Inderdaad. Die lui worden toch in de watten gelegd en hebben privileges. Niet naturel. Was in de UK ook. Alleen de All Stars versie was leuk. Met oud bewoners uit verschillende edities.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:14 schreef Benny het volgende:
Ach, we moeten toch helemaal geen BB Vips willen hebben... Vol met semibekende influencers enzo. Het was nu al irritant dat er geregeld dingen werden gedaan puur voor de bekendheid, likes, volgers en dat soort dingen
Zal net zijn als anders, dat de laatst geëlimineerde in de live show is. Misschien Julie ook nog wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Gisteren is Michel wel genoeg voorbijgekomen in de uitzending, me dunkt
nou een jaar ietjes eerder december mooie tijd haha kom maar opquote:Op donderdag 8 april 2021 12:36 schreef GayGuy het volgende:
Big Brother huis wordt nog niet gesloopt, er zijn plannen voor een nieuw seizoen
Vandaag is de finale van Big Brother, daarna stopt het programma. Maar of het definitief stopt is nog niet duidelijk, het huis wordt namelijk nog niet gesloopt… In de Telegraaf wordt er gesproken over de komst van een mogelijk tweede seizoen.
Op RTL5 wordt het programma vrij goed bekeken en er wordt dan ook gekeken wat er met het programma in de toekomst gaat gebeuren. “We hebben geen miljoenenpubliek getrokken maar gemiddeld wel tussen de 300- en 600.000 kijkers inclusief uitgesteld kijken”, zegt gedelegeerd producent Jeroen Compeer vandaag in De Telegraaf. “Die kijkcijfers zijn superfijn” vervolgd Jeroen. “Je kunt spreken van een bescheiden succes. Een nieuwe reeks zijn we zeker aan het onderzoeken, waarbij we goed zullen kijken naar alle lessen uit deze editie”. Ook bevestigd Jeroen Compeer dat het Big Brother huis nog niet gesloopt wordt. “Het huis blijft nog even staan, maar niet om snel weer bewoond te worden. Ik denk dat, als het terugkomt, de tijd daarvoor pas over een jaar rijp is.”
Foto RTL
Ik vond die edities die begonnen in september tot oudjaar het leukst.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou een jaar ietjes eerder december mooie tijd haha kom maar op
nou ... dat is ze dit jaar ook aardig gelukt.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vond die edities die begonnen in september tot oudjaar het leukst.
Dan heb je ook verschillende temperaturen.
Dan mis je toch maar het laatste kwartiertje als Nick gekroond wordt.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
Laatste dag. Ik ben er blij mee. Scheelt me een hoop dagelijkse ergernis.![]()
Ik ga er vanuit dat alles volgens een natuurlijk proces gaat verlopen.
Jill wint Big Brother 2021![]()
![]()
Zo niet.
Dan zodra als vanavond Jill toch als 3e of 2e wordt uitgeroepen knal ik de tv uit.![]()
En zijn wij Nederlanders en andere Jill fans gebruikt als de wortel voor de wagen richting finale.
Geluk gehad met het weer.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nou ... dat is ze dit jaar ook aardig gelukt.
Vraag me af of Julie er zal zijn??quote:Op donderdag 8 april 2021 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zal net zijn als anders, dat de laatst geëlimineerde in de live show is. Misschien Julie ook nog wel.
Danke schonquote:Op donderdag 8 april 2021 13:43 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Spel van gisteren?
@:Benny voor de pot update
veel te hoog voor deze BBquote:Op donderdag 8 april 2021 14:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Danke schon
De prijzenpot staat daarmee op ¤70.407,50
Het wachten is op de bus die je op komt halen naar het vliegveldquote:Op donderdag 8 april 2021 14:27 schreef greysbones het volgende:
dit ziet er een beetje uit als de laatste dag van je vakantie.. alles ingepakt je kunt niks dus je wacht maar
preciesquote:Op donderdag 8 april 2021 14:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Het wachten is op de bus die je op komt halen naar het vliegveld
Heel fijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan mis je toch maar het laatste kwartiertje als Nick gekroond wordt.
zou het echt totaal onterecht vinden als Nick wintquote:
Oh, ok. Plus familie dat valt dan nog mee.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:29 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik begreep dat iedereen er was, op Theo na.
Die heeft nog eens een liedje gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
alleen familie van Finalstenquote:Op donderdag 8 april 2021 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ok. Plus familie dat valt dan nog mee.
Ja, dat vond ik van de week al....quote:Op donderdag 8 april 2021 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het echt totaal onterecht vinden als Nick wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |