abonnement Unibet Coolblue
pi_198942757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 23:59 schreef Blues het volgende:
Ik keek een stukje terug en versoepelingen worden weer ingetrokken omdat De Jonge 'de wanhoop zag bij het zorgpersoneel' en 'mensen kregen er lucht van dat we werkten aan versoepelingen maar het is niet 'de bloemetjes buiten en holadiejee' want ik zag de paniek in de ogen van het zorgpersoneel.

Joh :')
Waar lees je dat?
Ik vond op NOS een artikel waarin de Jonge alleen zegt dat ze kijken naar wat mogelijk is en ‘geen gekke dingen gaan doen’.

Dus ik zie die avondklok eraf en terrassen open nog steeds wel in de planning staan. Maar verder niks extra.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 09:13:12 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198942792
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Ik vond op NOS een artikel waarin de Jonge alleen zegt dat ze kijken naar wat mogelijk is en ‘geen gekke dingen gaan doen’.

Dus ik zie die avondklok eraf en terrassen open nog steeds wel in de planning staan. Maar verder niks extra.
Er waren zoals elke keer, bewust, allemaal plannen gelekt

Dus niet officieel bekend gemaakt

Vervolgens gingen OMT en artsen en verpleegkundigen steigeren

Overheid communiceert dat ze graag willen openen van alles 'maar dat dat natuurlijk niet kan want signalen vanuit de zorg zijn duidelijk en we willen niks doms doen' oid.

'het ligt niet aan ons want wij hadden het dus écht graag gewild'

En zo heeft niemand verantwoordelijkheid en is het draagvlak weer paar weekjes verlengd *O*

Politiek O+

Oh nee, was BNW volgens een aantal mensen elders op Fok :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198942805
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Er waren zoals elke keer, bewust, allemaal plannen gelekt

Dus niet officieel bekend gemaakt

Vervolgens gingen OMT en artsen en verpleegkundigen steigeren

Overheid communiceert dat ze graag willen openen van alles 'maar dat dat natuurlijk niet kan want signalen vanuit de zorg zijn duidelijk en we willen niks doms doen' oid.

'het ligt niet aan ons want wij hadden het dus écht graag gewild'

En zo heeft niemand verantwoordelijkheid en is het draagvlak weer paar weekjes verlengd *O*

Politiek O+

Oh nee, was BNW volgens een aantal mensen elders op Fok :+
Echt he :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 10 april 2021 @ 09:15:54 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198942815
Shit zeg Myreala. Ik hoop dat je het ergste al hebt gehad.

Ik heb het vannacht nog 2.45 zien worden :{ Vandaag gelukkig geen zwaar werk en ook geen haast. We gaan weer verven en mogelijk een rand van stenen langs het gras leggen en stellingkasten in elkaar zetten in de stal.
Spoilers!
pi_198942951
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 april 2021 07:26 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd -O-

Nou, maak er maar een coocoonfeestje van dan? Is je vriend ook zo positief?
Yes, vriend ook. Die is ook wel wat zieker, die heeft koorts en is heel moe. Ik voel me juist heel helder en energiek, alleen in m'n lichaam juist wat (spier)pijntjes en hoofdpijn.

En soms een kuchje. Moet mijn beeld van corona wel een beetje bijstellen. Ik dacht echt dat hoesten het voornaamste was altijd. Dat was ook het symptoom waar ik een jaar lang hyperbewust op ben geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik bedenk me ineens iets, Myraela. Je zei donderdag dat het eten qua smaken niet al te geweldig was van het thuis uit eten maal. Maar eh, misschien een symptoom van corona? Smaak/geurverlies?
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Verder helemaal geen last van gehad. De bak supermarkt tiramisu die we daarna aten was gewoon lekker. :9
pi_198942952
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Er waren zoals elke keer, bewust, allemaal plannen gelekt

Dus niet officieel bekend gemaakt

Vervolgens gingen OMT en artsen en verpleegkundigen steigeren

Overheid communiceert dat ze graag willen openen van alles 'maar dat dat natuurlijk niet kan want signalen vanuit de zorg zijn duidelijk en we willen niks doms doen' oid.

'het ligt niet aan ons want wij hadden het dus écht graag gewild'

En zo heeft niemand verantwoordelijkheid en is het draagvlak weer paar weekjes verlengd *O*

Politiek O+

Oh nee, was BNW volgens een aantal mensen elders op Fok :+
Alle vormen van kritiek en ietsje dieper nadenken zijn BNW. Maar eckte BNW is gewoon gemeengoed. Ofzo.

Ik ben in de war ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198943052
Ik ga vandaag koekjes bakken. *O*

Ik heb speciaal brievenbusdoosjes gekocht zodat ik m'n koekjes op de post kan doen. Want ik eet ze zelf niet. Maar ik denk dat mensen deze lading koekjes nog niet willen. :')
pi_198943075
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dit ja :D. Maak dan niet de fout die ik maakte: hopen extralekker eten bestellen :')

Echt balen, je was de heel tijd zo voorzichtig en dan sneakt het er nog nog doorheen. Hoe is het inmiddels met de rest van de familie?
Mijn smaak verliezen zoals jij had, is wel echt waar ik het meest tegenop zag voor m'n vriend zijn verjaardag. Maar dat is dus gelukkig nog niet zo. :D Even afkloppen, misschien komt het nog.

Met de rest van de familie erg wisselend. Schoonvader, zwager en vriend zijn dus het meest grieperig. Ik en m'n schoonzus meer gewoon een stapje terug, maar niet ziek-ziek. En neefje en nichtje hebben er weinig last van.
  zaterdag 10 april 2021 @ 09:50:48 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag koekjes bakken. *O*

Ik heb speciaal brievenbusdoosjes gekocht zodat ik m'n koekjes op de post kan doen. Want ik eet ze zelf niet. Maar ik denk dat mensen deze lading koekjes nog niet willen. :')
Of wel, want mogelijk maar één prik nodig dan :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198943114
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:50 schreef Molo het volgende:
Of wel, want mogelijk maar één prik nodig dan :9~
Ik appte m'n vriendinnen ook al. Als ze wel een weekje vrij kunnen gebruiken, zijn ze meer dan welkom hier. :D
pi_198943167
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:13 schreef Molo het volgende:
Er waren zoals elke keer, bewust, allemaal plannen gelekt

Dus niet officieel bekend gemaakt

Vervolgens gingen OMT en artsen en verpleegkundigen steigeren

Overheid communiceert dat ze graag willen openen van alles 'maar dat dat natuurlijk niet kan want signalen vanuit de zorg zijn duidelijk en we willen niks doms doen' oid.

'het ligt niet aan ons want wij hadden het dus écht graag gewild'

En zo heeft niemand verantwoordelijkheid en is het draagvlak weer paar weekjes verlengd *O*

Politiek O+

Oh nee, was BNW volgens een aantal mensen elders op Fok :+
Ik vind het zo kut dat dit zo logisch klinkt.
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:04:05 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943194
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het zo kut dat dit zo logisch klinkt.
Even voor de duidelijkheid, ik wijs niet gewoon dom naar iedereen van 'zullie in Den Haag' oid :+

Dit is gewoon hoe dat politieke spel nowadays werkt

Niet iedereen bij de overheid is zo, of verrot, of bedoelt of doet zaken verkeerd :P :P :P :P

Maar dawittewel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198943320
Mogge! Om 6 uur klaarwakker vond ik niet zo leuk, even wat gelezen en toen tot 9.30 geslapen :o

En wat @Molo zegt, niet iedereen daar is zo. Maar vergeet ook niet (pre corona tijden) wat voor invloeden er vanuit het bedrijfsleven leven komt. Tegenwoordig denk ik bij beleidswijzigingen altijd “welke bedrijven hebben nu weer samen opgetrokken”
Deze column klopt zo enorm https://www.nrc.nl/nieuws(...)ede-7396746-a1337053
We have far more in common than that which devides us..
pi_198943363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 07:03 schreef Barreltje het volgende:
Hier wel 6.5 uur geslapen.. dus *O* En positiviteit w/
Ben blij voor je *O*
Ik had een onrustige buik dus 6x eruit geweest.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 06:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Shit! :{ Ben je toch nog wel nog steeds wat frisser? En je vriend?
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Welkom bij mijn kerst *O* :')

Balen joh, net met je vrije dagen en geplande weekend. Hopelijk word/ben je niet al te ziek ervan.
[..]

En dit ja :D. Maak dan niet de fout die ik maakte: hopen extralekker eten bestellen :')

Echt balen, je was de heel tijd zo voorzichtig en dan sneakt het er nog nog doorheen. Hoe is het inmiddels met de rest van de familie?
Heel klote ja. Houdt je wel scherp. Corona is er nog gewoon dus na een jaar is het niet anders dan daarvoor.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:23:15 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198943377
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik appte m'n vriendinnen ook al. Als ze wel een weekje vrij kunnen gebruiken, zijn ze meer dan welkom hier. :D
Kan ik ook een afspraak plannen? :D
Of stuur maar gewoon die koekjes
pi_198943418
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yes, vriend ook. Die is ook wel wat zieker, die heeft koorts en is heel moe. Ik voel me juist heel helder en energiek, alleen in m'n lichaam juist wat (spier)pijntjes en hoofdpijn.

En soms een kuchje. Moet mijn beeld van corona wel een beetje bijstellen. Ik dacht echt dat hoesten het voornaamste was altijd. Dat was ook het symptoom waar ik een jaar lang hyperbewust op ben geweest.
[..]

Zou kunnen, maar ik denk het niet. Verder helemaal geen last van gehad. De bak supermarkt tiramisu die we daarna aten was gewoon lekker. :9
Oh -O-
Blij voor jou want wat je vriend heeft hoor ik zoveel. En zeer langdurig (de moeheid dan). Hoop dat het niet slechter gaat met je maar nu dus echt in quarantaine en beter worden. Je laat al boodschappen bezorgen toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198943458
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:35:29 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198943501
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Om 6 uur klaarwakker vond ik niet zo leuk, even wat gelezen en toen tot 9.30 geslapen :o

En wat @:Molo zegt, niet iedereen daar is zo. Maar vergeet ook niet (pre corona tijden) wat voor invloeden er vanuit het bedrijfsleven leven komt. Tegenwoordig denk ik bij beleidswijzigingen altijd “welke bedrijven hebben nu weer samen opgetrokken”
Deze column klopt zo enorm https://www.nrc.nl/nieuws(...)ede-7396746-a1337053
Lobby O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198943538
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Lobby O+
Column kwam op zaterdag in de krant, en op woensdag was er een aandeelhoudersvergadering. Board was not amused :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198943549
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yes, vriend ook. Die is ook wel wat zieker, die heeft koorts en is heel moe. Ik voel me juist heel helder en energiek, alleen in m'n lichaam juist wat (spier)pijntjes en hoofdpijn.

En soms een kuchje. Moet mijn beeld van corona wel een beetje bijstellen. Ik dacht echt dat hoesten het voornaamste was altijd. Dat was ook het symptoom waar ik een jaar lang hyperbewust op ben geweest.
[..]

Zou kunnen, maar ik denk het niet. Verder helemaal geen last van gehad. De bak supermarkt tiramisu die we daarna aten was gewoon lekker. :9
Raar kuchje, check :') Hopelijk blijft het daarbij voor je.
Beterschap voor je vriend! Goed uitzieken, die moeheid kan lang blijven als je pech hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198943584
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik appte m'n vriendinnen ook al. Als ze wel een weekje vrij kunnen gebruiken, zijn ze meer dan welkom hier. :D
_O-

Ik heb destijds nog getwijfeld of ik me ziek zou melden voor kantoorbaan. Want dit was recht in mijn vakantie.
Maar omdat ik niet echt ziek wás en alles toch al remote ging, had ik gewoon kunnen werken. Dus maar niet gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198943627
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oh -O-
Blij voor jou want wat je vriend heeft hoor ik zoveel. En zeer langdurig (de moeheid dan). Hoop dat het niet slechter gaat met je maar nu dus echt in quarantaine en beter worden. Je laat al boodschappen bezorgen toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En moest hij op kantoor werken (gezien de aard van het werk), of wilde hij op kantoor werken en vond de directie dat oké?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198943643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag koekjes bakken. *O*

Ik heb speciaal brievenbusdoosjes gekocht zodat ik m'n koekjes op de post kan doen. Want ik eet ze zelf niet. Maar ik denk dat mensen deze lading koekjes nog niet willen. :')
Gevoelsmatig kanen die wel wat lastiger weg denk ik ja :D

Flashback naar kerstsurprise die ik met mondmasker, handen wassen, handschoenen aan en die nog desinfecteren heb afgemaakt zodat mijn ouders die mee konden nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198943650
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Om 6 uur klaarwakker vond ik niet zo leuk, even wat gelezen en toen tot 9.30 geslapen :o

En wat @:Molo zegt, niet iedereen daar is zo. Maar vergeet ook niet (pre corona tijden) wat voor invloeden er vanuit het bedrijfsleven leven komt. Tegenwoordig denk ik bij beleidswijzigingen altijd “welke bedrijven hebben nu weer samen opgetrokken”
Deze column klopt zo enorm https://www.nrc.nl/nieuws(...)ede-7396746-a1337053
Zit volgens mij achter betaalmuur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198943680
Zit nu stikjaloers te wezen ;(

Mijn zangmeneer heeft wat jongedames op bezoek die meezingen.

Ik wil oooooook weer live met mijn (wat oudere) dames meezingen :( :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')