De lamlul heeft net 2 uur in de sauna geslapen..quote:Op donderdag 8 april 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Nick geniet nog van de laatste uren in het huis
[ afbeelding ]
Dat komt omdat nixie alleen op zijn rug ligt overal en voorall ook apart van de meiden.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Is Nixie al in beeld geweest sinds vanmorgen? Ik kan niet inschakelen of het is weer Jillie in beeld
Wat mij bijstaat van de laatste BB met die jeroen was alles gewoon te volgen totdat hij eruit ging.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze gaan echt wel uit een uur voor de Exit , dat is traditie
quote:Op donderdag 8 april 2021 15:04 schreef Silves het volgende:
[..]
De lamlul heeft net 2 uur in de sauna geslapen..
heb hem ook al tig keer voorbij zijn komen op FBquote:
Nou ja, uitzonderingen bevestigen de regel.. ook daar was geen zak aan dat einde, twee trillende zusjes die hun ziel en zaligheid verkocht hadden en 1 dombo die de poen pakte.. de Nixie versie van nuquote:Op donderdag 8 april 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat van de laatste BB met die jeroen was alles gewoon te volgen totdat hij eruit ging.
jaquote:Op donderdag 8 april 2021 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nick is het interieur al aan het plunderen.
Hij stond in mijn eigen nieuwslijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hem ook al tig keer voorbij zijn komen op FB![]()
![]()
hij zei; is voor BB, kunnen we gevenquote:Op donderdag 8 april 2021 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nick is het interieur al aan het plunderen.
Mario de allerlaaste dag van BB en je loopt weer achterquote:
Doe ik ook wel eens.. als ik bij iemand op visite ben haal ik iets van de muur en geef het vervolgens cadeauquote:Op donderdag 8 april 2021 15:14 schreef danilel het volgende:
[..]
hij zei; is voor BB, kunnen we geven
stream stoppt altijd vor sekonden,daar werd ik oudquote:Op donderdag 8 april 2021 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario de allerlaaste dag van BB en je loopt weer achter
kom op nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |