We hebben als Fok!OMT uitzondering van de max 20 minuten gekregen, een inschrijving geldt de hele dag en mag zo vaak je wilt gebruikt worden. Wel is er een beperking aan het aantal personen wat tegelijkertijd mag bashen, maar dat is gebaseerd op de hoeveelheid bezoekers van Fok!quote:Op donderdag 8 april 2021 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag je je voor meerdere uurtjes tegelijk aanmelden, of moet je soms verplicht uitloggen?
Ik denk wel dat de combinatie van hoge virusdruk en zwaar hebben ingezet op een bepaald vaccin (onbewust) kan meespelen bij het alert zijn op en aan de bel trekken over complicaties, ja. Eigenlijk heb je dat ook gewoon in de praktijk zien gebeuren als je kijkt naar de eerste landen die met de waarschuwing kwamen.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Nederland daar 'minder oog' voor heeft?
We hebben ook een nieuwe Tweede Kamer die Hugo elke dag over het bureau moeten trekken voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we Hugo dagelijks vragen wat er hier nou echt aan de hand is. Oh wacht, nee, dat kan niet. Sinds de verkiezingen is het een grote stilte en zijn al die media optredens niet meer zo nodig.
Gewoon een vaste klantenkaart nemen met abonnement.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag je je voor meerdere uurtjes tegelijk aanmelden, of moet je soms verplicht uitloggen?
quote:Op donderdag 8 april 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaccins. HuGOD heeft al een paar keer uitgelegd dat dergelijke grote hallen nu vooral al operationeel zijn zodat straks het gros in mei en juni gevaccineerd kan worden. En ik geloof hem natuurlijk op zijn strakstaande pupillen.
Niet aan te raden. Aangezien ook test-events gebashed gaan worden scoor je hiermee geen punten.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik daarbij een negatieve test kunnen overleggen?
Topper dat Fok!OMTquote:Op donderdag 8 april 2021 13:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
We hebben als Fok!OMT uitzondering van de max 20 minuten gekregen, een inschrijving geldt de hele dag en mag zo vaak je wilt gebruikt worden. Wel is er een beperking aan het aantal personen wat tegelijkertijd mag bashen, maar dat is gebaseerd op de hoeveelheid bezoekers van Fok!
Het bezoeken van het topic schrijft je in, het reageren in het topic maakt je automatisch actief deelnemer.
Het is meer:quote:Op donderdag 8 april 2021 13:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
update vaccinatieteller set datum=now(), aantal=aantal+1
hoe moeilijk kan het zijn
“In de kaart spelen” ook echt...quote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dames en heren, met gepaste trots presenteer ik u: de nieuwe variant des doods!
Dit is geen nieuws.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Je vergeet de vaccinatiestopcorrectiefactor.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is meer:
set datum=now(), aantal= (aantal * rand() * hugodobbelsteen / correctiehugodobbelsteen +1 )
"In het zadel kunnen helpen"quote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“In de kaart spelen” ook echt...
De wappies krijgen het echt steeds makkelijker.
Mooi voorbeeld van een kleine micro regel waar ze onnodig veel tijd in stoppen.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:50 schreef _serial_ het volgende:
Advies RIVM: alcohol alleen bij slijterij verkopen
De beperking van de alcoholverkoop na 20:00 bevalt zo goed dat ze het door willen trekken naar alleen verkoop via slijters.
Ik zie een nieuw businessmodel : hele grote slijterijen.
Vervolg stap: Staats slijterij....quote:Op donderdag 8 april 2021 13:50 schreef _serial_ het volgende:
De beperking van de alcoholverkoop na 20:00 bevalt zo goed dat ze het door willen trekken naar alleen verkoop via slijters.
Leg uit. Voor zover ik het heb gezien waren er meldingen van bijwerkingen en verschillende landen reageerden daar op. Waaronder Nederland. Door meteen te stoppen.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de combinatie van hoge virusdruk en zwaar hebben ingezet op een bepaald vaccin (onbewust) kan meespelen bij het alert zijn op en aan de bel trekken over complicaties, ja. Eigenlijk heb je dat ook gewoon in de praktijk zien gebeuren als je kijkt naar de eerste landen die met de waarschuwing kwamen.
Dat laatste is sowieso niet waar, ook de andere vaccins hebben bijwerkingen die in zeldzame gevallen zeer gevaarlijk kunnen zijn. Dat geldt voor alle vaccins.quote:Het is daarom ook nogal pervers als die overheid vervolgens het risico van een vaccin bagatelliseert door te zeggen dat je kans om te sterven aan de ziekte groter is dan door het vaccin te nemen. Hoe groter de puinhoop die ze ervan maken, des te 'gevaarlijker' het vaccin mag zijn. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Terwijl er veilige(re, maar duurdere) vaccins op de markt zijn.
Serieuze vraag, is dat hoe een drooglegging gedaan wordt? Staatsregulatie op de hoeveelheid alcohol?quote:Op donderdag 8 april 2021 13:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Vervolg stap: Staats slijterij....
Ik heb het wel een beetje gehad met de RIVM-schaduwregeringquote:Op donderdag 8 april 2021 13:50 schreef _serial_ het volgende:
Om moedeloos van te worden.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
zoals voorspeldquote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk niet dat het om een drooglegging gaat. De strijd tegen alcohol woedt al jaren, dat is niet iets van nu natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Serieuze vraag, is dat hoe een drooglegging gedaan wordt? Staatsregulatie op de hoeveelheid alcohol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |