Als de café's weer open zijn, moet je zien hoe snel Heineken en Grolsch dan die café's weer volop bevoorraad hebben. En hoe er nooit een tekort aan bier is in de kroeg, ze leveren gewoon weer op tijd bijquote:Op donderdag 8 april 2021 15:31 schreef Ronald het volgende:
[..]
Eigenlijk een krankzinnig idee dat er miljoenen flessen frisdrank liggen in die distributiecentra van Jumbo en AH terwijl we eigenlijk gewoon een stuk of 10 miljoen van die kleine kut flesjes pfizer nodig hebben om uit deze shit te komen.
Maar dat lukt dus gewoon niet anno 2021
Mocht Hugo stoppen in de politiek zie ik wel een baantje bij PostNL zitten voor hem. Daar kunnen ze nog veel van hem leren!quote:Op donderdag 8 april 2021 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch bijna 1 rit per uur. Wát een operatie, jongens. Gigantisch
Dat klopt, heb je ook gelijk in, maar het is nogsteeds maar procentueel gezien een HEEEEEL klein percentage 'jonge' mensen die overlijd aan corona. Als je kijkt naar onder de 50, zoals de patiënten van Lenny_Leonard dan is het nog een stuk minder, onder de 50 zijn er intotaal nog maar 123 overleden. (zie pagina 70).quote:Op donderdag 8 april 2021 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Onderliggend lijden is ook een heel brede range natuurlijk. Iemand die astma heeft en wat overgewicht heeft maar verder mee draait in de samenleving zonder ziekenhuisbezoeken, dat is anders dan iemand die diabetes heeft, hartproblemen en aan de dialyse zit.
Zolang hij dan maar niet in mijn buurt postbode wordt. Kan ik weken wachten op een brief die normaal binnen één werkdag binnen is.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Hugo stoppen in de politiek zie ik wel een baantje bij PostNL zitten voor hem. Daar kunnen ze nog veel van hem leren!
Worsten- en vaccinbusje nog steeds niet aangekomen in NL heb ik begrepenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Sywert slaat de spijker op z’n kop
De juridische afdeling heeft naar verluid interesse. De manier waarop hij alle verantwoordelijkheid ontloopt is van wereldklasse.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Hugo stoppen in de politiek zie ik wel een baantje bij PostNL zitten voor hem. Daar kunnen ze nog veel van hem leren!
Mijn moeder moest een speciale nieuwe spuit hebben. In de middag door de reumatoloog voorgeschreven. Werd binnen 1,5 uur gewoon gekoeld thuisbezorgd vanuit de ziekenhuisapotheek vanuit een ziekenhuis in een andere stad. Het is echt schering en inslag maar voor onze vaccins is het allemaal heel bijzonder schijnbaar.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Sywert slaat de spijker op z’n kop
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zolang hij dan maar niet in mijn buurt postbode wordt. Kan ik weken wachten op een brief die normaal binnen één werkdag binnen is.
Aantal pakketten postNL per dag voor de kerst. 1,7 miljoen pakketten per dag.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zolang hij dan maar niet in mijn buurt postbode wordt. Kan ik weken wachten op een brief die normaal binnen één werkdag binnen is.
En alsnog krijgt hij talloze mensen zo ver om zijn gefaal continue te verdedigen. ''Wat doet hij het toch goed''.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De juridische afdeling heeft naar verluid interesse. De manier waarop hij alle verantwoordelijkheid ontloopt is van wereldklasse.
Kweenie, Hugo Boss heeft het niet slecht denk ik hoor.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb medelijden met iedereen die Hugo heet.
Leeftijdscategorie 40-50. Grote gezondheidsproblemen weet ik zo niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Waren dat al mensen met grote gezondheidsproblemen of het compleet random? En zijn ze dan 40+ of ook echt een stuk jonger?
Snap er ook niks van. Vooral het feit dat hij geen hulp zoekt bij de experts.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En alsnog krijgt hij talloze mensen zo ver om zijn gefaal continue te verdedigen. ''Wat doet hij het toch goed''.
Niet echt op gelet aangezien het voor mij niet zo relevant is. Het is voor mij relevant om te weten wanneer het bed leeg komt.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Damn. Maar even beetje cru gezegd, zonder dat je in detail hoeft te treden... maar zijn dat dan met name mensen die al onderliggend lijden hadden en/of obees waren? Of zijn dit voorheen gezonde mensen zonder medische voorgeschiedenis?
Die is al even dood, dus dat lijkt me toch vrij slecht.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie, Hugo Boss heeft het niet slecht denk ik hoor.
Shit, ik was het net aan het googlen, omdat ik me afvroeg of de "man" Hugo Boss nog leefdequote:Op donderdag 8 april 2021 15:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Die is al even dood, dus dat lijkt me toch vrij slecht.
Jaquote:Op donderdag 8 april 2021 15:50 schreef Leonos het volgende:
Ik vraag dit voor een vriend;
Als ik vrijdag bij iemand ben wezen chillen die nu positief is, dinsdag met iemand anders ben wezen chillen en nu vanavond weer met degene van dinsdag wilt chillen, kan dat toch gewoon, test vanmiddag gedaan maar is niet op tijd.
Maar om 2100 speelt ons aller Ajax
Klopt, toch merk ik dan als het om corona gaat hier in dit topic het woord van 1 ziekenhuis geldt voor alle ziekenhuizen.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leeftijdscategorie 40-50. Grote gezondheidsproblemen weet ik zo niet.
Maargoed, gegevens uit 1 ziekenhuis. Dat zegt niet zo heel veel natuurlijk.
Snik! zegt genoeg denk ik.....quote:Op donderdag 8 april 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt op gelet aangezien het voor mij niet zo relevant is. Het is voor mij relevant om te weten wanneer het bed leeg komt.
Zelfs overlijden of weg van de IC is voor mij niet relevant. Sterker nog: overlijden is zelfs makkelijker aangezien je dan geen druk krijgt op je kliniek.
Vind je Heineken lekker?quote:Op donderdag 8 april 2021 15:50 schreef Leonos het volgende:
Ik vraag dit voor een vriend;
Als ik vrijdag bij iemand ben wezen chillen die nu positief is, dinsdag met iemand anders ben wezen chillen en nu vanavond weer met degene van dinsdag wilt chillen, kan dat toch gewoon, test vanmiddag gedaan maar is niet op tijd.
Maar om 2100 speelt ons aller Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |