Ja het valt relatief mee natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2021 22:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ohja voor dat geld zou ik nog wel een tijdje verder sparen
Dit is serieus as, zat bij de buurman in de tuin met de vuurkort aan. Maar ik heb inderdaad vooral last van roos en geen psoriasis. Tips zijn altijd welkom!quote:Op maandag 12 april 2021 22:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nog een paar uur en dat hele shirt is wit
Net gekeken. Vond het wel sympathieke mensen eigenlijk, waar gewoon door omstandigheden iets geknapt was waardoor ze nergens meer in vertrouwden...quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 22:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee hoor, jij bent voor altijd verweven met Braddie
Zit ook gewoon de hele dag mee te lezen of er nog nieuwtjes over deze succesvolle YTer zijn.quote:Op maandag 12 april 2021 22:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee hoor, jij bent voor altijd verweven met Braddie
Hoeveel m2?quote:Op maandag 12 april 2021 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oud, slecht geïsoleerd, weinig ruimte, geen balkon
Weet je toch wel ongeveerquote:
Je hoeft in ieder geval niet te delen met huisgenoten/exen/ouders. Dat is al heel wat in deze tijdquote:Op maandag 12 april 2021 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lig al in bed
Klein valt op zich ook wel mee. Is meer dat het 1 ruimte is
Daar heb je gelijk in. Paar jaar later en ik had geen sociale huurwoning meer kunnen krijgen door de massaimmigratiequote:Op maandag 12 april 2021 23:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet te delen met huisgenoten/exen/ouders. Dat is al heel wat in deze tijd
Over een paar jaar denken die migranten ook huh laat maar ik pak een boot verder naar Zwedenquote:Op maandag 12 april 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Paar jaar later en ik had geen sociale huurwoning meer kunnen krijgen door de massaimmigratie
Balkon wil ik heel graag. Moet me ook maar eens bij wat nieuwbouwprojecten gaan aanmelden voor die nieuwsbrieven. Wordt wel wat gebouwd maar als ik kijk ik alles al verkochtquote:Op maandag 12 april 2021 23:30 schreef Fok-it het volgende:
1 ruimte vind ik op zich nog niet eens zo heel erg, maar als ik maar een beetje balkon of tuin had gehad.
Al mag ik ook wel minstens 15m2 omhoog verder, dit is wel heel droevig
650 is niet heel duur overigens voor randstad. Incl toeslag?quote:Op maandag 12 april 2021 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Balkon wil ik heel graag. Moet me ook maar eens bij wat nieuwbouwprojecten gaan aanmelden voor die nieuwsbrieven. Wordt wel wat gebouwd maar als ik kijk ik alles al verkocht
Wat voor toeslag NOU WEERquote:Op maandag 12 april 2021 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
650 is niet heel duur overigens voor randstad. Incl toeslag?
kinderbijslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |