Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je post druipt van de frustratie en oudzeer. Zet een streep onder het verleden en kijk wie je nu leuk vindt en wie jou nu leuk vindt.
Jij hebt echt een heel raar wereldbeeld..quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.
Ik ben een groot voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Dus prima dat vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, maar nu ben ik aan de beurt. Maar seksistische vrouwen denken daar anders over. Die willen enkel de baten maar geen van de lasten.
Ja dit. Zeer opmerkelijk om de helft van de mensheid te reduceren tot hun geslacht en er zo'n eentonig wereldbeeld op na te houden.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
Boy, ben ik blij dat ik een heel ander beeld van vrouwen heb dan jij.
Rare, of misschien zelfs enge stukjes in je tekst die je projecteert op vrouwen zeg.![]()
Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je het ergens wel lekker vindt dat de rollen nu ( in jouw ogen) zijn omgedraaid. Lijkt me wel degelijk het gevolg van frustratie/oudzeer. Anders zou je niet met dit onderwerp bezig zijn óf zou je juist medelijden hebben met deze vrouwen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.
Dus het niet niet zo zeer frustratie of "oudzeer", het is meer dat de rollen nu omgedraaid zijn. Nu ben ik de prijs, dus wat heeft een vrouw mij te bieden wat mijn leven verbeterd? Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.
Ik ben een groot voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Dus prima dat vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, maar nu ben ik aan de beurt. Maar seksistische vrouwen denken daar anders over. Die willen enkel de baten maar geen van de lasten.
Dat is meer mijn probleem.
Ik denk dat dit niet je eerste account hier is en je wel erg makkelijk vergeet dat mannen in hun jongere jaren net zo goed oppervlakkige criteria op na kunnen houden. Moeten zij weten, net zoals jij nu lekker de vrouwtjes jou mag onthouden. Maar laat het gewoon je gewoon je eigen keuze zijn waar je eerlijk over bent.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:07 schreef DeVragensteller het volgende:
Hallo,
Ik zit nu al een tijdje met een vraag, en vroeg mij af of ik de enige(of in der minderheid ben) die er zo over denkt. Maar ik ben 30+, dus ik heb wel enkele observaties gemaakt over de jaren. Met betrekking tot vrouwen en seks/relaties.
Mij valt het op dat vrouwen in hun jongeren jaren meer oppervlakkige criteria hebben met betrekking tot het uitzoeken van een partner, voor zowel seksueel als relationeel gebied. Denk aan bijvoorbeeld vrouwen die op vakantie gaan naar Ibiza en daar losgaan met one night stands, of tijdens het uitgaansleven in Nederland.
In hun tienerjaren en begin 20'er jaren zijn de criteria meer oppervlakkig, zoals een mooie, gespierde man met dominante eigenschappen. En de fase daarna beginnen ze meer te denken in termen van hypergamie, oftewel. Een man met een hoge socio-economische status, de top 10% van de mannen, die een hogere status hebben dan haarzelf.
Naarmate de vrouw 30 wordt, en haar opties aanzienlijk beperkt zijn. Dan wilt ze terugvallen op mannen die ze vroeger als minderwaardig zag, en verwachten dat diezelfde mannen haar dankbaar zijn dat ze eindelijk een kans krijgen.
Dus hier komt het. Mijn denkwijze is meer van, "waarom zou ik iemand accepteren/een kans geven die mij vroeger als een minderwaardig beest zag?". Het is tamelijk narcistisch om te denken dat mannen die ze vroeger zo had behandeld, dankbaar zijn dat ze nu eindelijk een kans krijgen om met haar te zijn. Zij ziet haarzelf nog steeds als de prijs waar mannen moeite voor moeten doen.
Oftewel, als de gemiddelde man mag je niet winnen, je mag enkel verliezen. Je krijgt nog de kans om net als die vrouwen erop los te neuken, en als extra klap mag je diezelfde vrouw ook nog eens verzorgen(althans, dat is wat vrouwen willen).
Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren? Leuk voor haar dat zij lekker erop los heeft kunnen neuken en dergelijke, maar wat levert mij dat op? Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.
Dus als de keuze dan is, of een vrouw accepteren die 50+ mannen gehad heeft, en jou nooit een kans zou hebben gegeven in haar jongere jaren, of alleen zijn. Dan vind ik het laatste toch wel beter, ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.
Bijkomend voordeel is dan ook dat ik geen behoefte heb om te trouwen of om kinderen te hebben. Dus er is ook geen biologische klok die tikt.
Dus hoe denken jullie erover?
Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je het ergens wel lekker vindt dat de rollen nu ( in jouw ogen) zijn omgedraaid. Lijkt me wel degelijk het gevolg van frustratie/oudzeer. Anders zou je niet met dit onderwerp bezig zijn óf zou je juist medelijden hebben met deze vrouwen.
Zo zeg dat. DeVragensteller van Fok is een catch hoor. De vrouwen zullen voor je in de rij staan lol.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.
Dus het niet niet zo zeer frustratie of "oudzeer", het is meer dat de rollen nu omgedraaid zijn. Nu ben ik de prijs, dus wat heeft een vrouw mij te bieden wat mijn leven verbeterd? Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.
Dat is meer mijn probleem.
Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.
En hoezo medelijden? Vrouwen zijn ook onverschillig naar de problemen van mannen, dus ik ben ook onverschillig jegens vrouwen en hun problemen.
En je denkt met die houding een relatie te kunnen vinden? Of wil je vrouwen gewoon gebruiken uit een soort van misplaatste wraak?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.
En hoezo medelijden? Vrouwen zijn ook onverschillig naar de problemen van mannen, dus ik ben ook onverschillig jegens vrouwen en hun problemen.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet je eerste account hier is en je wel erg makkelijk vergeet dat mannen in hun jongere jaren net zo goed oppervlakkige criteria op na kunnen houden. Moeten zij weten, net zoals jij nu lekker de vrouwtjes jou mag onthouden. Maar laat het gewoon je gewoon je eigen keuze zijn waar je eerlijk over bent.
Vind het eerlijk gezegd ook een ongemakkelijk idee dat TS een collega van mijn vriendin kan zijn en dat hij dan stiekem dit soort denkbeelden erop na houdt.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.
Lol een klein percentage van de mannen heeft een partner?? Lolllll iedereen heeft een relatie man. 😂quote:Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.
Het is ook geen vergelijking, maar een nuance.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.
Ik krijg een beetje medelijden zoals je denkt over een potentiele partner...quote:Op woensdag 7 april 2021 19:07 schreef DeVragensteller het volgende:
Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren?
(....)
Dus hoe denken jullie erover?
Dat is niet wat ik zei, ik zei een klein percentage van de mannen krijgt de kans om veel sekspartners te hebben. Hoeren niet meegeteld dan.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lol een klein percentage van de mannen heeft een partner?? Lolllll iedereen heeft een relatie man. 😂
Nee, zo werkt het nietquote:Naarmate de vrouw 30 wordt, en haar opties aanzienlijk beperkt zijn. Dan wilt ze terugvallen op mannen die ze vroeger als minderwaardig zag, en verwachten dat diezelfde mannen haar dankbaar zijn dat ze eindelijk een kans krijgen.
Gebruiken? In wat voor zin precies? Als je seksueel bedoelt, ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn leeftijd of ouder.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je denkt met die houding een relatie te kunnen vinden? Of wil je vrouwen gewoon gebruiken uit een soort van misplaatste wraak?
Juist ja, alsof ik een vrouw in elkaar zou slaan ofzo. Ik zeg enkel, ik wil ook winnen. Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb. Dat is wat ik zeg.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |