SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tinnitus en ben steeds bang dat ik er een nieuwe ruis bij heb, maar dan hoor ik vaag de werkzaamheden aan de weg een stuk verderopquote:
Mej, Bitterbal, doet u mij maar een sterke Italiaanse koffie, koekje niet erbij godverdomme en als u het niet erg vind leg ik het geld plus riante fooi op de grond neer?quote:
Waarom niet op tafel?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mej, Bitterbal, doet u mij maar een sterke Italiaanse koffie, koekje niet erbij godverdomme en als u het niet erg vind leg ik het geld plus riante fooi op de grond neer?
Mijn moeder had het. Hoop dat het niet erfelijk isquote:Op woensdag 7 april 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tinnitus en ben steeds bang dat ik er een nieuwe ruis bij heb, maar dan hoor ik vaag de werkzaamheden aan de weg een stuk verderop
Dat lijkt me echt kut om te hebben. Weet je waardoor het is gekomen?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tinnitus en ben steeds bang dat ik er een nieuwe ruis bij heb, maar dan hoor ik vaag de werkzaamheden aan de weg een stuk verderop
Ja m'n gehoor gaat sowieso achteruit dus dan gaan je oren zelf maar geluid verzinnen. Simpel gezegd. Het gehoorverlies komt weer door een aandoening die ik heb, was te verwachten.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut om te hebben. Weet je waardoor het is gekomen?
Ohquote:Op woensdag 7 april 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n gehoor gaat sowieso achteruit dus dan gaan je oren zelf maar geluid verzinnen. Simpel gezegd. Het gehoorverlies komt weer door een aandoening die ik heb, was te verwachten.
Ik doe het door sommige pasta'squote:Op woensdag 7 april 2021 21:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Aromat, lekker bij niets!, zou een leuke slogan zijn.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe het door sommige pasta's
Ga ik met je meequote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een half uurtje. Moet er morgen ook vroeg uit.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je schakelt de rechtsbijstand in?
Met jouw eigen lengte nog makkelijk tegen de muur aan te zetten zonder een drupje speeksel hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als ik me goed herinner is ze tamelijk lang
Jointje rokenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook, heb al een paar dagen niet in slaap kunnen komen..
Vandaag niet? Of helemaal niet?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog bananenbrood maken maar zie het niet meer gebeuren.
Teveel aan je hoofd?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook, heb al een paar dagen niet in slaap kunnen komen..
Beter, is toch niet te beukenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog bananenbrood maken maar zie het niet meer gebeuren.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met jouw eigen lengte nog makkelijk tegen de muur aan te zetten zonder een drupje speeksel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |