geloof echt wel dat er politie staatquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef IkFok het volgende:
jill vraagt zich af of er buiten ook politie staat . Tuurlijk zegt nick.
Wat hebben ze het hoog in hun bol. Denken dat alles om big brother draait. de klap zal groot zijn als ze morgen thuis zijn
knokploeg voor cherylquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof echt wel dat er politie staat
om al die ramptoeristen weg te sturen
Haha ramptoeristenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de Feboquote:Op donderdag 8 april 2021 21:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het mag wat kosten!
Diner voor de oud bewoners.
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
getongd met thomas en dan nu misschien zit er wel een knappe kerel bij, zal thomas leuk vinden haha
Cashen na 22.00 uurquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu wil ik weten voor wie die ene frikandel speciaal isquote:Op donderdag 8 april 2021 21:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het mag wat kosten!
Diner voor de oud bewoners.
yes zo kennen wij onze overheidsdienstenquote:
hoe komt hij er toch bijquote:Op donderdag 8 april 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick: Wist je dat er in Nederland 3.5miljoen mensen hebben gekeken?
Ja nu zal het 350 duizend kijkers zijn
staan er voor voetbalquote:Op donderdag 8 april 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik heb nu trek in een frikandel speciaalquote:Op donderdag 8 april 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wil ik weten voor wie die ene frikandel speciaal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |