1 piemel van theoquote:Op woensdag 7 april 2021 22:00 schreef Jockari het volgende:
Het enige wat we deze BB niet hebben gezien is tetten of piemels. Maar we hebben nog 1 dag.
En ik vrees dat het dan ook niks zal wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 22:00 schreef Jockari het volgende:
Het enige wat we deze BB niet hebben gezien is tetten of piemels. Maar we hebben nog 1 dag.
Tenzij Nick gewoon de lul is die we zien.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:01 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
En ik vrees dat het dan ook niks zal worden
Ik heb dat bij Nick...en bij Jill vind ik het dan wel weer leuk. Kan het ook niet uitleggen.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:00 schreef danilel het volgende:
ik kan er niks aan doen maar vindt dit gepraat van jill in de camera zooo gemaakt, en dan krijg ik weer een antipathie er tegen
nick is er mee begonnen, jill ziet dat het werkt dus ik heb er een copycat gevoel bij.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Nick...en bij Jill vind ik het dan wel weer leuk. Kan het ook niet uitleggen.
Dat is het ook!quote:Op woensdag 7 april 2021 22:05 schreef danilel het volgende:
[..]
nick is er mee begonnen, jill ziet dat het werkt dus ik heb er een copycat gevoel bij.
dat doet ze heul nietquote:Op woensdag 7 april 2021 22:00 schreef danilel het volgende:
ik kan er niks aan doen maar vindt dit gepraat van jill in de camera zooo gemaakt, en dan krijg ik weer een antipathie er tegen
de enige bij wie ik het leuk vond is nick en naomi, jill probeert het maar het is gemaakt, ze moet denken over wat ze zegt en komt vaak niet uit haar woorden....quote:Op woensdag 7 april 2021 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het ook!
Maar meerdere bewoners hebben dat gedaan. Naomi ook. En ik heb Liese het zien proberen maar die voelde zich daar toch wel heel ongemakkelijk bij zo leek het
nee in Nl kan kakken en poepen en schijtenquote:Op woensdag 7 april 2021 22:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij bent dus ook belg. Anders zou je poepen zeggen ;-)
Ja het hoeft van mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:09 schreef danilel het volgende:
[..]
de enige bij wie ik het leuk vond is nick en naomi, jill probeert het maar het is gemaakt, ze moet denken over wat ze zegt en komt vaak niet uit haar woorden....
Nee maar zonder dat ik het doorheb neem ik van alles over..quote:Op woensdag 7 april 2021 22:11 schreef Jockari het volgende:
Jij bent dus ook belg. Anders zou je poepen zeggen ;-)
slaat ook nergens opquote:Op woensdag 7 april 2021 22:14 schreef cheanny het volgende:
Kon alleen niet wennen aan een stoere Michel die zegt dat hij pipi gaat doen
je loopt weer achter met de streamsquote:Op woensdag 7 april 2021 22:14 schreef mario390 het volgende:
wat is jill an het doen?![]()
sprekt en halfe ur met de kamera
niks dr van we moeten aan die 1000 komenquote:
datquote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks dr van we moeten aan die 1000 komen
Hahaha ! ! ik ook hoor. Woorden als poepen, optiefen, snavelverven (vind ik tot heden de mooiste), ... Zoontje woont al enkele tijd in nederland, en daar leer ik er ook enkele van.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nee maar zonder dat ik het doorheb neem ik van alles over..
ach nog maar 40quote:
Vindquote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:
niks dr van we moeten aan die 1000 komen
das heel wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |