abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8122970
Ik zie iedereen om mij heen hals over kop gaan samenwonen. Al deze relaties stranden (uiteindelijk) weer met een hoop gezeik. Vanwaar toch al die haast, zijn ze soms bang dat ze alleen overblijven ...Ik snap dat niet...
  zondag 26 januari 2003 @ 21:51:53 #2
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8123023
zullen veel verschillende redenen zijn...

- klote situatie thuis
- lange afstand tussen beide
- niet alleen willen zijn
- voordeliger?

of.... mensen zien het gewoon helemaal zitten met elkaar....

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_8123044
Ik woon al vier jaar heel gelukkig samen met (nu zwangere) vrouw en kind......

Als jij toch alleen wilt wonen doe je dat toch gewoon; niemand die je dwingt neem ik aan ?

pi_8123133
Ik snap het ook niet....
  zondag 26 januari 2003 @ 22:01:40 #5
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8123237
Dan ga je toch eerst lekker latten? je HOEFT toch niet meteen 24-7 bij elkaar te zijn?
fluff for life
  zondag 26 januari 2003 @ 22:04:12 #6
17205 Profesor
I have a dream!
pi_8123291
Ik deed het om kosten te besparen..
uiteindelijk heb ik mij helemaal suf geneukt..

was na 3 maanden uit...

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_8123334
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:01 schreef bluebellyfluff het volgende:
Dan ga je toch eerst lekker latten? je HOEFT toch niet meteen 24-7 bij elkaar te zijn?
Tja dat doe ik dus nu ook al 4 jaar tot mijn volle tevredenheid. Waarom iets wat goed gaat proberen te veranderen. Ik vind dat samenwonen namelijk nogal wat. Je vriendin de elke dag op je lip, Dat wil toch niemand.
pi_8123355
Meteen de grote stap is de snelste manier om te weten of je 100% bij elkaar past. Alles eromheen is tijd rekken.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 26 januari 2003 @ 22:07:56 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8123383
vrijheid

Wel meer sex als het goed is

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8123417
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:04 schreef Profesor het volgende:
Ik deed het om kosten te besparen..
Je kunt beter op andere zaken geld proberen te besparen. Ga lekker naar de Aldi ipv AH.
  zondag 26 januari 2003 @ 22:10:51 #11
17205 Profesor
I have a dream!
pi_8123441
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:09 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:

[..]

Je kunt beter op andere zaken geld proberen te besparen. Ga lekker naar de Aldi ipv AH.

Ik shop al in Duitsland
btw 16 % en minder accijns
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_8125813
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:48 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Ik zie iedereen om mij heen hals over kop gaan samenwonen. Al deze relaties stranden (uiteindelijk) weer met een hoop gezeik. Vanwaar toch al die haast, zijn ze soms bang dat ze alleen overblijven ...Ik snap dat niet...
Once captured, they need to be caged...fast!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8204694
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:58 schreef Argento het volgende:

[..]

Once captured, they need to be caged...fast!

LOL

FF ontopic.
Ik had een jaar toen we besloten samen te wonen. We zijn nu 8 maandjes verder, en nog steeds heftig zoekende. Waarom doen we dit?
First off, ouders & thuissituatie zijn voor ons beiden niet echt ideaal zeg maar. We kunnen wel beiden apart 't huis uit, maar dat is haast onbetaalbaar. (En niet shitten over 't winkelen, dat is echt crap. Dacht je serieus dat we naar de Appie gaan als de Lidl 2x goedkoper is? Dan gaak liever een keer extra stappen. ) Second off, op dit moment zijn we al bijna altijd bij elkaar. We eten, koken, etc. alles behalve slapen ongeveer samen. Third off, soms moet je gewoon eens je neus dicht knijpen en in het diepe bad springen. We proberen dit, we regelen alles goed van te voren (notaris etc.) en we zien wel waar het schip strandt.

pi_8206926
Ik wens je veel succes, zie dat je ook al getrouwd bent... Het is allemaal wat. Laten we hopen dat mijn voorspelling niet uitkomt.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:42:30 #15
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8206987
Ik ben na een bijna een jaar gaan samenwonen. Mijn vriend woonde nog thuis en ik ging studeren aan de andere kant van het land, dus de gelegenheid was daar om samen iets te zoeken, zodat hij ook het huis kon en wij samen iets op konden bouwen..

Gaat nog steeds heel goed.. en heb er totaal geen spijt van, ookal is het misschien erg snel gegaan...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8210251
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:39 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Ik wens je veel succes, zie dat je ook al getrouwd bent... Het is allemaal wat. Laten we hopen dat mijn voorspelling niet uitkomt.
Ach.. we zien t wel. Ken ook zat stellen die het wel redden. We zien wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')