hadden ze dat niet iedere zaterdag dan kunnen doen, herrie van een nieuwe hut ofzoquote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders hoor je de herrie van de opbouw
Is al aan het oefenen voor de thuiskomst zonder de geldpot bij zijn vriendin.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom ligt Nick eigenlijk in z'n eentje buiten in de kou? Hebben de dames 'm buitengezet?
Zodat we niet horen hoe de bouwvakkers alles aan het monteren zijn voor de liveshow, of dat ze geen ene flikker meer iets tegen elkaar te melden hebben..quote:Op donderdag 8 april 2021 15:38 schreef suzi1 het volgende:
maar hoezo nu de kaatste dagen zoveel muziek?
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is al aan het oefenen voor de thuiskomst zonder de geldpot bij zijn vriendin.
conclusie, veel jill fans?quote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef danilel het volgende:
Valt me op dat als er nega gesproken wordt over iemand anders dan Jill dat gepikt wordt door niet-jillfans maar owee als je iets nega zegt over Jill dat je de jill lovers meteen over je heen krijgt...
ze verpesten de sfeer en ach ze gaan wel weer weg...
hypocriet noem ik dat
ten eerste zijn er niet veel Nick fansquote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef danilel het volgende:
Valt me op dat als er nega gesproken wordt over iemand anders dan Jill dat gepikt wordt door niet-jillfans maar owee als je iets nega zegt over Jill dat je de jill lovers meteen over je heen krijgt...
ze verpesten de sfeer en ach ze gaan wel weer weg...
hypocriet noem ik dat
100+quote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef danilel het volgende:
"ze verpesten de sfeer en ach ze gaan wel weer weg., ik zet ze op negeer"
hypocriet noem ik dat
+1quote:Op donderdag 8 april 2021 15:39 schreef danilel het volgende:
"ze verpesten de sfeer en ach ze gaan wel weer weg., ik zet ze op negeer"
hypocriet noem ik dat
gelukkig was ik al voor 90 % afgekickt, ff de laatste loodjes meepikkenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:43 schreef cobain1994 het volgende:
Is er al een 0900 nummer voor als het doek valt? Afkicken van BB..
Er is vast wel een Covid is een Hoax Topic ergensquote:Op donderdag 8 april 2021 15:43 schreef cobain1994 het volgende:
Is er al een 0900 nummer voor als het doek valt? Afkicken van BB..
Heb er helaas? niet in kunnen komen..quote:Op donderdag 8 april 2021 15:43 schreef danilel het volgende:
[..]
gelukkig was ik al voor 90 % afgekickt, ff de laatste loodjes meepikken
nee dank je ben al gejilledquote:Op donderdag 8 april 2021 15:44 schreef danilel het volgende:
[..]
neej dank je ik ben al gevaccineerd
dit was echt een flut versie, SS was nog leukerquote:Op donderdag 8 april 2021 15:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb er helaas? niet in kunnen komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |