Uit m'n hoofd?quote:Op woensdag 7 april 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
*zak tegen je hoofd gooit
Ow, had de confetti er eerst uit moeten halen
Ah okayquote:
hij heeft geen mooie gezichtquote:Op donderdag 8 april 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is raar. Heb hem niet uit bed zien gaan. Beeld bevroren?
quote:
Bedankt voor de tapesquote:
Toen durfde ik volgens mij nog niet mee te posten, was wel een meelezerquote:Op donderdag 8 april 2021 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie nu dat het BB1-forum er zelfs nog is
Big Brother Archief
Alleen missen er volgens mij wel heel veel topics en posts, omdat FOK! daarna een keer een flinke crash heeft gehad waarbij ook data verloren is gegaan. Daardoor zijn er gesloten en "volle" topics met maar een paar posts.
Wel leuk om nog eens in rond te struinen. Streamverslagen waren er al, per dag een nieuw topic. COS was er nog niet, wel de voorloper: Commentaren op streamverslagen, bijvoorbeeld: BB1 / Commentaren/Vragen/Bedankjes over streamverslagen Deel 16
ik ben bij BB2 begonnen denk ikquote:Op donderdag 8 april 2021 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie nu dat het BB1-forum er zelfs nog is
Big Brother Archief
Alleen missen er volgens mij wel heel veel topics en posts, omdat FOK! daarna een keer een flinke crash heeft gehad waarbij ook data verloren is gegaan. Daardoor zijn er gesloten en "volle" topics met maar een paar posts.
Wel leuk om nog eens in rond te struinen. Streamverslagen waren er al, per dag een nieuw topic. COS was er nog niet, wel de voorloper: Commentaren op streamverslagen, bijvoorbeeld: BB1 / Commentaren/Vragen/Bedankjes over streamverslagen Deel 16
Ik ben er bij!quote:Op woensdag 7 april 2021 23:11 schreef suzi1 het volgende:
1 2895 greysbones
2 1239 engine
3 1149 suzi1
4 822 Benny
5 742 mario390
6 717 utopia2.0
7 710 zodeju
8 611 StruisZVeugelT
9 589 Jockari
10 586 Dutchgirl23
| Forum Opties | |