Ik ben al heel gezelligquote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden, punt is gemaakt
Vond die zwarte ook wel mooi staan maar dit past beter bij haar. Vind ze zelf ook. De rest viel tegen inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
nee dat zat weinig echt wauw tussen
de jurk die Jill aan heeft is wel de mooiste
Misschien kan Nick per brancard naar het podium worden gebracht en gewoon blijven liggen tijdens de bekendmaking van de winnaar.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Prachtige dames. Jill en Liese. Topfinalisten. Jammer dat die overleden belg er ook nog in ligt.
Weer een mooie UI voor Marioquote:
Mario komt zowel letterlijk als figuurlijk aan zijn trekken vanavondquote:
Ze gaan op dezelfde manier de finale beleven als het gehele seizoen. Oninteressant, goedkoop en afgeraffeld. Maar goed. Ik ga alsnog kijken en hopen dat Nick het in ieder geval niet wint.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:50 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Gaan ze alles in anderhalf uur proppen. Ze hadden best wel mogen uitpakken voor de finale
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Misschien kan Nick per brancard naar het podium worden gebracht en gewoon blijven liggen tijdens de bekendmaking van de winnaar.
Dat kan natuurlijk ook nog. Ben het ook wel met je eens Marioquote:
Jill ziet er uit als een winnaresquote:
ja stond nog netter.. dit fleurt haar meer opquote:Op donderdag 8 april 2021 20:52 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vond die zwarte ook wel mooi staan maar dit past beter bij haar. Vind ze zelf ook. De rest viel tegen inderdaad.
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben al heel gezellig
het is te hopen dat die broek dicht blijft zitten. Wat een slechte pasvorm en goedkope stof.quote:
op Ajax?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario komt zowel letterlijk als figuurlijk aan zijn trekken vanavond
Natuurlijk die laat geen moment onbenut om met zijn snavel in beeld te komen en hij eindelijk tegen iedereen kan zeggen: ROLL THE CLIPS BITCH.quote:
Uh normale maat denk ik alleen is de kleding niet te klein is Jill.......quote:Op donderdag 8 april 2021 20:53 schreef Verida het volgende:
[..]
het is te hopen dat die broek dicht blijft zitten. Wat een slechte pasvorm en goedkope stof.
heel jammer dat ze hier voor gekozen heeft, of dat bb voor haar hiervoor gekozen heeft.
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
is BB afgelopen, gaat hij 5 jaar met ui van Liese posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |