quote:Tien jaar na zijn overlijden verschijnt op 28 augustus een nieuw postuum Prince-album. Timeless bundelt tien zeldzame en nooit eerder uitgebrachte opnamen uit vrijwel zijn volledige carrière, van 1977 tot kort voor zijn dood in 2016.
Ik denk dat er wel honderden nummers zijn, maar de meeste daarvan zijn niet bijzonder interessant. Vandaar dat ze nooit zijn uitgebracht.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
De eerste 2 vrijgegeven nummers ken ik al.
Zijn de overige 8 ook bekende nummers die, al dan niet illegaal, al jaren rond cirkelen?
Zo ja, dan ben ik wel teleurgesteld over de inhoud van de Vault, op basis van wat er uit komt.
Er werd altijd gezegd dat er duizenden nummers in de kluis zitten die nooit zijn vrijgegeven.
Maar daar merken we weinig van. Ik vraag me af, of dat niet duizenden 'tunes' zijn, zoals Prince de kluisinhoud omschreef. Dus samples van muzikale ideeën die nooit zijn uitgewerkt tot echte tracks.
Of verschillende opnames van hetzelfde nummer.
Tja, die lui willen zoveel mogelijk vangen. Een album met alleen maar de aller- allerbeste vaultnummers zou heel leuk zijn. Maar verkopen ze daarna nog wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
De eerste 2 vrijgegeven nummers ken ik al.
Zijn de overige 8 ook bekende nummers die, al dan niet illegaal, al jaren rond cirkelen?
Zo ja, dan ben ik wel teleurgesteld over de inhoud van de Vault, op basis van wat er uit komt.
Er werd altijd gezegd dat er duizenden nummers in de kluis zitten die nooit zijn vrijgegeven.
Maar daar merken we weinig van. Ik vraag me af, of dat niet duizenden 'tunes' zijn, zoals Prince de kluisinhoud omschreef. Dus samples van muzikale ideeën die nooit zijn uitgewerkt tot echte tracks.
Of verschillende opnames van hetzelfde nummer.
Dat snap ik, maar doe dan iets als de SOTT SDE voor Parade. Een aantal bij elkaar geraapte nummers uitbrengen vind ik een slechte keuze.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, die lui willen zoveel mogelijk vangen. Een album met alleen maar de aller- allerbeste vaultnummers zou heel leuk zijn. Maar verkopen ze daarna nog wat?
Dit album is zo'n 42 minuten. Ik bedoel maar.
Tja, de laatste jaren was het weinig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar doe dan iets als de SOTT SDE voor Parade. Een aantal bij elkaar geraapte nummers uitbrengen vind ik een slechte keuze.
Ja, of gewoon meer uit de periode 1985-1987. De Parade/Dream Factory/Camille/Crystal Ball/SOTT-periode, zeg maar.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar doe dan iets als de SOTT SDE voor Parade. Een aantal bij elkaar geraapte nummers uitbrengen vind ik een slechte keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |