- klote situatie thuis
- lange afstand tussen beide
- niet alleen willen zijn
- voordeliger?
of.... mensen zien het gewoon helemaal zitten met elkaar....
Als jij toch alleen wilt wonen doe je dat toch gewoon; niemand die je dwingt neem ik aan ?
was na 3 maanden uit...
quote:Tja dat doe ik dus nu ook al 4 jaar tot mijn volle tevredenheid. Waarom iets wat goed gaat proberen te veranderen. Ik vind dat samenwonen namelijk nogal wat. Je vriendin de elke dag op je lip, Dat wil toch niemand.
Op zondag 26 januari 2003 22:01 schreef bluebellyfluff het volgende:
Dan ga je toch eerst lekker latten? je HOEFT toch niet meteen 24-7 bij elkaar te zijn?
Wel meer sex als het goed is
quote:Je kunt beter op andere zaken geld proberen te besparen. Ga lekker naar de Aldi ipv AH.
Op zondag 26 januari 2003 22:04 schreef Profesor het volgende:
Ik deed het om kosten te besparen..
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:09 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:[..]
Je kunt beter op andere zaken geld proberen te besparen. Ga lekker naar de Aldi ipv AH.
quote:Once captured, they need to be caged...fast!
Op zondag 26 januari 2003 21:48 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Ik zie iedereen om mij heen hals over kop gaan samenwonen. Al deze relaties stranden (uiteindelijk) weer met een hoop gezeik. Vanwaar toch al die haast, zijn ze soms bang dat ze alleen overblijven ...Ik snap dat niet...
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:58 schreef Argento het volgende:[..]
Once captured, they need to be caged...fast!
FF ontopic.
Ik had een jaar toen we besloten samen te wonen. We zijn nu 8 maandjes verder, en nog steeds heftig zoekende. Waarom doen we dit?
First off, ouders & thuissituatie zijn voor ons beiden niet echt ideaal zeg maar. We kunnen wel beiden apart 't huis uit, maar dat is haast onbetaalbaar. (En niet shitten over 't winkelen, dat is echt crap. Dacht je serieus dat we naar de Appie gaan als de Lidl 2x goedkoper is? Dan gaak liever een keer extra stappen. ) Second off, op dit moment zijn we al bijna altijd bij elkaar. We eten, koken, etc. alles behalve slapen ongeveer samen. Third off, soms moet je gewoon eens je neus dicht knijpen en in het diepe bad springen. We proberen dit, we regelen alles goed van te voren (notaris etc.) en we zien wel waar het schip strandt.
Gaat nog steeds heel goed.. en heb er totaal geen spijt van, ookal is het misschien erg snel gegaan...
quote:Ach.. we zien t wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 16:39 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Ik wens je veel succes, zie dat je ook al getrouwd bent... Het is allemaal wat. Laten we hopen dat mijn voorspelling niet uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |