Nee inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik zie Els nergens op al die Instapost. Heeft ze soms een "sliding" genaakt toen ze haar hottube uit kwam?
Oh. Thanks!quote:Op donderdag 8 april 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
was te zien in het filmpje van Ziko
Loopt ergens naakt zo te lezenquote:
Dat zeg ik ook niet. Gaat mij meer om commentaar op de persoon. Dat die niet goed uit de verf kwam snappen we allemaal Maar als er een humor heeft is hij het wel. Ik vind het dus grappig als iemand hem een droge niksnut noemt.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen Rene perse zo leuk vinden...
Jij geeft toch ook commentaar op streams en bbers..
Snap best dat lastig is hoor maar t siert je niet
Els wilde de chinese test methode zekerquote:Op donderdag 8 april 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Els was er ook
was te zien in de covid controle ruimte
jepquote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Kinga het volgende:
Liese heeft serieus voor dat disco pakje gekozen?!
Ja Ja vandaar de zure wijn . en van week zo los op mij omdat ik zei aub geen Rene terug... wel eerlijk blijvenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Gaat mij meer om commentaar op de persoon. Dat die niet goed uit de verf kwam snappen we allemaal Maar als er een humor heeft is hij het wel. Ik vind het dus grappig als iemand hem een droge niksnut noemt.
Als er iemand sportief alle commentaren op mijn zoon heb gelezen ben ik het wel.
Hoe langer de dames zich fatsoeneren , hoe erger het wordt , wat smeren zich die wel op .quote:Op donderdag 8 april 2021 20:30 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Jill, even poederen daar waar je gekust wil worden. Hebben jullie Thomas al gezien in pak? Die ziet er goed uit.
steckt binnen vastquote:Op donderdag 8 april 2021 20:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik zie Els nergens op al die Instapost. Heeft ze soms een "sliding" genaakt toen ze haar hottube uit kwam?
Ja. Sturing van BB. Ze wilde eigenlijk voor het parelmoerkleurige pakquote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Kinga het volgende:
Whahaha ik denk in beelden soms....hou op met me...quote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Els krijgt een eendebek controle ..das extra veilig
.. Niek is aant Douchen
3e keer heute
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:07 schreef cheanny het volgende:
In een kringetje wachten op het testje.. medewerker doet de handschoentjes al aan in 't midden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die trekt ze ook aanquote:Op donderdag 8 april 2021 20:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Sturing van BB. Ze wilde eigenlijk voor het parelmoerkleurige pak
Els gespot!quote:Op donderdag 8 april 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
was te zien in het filmpje van Ziko
Als je herinnering goed is ging ik niet los. Dat deden andere cossers. Ik was diegene die zei Laat het los. Omdat je het elke tien minuten herhaalde. Rene heeft je erna zelf ook nog gedag gezegd.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja Ja vandaar de zure wijn . en van week zo los op mij omdat ik zei aub geen Rene terug... wel eerlijk blijven
Dat gluurt toch nergens heenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die hobbezak had Naomi in het huis ook vaak aan. Vormeloze troela..
[ afbeelding ]
mundtest? bij els?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Els krijgt een eendebek controle ..das extra veilig
.. Niek is aant Douchen
3e keer heute
Die gast heeft er een week ingezeten, nietszeggend figuurquote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Gaat mij meer om commentaar op de persoon. Dat die niet goed uit de verf kwam snappen we allemaal Maar als er een humor heeft is hij het wel. Ik vind het dus grappig als iemand hem een droge niksnut noemt.
Als er iemand sportief alle commentaren op mijn zoon heb gelezen ben ik het wel.
Die stond dacht ik wel waar ze in de rond zitten .....filmpjequote:Op donderdag 8 april 2021 20:36 schreef GayGuy het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
Ah, BB is live op RTL5... Ziko wordt nu gefouilleerd
Ah zielig, wordt je gepest?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja Ja vandaar de zure wijn . en van week zo los op mij omdat ik zei aub geen Rene terug... wel eerlijk blijven
godver ik keek ook nogquote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
Waar? Ik heb Douane in Actiequote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
rene werd net zo behandelt als andere bewoners, uitgescholden afgezeken en afgekraakt , op een enkele fan na danquote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als je herinnering goed is ging ik niet los. Dat deden andere cossers. Ik was diegene die zei Laat het los. Omdat je het elke tien minuten herhaalde. Rene heeft je erna zelf ook nog gedag gezegd.
dat was het grapje van Bennyquote:
Pierrotpakje ja.....quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Kinga het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef Benny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |