abonnement Unibet Coolblue
pi_213299129
https://oor.nl/news/princ(...)ents-the-purple-jam/

Deze recensent vond er niets aan.

Maar uiteindelijk gaat het er om wat het publiek er zelf van vond.

Een van de opmerkingen gaat erover dat er weinig muziek van Prince zelf werd gespeeld, maar Prince zelf had daar juist een bloedhekel aan.
pi_213299295
Weinig muziek van Prince zelf? Zaterdag in ieder geval werd er maar één liedje gespeeld dat niet van Prince was.
Alleen Candy Dulfer speelde een zelfgeschreven lied als eerbetoon aan hem.
Er werden ook leuke anekdotes verteld, publiek mocht vragen stellen.
Voor de rest lekker meezingen en dansen.
Ik vond het echt een feestje.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_213299516
quote:
6s.gif Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef E.T. het volgende:

[..]
:o

Ik vond het supertof! (een kennis van mij die zaterdagavond in Haarlem was geweest vond het ook supertof).

Ik vraag me af wat de schrijver van de recensie dan zo slecht vond..
Kan toch? Ik hoorde dat de film Barbie geweldig was. Nou, ik vind het zelf een van de slechtste films ooit gemaakt en ik kan er met mijn pet niet bij dat er oscars zijn uitgedeeld voor die film.

Ik kan mij ook goed voorstellen dat als je Prince als norm neemt het bijna automatisch tegen zal vallen. Het is niet alleen zijn muziek, maar ook de artiest die hij was die maakt dat zijn optredens geweldig waren.

Candy Dulfer is goed, maar verre van buitenaards. Zelfde geldt voor Sheila E.
  dinsdag 23 april 2024 @ 19:22:32 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_213305145
Toch kun je denk ik niet dichter bij Prince komen dan door deze mensen die met hem gespeeld hebben.
Als ik kijk naar die NPG die optreedt, met Micheal B en al die ouwe zittende zoutzakken moet ik echt een beetje huile.
We weten allemaal dat we nooit meer iemand als Prince live zullen zien, die lat ligt in een andere galaxy.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 april 2024 @ 21:57:25 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_213307417
als je verwachting is dat je een Prince-concert gaat bijwonen dan is je verwachting niet reëel.. Dat het op sommige momenten niet echt een feestje leek in de zaal ligt volgens mij ook gewoon aan de gemiddelde leeftijd daar.. Iedereen was 45+ en het was in de middag. Die zijn toch wet minder van het springen enzo ;-)

Ik zag een groep muzikanten die z'n best deed om in de stijl en geest van Prince zijn liedjes te spelen en intermezzo's in dezelfde stijl te spelen. En nee, de zanger kan niet tippen aan het bereik van Prince.. maar dat hoeft ook niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 april 2024 @ 08:11:45 #106
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213329904
En er is weer een “nieuw” nummer uit;

Volgens Princevault was dit ook een b-side uit de Musicology periode. Dus genoeg voer voor speculatie. Toch een Special Edition van dit album? Maar - in dien ja - waarom dan nog geen aankondiging?

Oh ja, en ook op Spotify.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213330104
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 08:11 schreef thedeedster het volgende:
En er is weer een “nieuw” nummer uit;

Volgens Princevault was dit ook een b-side uit de Musicology periode. Dus genoeg voer voor speculatie. Toch een Special Edition van dit album? Maar - in dien ja - waarom dan nog geen aankondiging?

Oh ja, en ook op Spotify.
Het is volgens mij een download geweest van de NPG Music Club.

Deze versie schijnt een iets andere mix te zijn.
  vrijdag 26 april 2024 @ 08:56:17 #108
182233 thedeedster
pi_213330121
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 08:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is volgens mij een download geweest van de NPG Music Club.

Deze versie schijnt een iets andere mix te zijn.
Ik kende dit nummer niet eens. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar dit was dan ook een tamelijk obscure uitgave. Ben er op zich blij mee. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213330426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 08:56 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik kende dit nummer niet eens. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar dit was dan ook een tamelijk obscure uitgave. Ben er op zich blij mee. :)
Ja, ik vind het wel een fijn ingetogen nummer.

Ken je de Ahdio Shows?

Dat is een reeks uitzendingen die Prince in 2001 maakte.
Elke show duurt ongeveer een uur. Het gaat om obscure nummers van Prince en protegees, aan elkaar geplakt met grappen en grollen van Prince en de protegees, en teksten over hoe slecht de muziekindustrie is.
Na de aanslagen 911 bevatten de shows enkel nog muziek.
Er zijn er 13 uitgebracht, ze zijn lastig terug te vinden.
  vrijdag 26 april 2024 @ 12:43:15 #110
182233 thedeedster
pi_213332447
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 09:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ik vind het wel een fijn ingetogen nummer.

Ken je de Ahdio Shows?

Dat is een reeks uitzendingen die Prince in 2001 maakte.
Elke show duurt ongeveer een uur. Het gaat om obscure nummers van Prince en protegees, aan elkaar geplakt met grappen en grollen van Prince en de protegees, en teksten over hoe slecht de muziekindustrie is.
Na de aanslagen 911 bevatten de shows enkel nog muziek.
Er zijn er 13 uitgebracht, ze zijn lastig terug te vinden.
Onbekend. Maar dit was ook een periode dat ik nog maar weinig naar zijn muziek luisterde. Zo fanatiek met zeldzame opnames en dergelijke was ik niet meer. :)
pi_213437861
Baby you're a trio...
Duet tussen Prince en Jill Jones.

Helaas is er nooit een echt duet tussen die twee geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')