abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220964015
Bekijk deze YouTube-video

:O

quote:
Tien jaar na zijn overlijden verschijnt op 28 augustus een nieuw postuum Prince-album. Timeless bundelt tien zeldzame en nooit eerder uitgebrachte opnamen uit vrijwel zijn volledige carrière, van 1977 tot kort voor zijn dood in 2016.
...hier om je mars te breken.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:42:15 #127
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220965424
Het is misschien niet veel, en voor velen teleurstellend. Maar wat is de prijs? Als dit gewoon ¤15 kost per cd, dan koop ik nog wel een fysiek exemplaar. En dan hopen dat zoiets twee keer per jaar wordt uitgebracht.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220966121
De eerste 2 vrijgegeven nummers ken ik al.
Zijn de overige 8 ook bekende nummers die, al dan niet illegaal, al jaren rond cirkelen?

Zo ja, dan ben ik wel teleurgesteld over de inhoud van de Vault, op basis van wat er uit komt.

Er werd altijd gezegd dat er duizenden nummers in de kluis zitten die nooit zijn vrijgegeven.

Maar daar merken we weinig van. Ik vraag me af, of dat niet duizenden 'tunes' zijn, zoals Prince de kluisinhoud omschreef. Dus samples van muzikale ideeën die nooit zijn uitgewerkt tot echte tracks.

Of verschillende opnames van hetzelfde nummer.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220966255
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
Zijn de overige 8 ook bekende nummers die, al dan niet illegaal, al jaren rond cirkelen?

Zo ja, dan ben ik wel teleurgesteld over de inhoud van de Vault, op basis van wat er uit komt.

Er werd altijd gezegd dat er duizenden nummers in de kluis zitten die nooit zijn vrijgegeven.

Maar daar merken we weinig van. Ik vraag me af, of dat niet duizenden 'tunes' zijn, zoals Prince de kluisinhoud omschreef. Dus samples van muzikale ideeën die nooit zijn uitgewerkt tot echte tracks.

Ik denk dat er wel honderden nummers zijn, maar de meeste daarvan zijn niet bijzonder interessant. Vandaar dat ze nooit zijn uitgebracht.

Sowieso heb ik meer interesse in live opnames (audio en video).
  vrijdag 5 juni 2026 @ 18:46:35 #130
182233 thedeedster
pi_220967051
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:

Tja, die lui willen zoveel mogelijk vangen. Een album met alleen maar de aller- allerbeste vaultnummers zou heel leuk zijn. Maar verkopen ze daarna nog wat?

Dit album is zo'n 42 minuten. Ik bedoel maar.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220967208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, die lui willen zoveel mogelijk vangen. Een album met alleen maar de aller- allerbeste vaultnummers zou heel leuk zijn. Maar verkopen ze daarna nog wat?

Dit album is zo'n 42 minuten. Ik bedoel maar.
Dat snap ik, maar doe dan iets als de SOTT SDE voor Parade. Een aantal bij elkaar geraapte nummers uitbrengen vind ik een slechte keuze.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:38:02 #132
182233 thedeedster
pi_220967356
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:12 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar doe dan iets als de SOTT SDE voor Parade. Een aantal bij elkaar geraapte nummers uitbrengen vind ik een slechte keuze.
Tja, de laatste jaren was het weinig.
pi_220967689
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juni 2026 @ 21:06:37 #134
862 Arcee
Look closer
pi_220967935
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:12 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ja, of gewoon meer uit de periode 1985-1987. De Parade/Dream Factory/Camille/Crystal Ball/SOTT-periode, zeg maar.

Geef ons nog een paar nooit eerder uitgebrachte songs uit de tijd. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')