. Al is de vrijdagavond altijd lastig. Dit hadden ze beter vanaf maandag kunnen starten.
okquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iemand vroeg of dit 2 afleveringen zijn.
ja afl2 ben ik ook aan het kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit is aflevering 1. Maandag aflevering 2 en die staat al op Videoland, en net gekeken.
gaat mijn op rtll 5 en niet op videoland dat weet ik ja dat daar 2 zijnquote:
Mensen die vooruit kijken moeten niet meeposten natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:11 schreef Pizzor het volgende:
Wel jammer dat de Videoland-kijkers 'n voorsprong hebben... Kans op, onbedoelde, spoilers is wel aanwezig zo.
okquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gaat mijn op rtll 5 en niet op videoland dat weet ik ja dat daar 2 zijn
of netjes je mond houden helaas, misschien afspreken wat we samen gaan kijken hahaquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die vooruit kijken moeten niet meeposten natuurlijk
Ow, wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |