Niet dat ik je niet geloof, maar kan ik daar ergens meer over lezen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:02 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze in de zomer ook veel getest op asymptomatische besmettingen. Conclusie was dat het 37 miljard heeft gekost en geen klap heeft opgeleverd.
https://www.bbc.com/news/health-56340831quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof, maar kan ik daar ergens meer over lezen?
quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een week geleden.
Trombose treed na 2 weken op.
Het was leuk mensen.
Oh dan kun je het kampioenschap niet vierenquote:
Hopelijk volgend jaar mooi potje in het stadion danquote:
Hij vond Heerenveen te duur, dus hij is voor Cambuur.quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh dan kun je het kampioenschap niet vieren![]()
![]()
AZ-ed![]()
Daar ben ik niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh dan kun je het kampioenschap niet vieren![]()
![]()
Verzin je dit nou allemaal ter plekke?quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij vond Heerenveen te duur, dus hij is voor Cambuur.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een week geleden.
Trombose treed na 2 weken op.
Het was leuk mensen.
Nee joh. Ik recycle gewoon wat dingen die ik ergens opgevangen hebquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Verzin je dit nou allemaal ter plekke?
Eventjes, sinds half maart 2020.quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
Marc Bonten bij Op1.. "we moeten echt nog eventjes geduld hebben"
Dat kan ik ook echt niet meer horen..
Nog eventjes geduld..
Nog even volhouden..
En geen rellen onder het volk onderhand? Damnquote:
die lijken de laatste maanden ook een speeltje van de overheid te zijn gewordenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Leuk opdracht voor FTM wie er vuistdiep in de overheid zit en wie wat extra geld opstrijkt.
Driewerf houzee voor de EU! En nu aftreden Breton.quote:Op vrijdag 9 april 2021 01:32 schreef Tijn het volgende:
De verschillen zijn wel groot, zeg.
[ twitter ]
In LA heb je nu helemaal geen registratie of afspraak meer. Loop naar de tent en je krijgt een prik. Zo simpel.
fuck umquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
Marc Bonten bij Op1.. "we moeten echt nog eventjes geduld hebben"
Dat kan ik ook echt niet meer horen..
Nog eventjes geduld..
Nog even volhouden..
En lekker allemaal D66 en VVD stemmen voor meer meer meer EU.quote:Op vrijdag 9 april 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Driewerf houzee voor de EU! En nu aftreden Breton.
Nee hoor, je moet nog steeds een test rapport hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je vaccinatiepaspoort kom je overal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |