Ja, zal ze zo even plaatsen.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft er iemand meegeschreven met de kijkersvragen?
quote:Op donderdag 8 april 2021 17:34 schreef lucienne2 het volgende:
h
[..]
zijn toch 100 dagen buren geweest he
quote:Op donderdag 8 april 2021 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
@:OCDRene met een fan of zo .. geen idee wie die sneuneus is.Huiliezuigzoen altijd vol grapponSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook zonder paracetamoll
Ajax gaat voor. Punt.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:32 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Wel raar dat ze de BB finale tegenover de wedstrijd Ajax-Roma plaatsen
1. Wat is het gevoel dat jullie nu meemaken?quote:Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben geen Belg, maar al vanaf het begin negatieve gevoelens over Jill. Is iets minder geworden toen de kleuterslaapkamer verdween. Heb me dood geergerd de eerste maanden.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:18 schreef M.Ritcher het volgende:
Kijk die belgen allemaal haten hier in de vorige COS reeks op Jill dan. Zielige vertoning. Stelletje misgunners.
Nee dank je het was al erg genoegquote:Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel raar ivm de stemming dan toch? Of zou die stoppen als er 1 vertrekt?quote:Op donderdag 8 april 2021 17:52 schreef Benny het volgende:
Ze hebben dus te horen gekregen dat een van de drie eerder moet vertrekken?
Vertrekken weet ik niet maar wel dat er een 3e is.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:52 schreef Benny het volgende:
Ze hebben dus te horen gekregen dat een van de drie eerder moet vertrekken?
Het is een Ikea keuken, volgens mij is het deze:quote:Op donderdag 8 april 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
Weet iemand wat voor oven ze hebben? Best handig zo'n indicator die aangeeft wanneer hij (bijna) is voorverwarmd
wat wat wat??quote:
Ik heb een Bosch met elektrische oven, die doet dat ook.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
Weet iemand wat voor oven ze hebben? Best handig zo'n indicator die aangeeft wanneer hij (bijna) is voorverwarmd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |