abonnement Unibet Coolblue
pi_199038213
oeps

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 11:01:39 ]
pi_199038232
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze kunnen het beter in een databaseje doen.
is het netwerk van vechain niet opgemaakt uit databasejes dan?
pi_199038358
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hodlen tot 2025/2027. Dat is mijn strategie.

De speculatie over een dollar deze bullrun kan me letterlijk gestolen worden.
Vind je het niet zonde om geen profit te nemen voordat het straks weer 70% omlaag gaat?
  zaterdag 17 april 2021 @ 11:15:42 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199038368
Tag.Trace.Trust.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199038484
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hoezo?

dat is de waarheid

vechain kan niet garanderen dat banaantje A ook echt banaantje A is
dus het is er geen oplossing voor
Lol.
pi_199038511
Vechain is interessant voor de medische wereld.

Wij zijn in ons ziekenhuis aan het kijken of we de blockchain in zetten bij medicatieverificatie bijvoorbeeld.

We lopen tegen problemen aan dat patiënten van verschillende partijen medicatie krijgen voorgeschreven maar weten niet welke er uiteindelijk is uitgeleverd en genomen. Dat is allemaal handwerk en moet telkens opnieuw worden bijgewerkt door de artsen. Tijdrovend en foutgevoelig.

Zou Vechain hier een oplossing voor kunnen bieden?
pi_199038543
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:05 schreef Fer het volgende:
Maar wat ik nog steeds niet snap? Stel iemand biedt mij een kist vechain getrackte bananen aan.

Hoe weet ik zeker, dat een aap de originele bananen heeft opgegeten en er goedkope voor inde plaats heeft gedaan?
quote:
Als certificerende instelling spelen we een toonaangevende internationale rol. We helpen bedrijven overal ter wereld om de prestaties van hun organisatie, producten, medewerkers, faciliteiten en toeleveringsketen te optimaliseren door middel van certificering, verificatie, assessment en training. Business Assurance telt wereldwijd 2.000 medewerkers. Wij helpen onze klanten duurzame bedrijfsprestaties te realiseren en vertrouwen op te bouwen bij hun stakeholders. Onze focus ligt daarbij altijd op de toekomst. Uw toekomst is immers ook onze zorg.

DNV GL wordt gedreven door de doelstelling leven, eigendommen en het milieu te beschermen. Vanuit deze doelstelling helpen wij organisaties de veiligheid en duurzaamheid van hun bedrijfsvoering te verbeteren.

Door het bundelen van onze toonaangevende technische en operationele expertise met risicomethodieken en diepgaande sectorexpertise stellen we onze klanten in staat vol vertrouwen de juiste beslissingen en acties te nemen. Als bedrijf investeren we voortdurend in onderzoek en in partnerships gericht op innovatie. Hierdoor kunnen we onze klanten en de samenleving nieuwe operationele en technologische inzichten blijven bieden. Sinds onze oprichting in 1864 hebben we ons ontwikkeld tot een bedrijf van wereldformaat. We zijn actief in meer dan 100 landen en beschikken over 16.000 medewerkers die onze klanten overal ter wereld helpen de wereld veiliger, slimmer en duurzamer te maken.

Over Business Assurance
Als certificerende instelling hebben we wereldwijd ruim 70.000 certificaten afgegeven. We staan dan ook bekend om onze sterke betrokkenheid bij veiligheid, kwaliteit en milieuzorg. We zijn sinds jaar en dag ‘preferred partner’ op het gebied van certificering, zowel voor tal van Fortune 500-bedrijven als voor mkb-bedrijven.

Ons uitgebreide netwerk van lokale vestigingen, onze kennis en ervaring opgedaan in sectoren wereldwijd en onze erkende technische deskundigheid maken ons tot een ideale partner voor bedrijven in alle sectoren. We helpen onze klanten waarde te creëren bij het inspelen op economische, maatschappelijke en milieugerelateerde behoeften in de wereld om hen heen.

Met onze diensten op het gebied van certificering, verificatie, assessment en training helpen we onze klanten om de prestaties van hun organisatie, producten, medewerkers, faciliteiten en toeleveringsketen te optimaliseren. We werken voor bedrijven in de meeste sectoren en voor een aantal van ‘s werelds meest vooraanstaande merken. In praktijk betekent dit dat we vrijwel overal actief zijn.

Onze belangrijkste diensten zijn:

Certificering van managementsystemen
Supply Chain Management
TIC - Testen, Inspecteren, Certificeren
Verificatie
Persoonscertificering
Product certificering
Training
Assessments
We nemen de kwaliteit en integriteit van onze medewerkers en onze dienstverlening naar onze klanten uiterst serieus. Bij de samenwerking met onze klanten richten we ons we niet alleen op hun uitdagingen van vandaag, maar kijken we ook met een bredere blik naar de toekomst. Onze strategie is gericht op het integreren van “Duurzaamheid in alles wat we doen”. Wij realiseren deze strategie door de diensten die we leveren, zowel vandaag als in de toekomst. Hiermee geven we uiting aan de visie van DNV GL op een veilige en duurzame toekomst. Elke dag weer helpen we onze klanten bij het realiseren van duurzame bedrijfsprestaties en het opbouwen van vertrouwen bij stakeholders. Zo maken we de wereld elke dag weer een stukje veiliger, slimmer en duurzamer.
Succes.
pi_199038571
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je gaat door tot het om wife changing money gaat. Dat respecteer ik zeer
Nice.
pi_199038573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:27 schreef zatoichi het volgende:
Vechain is interessant voor de medische wereld.

Wij zijn in ons ziekenhuis aan het kijken of we de blockchain in zetten bij medicatieverificatie bijvoorbeeld.

We lopen tegen problemen aan dat patiënten van verschillende partijen medicatie krijgen voorgeschreven maar weten niet welke er uiteindelijk is uitgeleverd en genomen. Dat is allemaal handwerk en moet telkens opnieuw worden bijgewerkt door de artsen. Tijdrovend en foutgevoelig.

Zou Vechain hier een oplossing voor kunnen bieden?
Gewoon dat EPD normaal uitrollen zou een oplossing zijn, maarja overheid en ict werkt niet samen.

Dus mocht vechain voor die noobs een makkelijke oplossing zijn, en privacyproof, dan wel.
What Would Goku Do
pi_199038579
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hoezo?

dat is de waarheid

vechain kan niet garanderen dat banaantje A ook echt banaantje A is
dus het is er geen oplossing voor
Klopt. Daar heb je DNV voor.

Tijd om op te kankeren uit dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 11:32:17 ]
pi_199038686
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:27 schreef zatoichi het volgende:
Vechain is interessant voor de medische wereld.

Wij zijn in ons ziekenhuis aan het kijken of we de blockchain in zetten bij medicatieverificatie bijvoorbeeld.

We lopen tegen problemen aan dat patiënten van verschillende partijen medicatie krijgen voorgeschreven maar weten niet welke er uiteindelijk is uitgeleverd en genomen. Dat is allemaal handwerk en moet telkens opnieuw worden bijgewerkt door de artsen. Tijdrovend en foutgevoelig.

Zou Vechain hier een oplossing voor kunnen bieden?
Ja. Ze zijn al druk bezig in de medische sector. Maar is een langlopend en traag proces vanwege de vele regulaties en hoge eisen die er gesteld worden.

VeChain, Renji Hospital and DNV GL Held Strategic Partnership Signing Ceremony To Launch World's First Blockchain Intelligent Tumor Treatment Center

My Care™ – Infectiepreventie Assessment

One of the leading companies in the global pharmaceutical industry, Bayer China, has revealed it is working with VeChain, a pioneering public blockchain startup, to co-develop CSecure, a blockchain powered Clinical Trial Traceability Platform for drugs.
  zaterdag 17 april 2021 @ 11:39:04 #262
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199038690
DimaGOD
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 12:03:17 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199039101
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:15 schreef viceversa het volgende:

[..]

Vind je het niet zonde om geen profit te nemen voordat het straks weer 70% omlaag gaat?
Ik kijk naar de bigger picture. Ik geloof in Vechain en daarom komt het niet eens in me op om voor 2025 te denken aan cashen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199039150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik kijk naar de bigger picture. Ik geloof in Vechain en daarom komt het niet eens in me op om voor 2025 te denken aan cashen.
Ja, maar door tijdens de bull te cashen kan je daarna meer Vet terugkopen in de bear market. Maar ik snap dat daar een risico aan zit.
pi_199039200
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:07 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja, maar door tijdens de bull te cashen kan je daarna meer Vet terugkopen in de bear market. Maar ik snap dat daar een risico aan zit.
De markt timen is nog niemand gelukt, dus dat lukt user @onlogisch ook niet.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 17 april 2021 @ 12:19:56 #266
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199039284
De markt timen. Net als die user die op 200 sats verkocht om lager terug te kopen

Wat een grap
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 12:24:35 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199039338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

De markt timen is nog niemand gelukt, dus dat lukt user @:onlogisch ook niet.
Dus dit. Gewoon hodlen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199039418
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

De markt timen is nog niemand gelukt, dus dat lukt user @:onlogisch ook niet.
Je hoeft de top ook niet exact te timen. Je moet alleen hoger verkopen dan de bear market prijzen. Dat lijkt in theorie niet zo heel moeilijk.
pi_199039449
Ik ben dit zelf overigens niet van plan. Maar het voelt wel zonde om geen gebruik te maken van de bull market. Dan had je net zo goed een 5 jaar lange bear kunnen hebben.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 12:39:34 #270
18653 crew  D.
pi_199039455
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:34 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je hoeft de top ook niet exact te timen. Je moet alleen hoger verkopen dan de bear market prijzen. Dat lijkt in theorie niet zo heel moeilijk.
Linkje naar de bear-market prijslijst? :P
pi_199039493
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:39 schreef D. het volgende:

[..]

Linkje naar de bear-market prijslijst? :P
Snap ik, dat weet je niet. Maar toch knaagt het.
  Eindredactie Games zaterdag 17 april 2021 @ 15:34:16 #272
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_199041547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:39 schreef viceversa het volgende:
Ik ben dit zelf overigens niet van plan. Maar het voelt wel zonde om geen gebruik te maken van de bull market. Dan had je net zo goed een 5 jaar lange bear kunnen hebben.
En toch lukt dat niet zo makkelijk
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_199043525
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]


[..]

Succes.

Mooi verhaal voor de aandeelhouders. Maar leg het nou eens uit voor de gewone man.

Die staat in de winkel om een Gucci tas te kopen van 4000¤. Hoe zorgt blockchain er nu voor, dat hij een authentieke tas krijgt en geen namaak?

En waarom zou een chip in de tas niet in een database van Gucci zelfs geregistreerd kunnen worden?
.
pi_199043678
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:56 schreef Fer het volgende:

[..]

Mooi verhaal voor de aandeelhouders. Maar leg het nou eens uit voor de gewone man.

Die staat in de winkel om een Gucci tas te kopen van 4000¤. Hoe zorgt blockchain er nu voor, dat hij een authentieke tas krijgt en geen namaak?

En waarom zou een chip in de tas niet in een database van Gucci zelfs geregistreerd kunnen worden?
ja
  zaterdag 17 april 2021 @ 19:57:53 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199044198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:56 schreef Fer het volgende:

[..]

Mooi verhaal voor de aandeelhouders. Maar leg het nou eens uit voor de gewone man.

Die staat in de winkel om een Gucci tas te kopen van 4000¤. Hoe zorgt blockchain er nu voor, dat hij een authentieke tas krijgt en geen namaak?

En waarom zou een chip in de tas niet in een database van Gucci zelfs geregistreerd kunnen worden?
Dat is echt al 1000x besproken en draait uit op 'ja maar als je een mannetje in het magazijn hebt kun je ze verwisselen voor neppe tassen of je kan het net zo goed in een database zetten of een atoomsplijter kopen om de chip uit de originele tas in een nepperd te zetten'

Ik hoef jou niet te overtuigen. Dyor, en als je er niet in gelooft steek je er geen geld in.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')