Ja daar hebben we het onlangs nog over gehad hier in de KLB SC. Ze had ook best een grote mond, dat vind ik prima, maar ze had ook haar valse trekjes dus eigenlijk mis ik haar niet hier.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer hè dat die nooit is terug gekomen van een vakantie in Marokko
Dat was toch die chick met 300 kg make-up op elke foto?quote:
Make-up queen inddquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was toch die chick met 300 kg make-up op elke foto?
Wordt daar nooit heel warm vanquote:
Maak even openbaar johquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:10 schreef Makrelis het volgende:
Onder valse voorwendselen mensen proberen in de luren te leggen is aan mij niet te verkopen. Ik weet nog precies waar het over ging in PM. Dat ga ik hier niet openbaar maken, maar vals voelde het wel.
Hmm, ik ook niet. Natural mooie meiden kunnen zich toch opleuken met make-up. Ik kan dat op zich wel waarderen zolang het maar geen geplamuurde bolus is met een leren huid van de zonnebank.quote:
Misschien kan je voor je gaat slapen God vragen om huidkanker, gaat stuk sneller dan wachten tot cojona weg isquote:
Zou je wel willen hè? Nee, privéberichten en chats blijven binnenshuis. Het briefgeheim is wettelijk beschermd en ik ben het daar ook mee eens.quote:
Af en toe zonnebank is niets mis mee. Hoef je niet over de grote K te beginnenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je voor je gaat slapen God vragen om huidkanker, gaat stuk sneller dan wachten tot cojona weg is
Oke jammer maar misschien heeft @Mortaxx nog een goede roddelquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè? Nee, privéberichten en chats blijven binnenshuis. Het briefgeheim is wettelijk beschermd en ik ben het daar ook mee eens.
Oke ik ga iets doen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Af en toe zonnebank is niets mis mee. Hoef je niet over de grote K te beginnen
@:amarantha doe iets
Weekje doen voor Mortaxx?quote:
Wel echt laatste waarschuwing dan, anders mag hij een ander forum gaan zoekenquote:
Ok, als je dat doet wil ik ook een maandje. Eerlijk is eerlijk. Feitelijk doen we niks verkeerd, maar een maand onder de zonnebank klinkt als een doodstraf.quote:
Misschien is Viva een goed alternatief.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt laatste waarschuwing dan, anders mag hij een ander forum gaan zoeken
Heb nog wel een scoop uit eerste handquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke jammer maar misschien heeft @:Mortaxx nog een goede roddel
Die weet ik denk ik alquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb nog wel een scoop uit eerste hand
@:solotovski
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |