SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Die voorgemengde blikjes zijn alleen vaak wel extreem smerigquote:Op donderdag 8 april 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft Malibu cola in blikjes in de koelkast de laatste tijd. Voor op vrijdag avond.
Dronk normaal nooit maar is beetje gespannen door totaal nieuw werk.
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is Buda Bundy?
Onze GrandmasterB.
[ afbeelding ]
in je eigen smerigheid ronddobberenquote:Op donderdag 8 april 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom net uit een bad dat zo vol was dat het water bij elke beweging over de rand klotste
Top, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Geil dinnetje = extreem geil.
Einde boodschap.
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
DE PAMA LAMA DRAMA BOTSWANA GUYANA BURKINA FASO GUATAMALA NICARAGUA BELIZE GUINEA BISSAU NIEUW ZEELAND POLEN LUXEMBURG
krijg met die video haast het idee dat er meer landen in afrika zijn dan in de rest van de wereld (zal vast niet maar toch)quote:
jezus wat vroegquote:Op vrijdag 9 april 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
Al sinds 6u een training aan het geven, maar om 14u is het dan ook weekend
Kon niet meer slapen.quote:
Aan het piekeren?quote:Op vrijdag 9 april 2021 07:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen.Viel uiteindelijk rond 0600 weer in slaap denk ik
Zullen we een samen piekeren club oprichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |