Kan toch? Ik hoorde dat de film Barbie geweldig was. Nou, ik vind het zelf een van de slechtste films ooit gemaakt en ik kan er met mijn pet niet bij dat er oscars zijn uitgedeeld voor die film.quote:Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik vond het supertof! (een kennis van mij die zaterdagavond in Haarlem was geweest vond het ook supertof).
Ik vraag me af wat de schrijver van de recensie dan zo slecht vond..
Het is volgens mij een download geweest van de NPG Music Club.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:11 schreef thedeedster het volgende:
En er is weer een “nieuw” nummer uit;
Volgens Princevault was dit ook een b-side uit de Musicology periode. Dus genoeg voer voor speculatie. Toch een Special Edition van dit album? Maar - in dien ja - waarom dan nog geen aankondiging?
Oh ja, en ook op Spotify.
Ik kende dit nummer niet eens. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar dit was dan ook een tamelijk obscure uitgave. Ben er op zich blij mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is volgens mij een download geweest van de NPG Music Club.
Deze versie schijnt een iets andere mix te zijn.
Ja, ik vind het wel een fijn ingetogen nummer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer niet eens. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar dit was dan ook een tamelijk obscure uitgave. Ben er op zich blij mee.
Onbekend. Maar dit was ook een periode dat ik nog maar weinig naar zijn muziek luisterde. Zo fanatiek met zeldzame opnames en dergelijke was ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een fijn ingetogen nummer.
Ken je de Ahdio Shows?
Dat is een reeks uitzendingen die Prince in 2001 maakte.
Elke show duurt ongeveer een uur. Het gaat om obscure nummers van Prince en protegees, aan elkaar geplakt met grappen en grollen van Prince en de protegees, en teksten over hoe slecht de muziekindustrie is.
Na de aanslagen 911 bevatten de shows enkel nog muziek.
Er zijn er 13 uitgebracht, ze zijn lastig terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |