En maizenaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zal best wel smaken maar niet heel spannend wat hij maakt. Veel van hetzelfde. Iets met een rood sausje
en dat is primaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef NickTheBomb het volgende:
Heb nooit iemand horen klagen dat het eten niet lekker was. Integendeel alles wat Nick maakte vonden ze heel lekker. Wat een bende jankers hier ook.
Terwijl hij begon als hulpje van Theoquote:Op woensdag 7 april 2021 18:45 schreef Jockari het volgende:
Nick liet het ook amper toe dat dit werd over genomen. Michel probeerde maar werd direct gecommandeerd door Nick als pseudo chef-kok.
Ach schei uit. Die vrouwen hebben niks gekooktquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hendug..via de spuitzak onderweg
kent Boesje gewoon door
win win
tijd is geld
meer tijd voor de mensons
zolang het iets met zijn rode saus was, vonden ze het wel best,quote:Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef NickTheBomb het volgende:
Heb nooit iemand horen klagen dat het eten niet lekker was. Integendeel alles wat Nick maakte vonden ze heel lekker. Wat een bende jankers hier ook.
Ik herinner me een vrouwenweekendjequote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
Ach schei uit. Die vrouwen hebben niks gekookt
Kliko Michelquote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang het iets met zijn rode saus was, vonden ze het wel best,
maar gisteren, die tot snot gekookte witlof werd toch niet echt gewaardeerd. Er zijn trouwens wel meer halfvolle borden teruggegaan, maar die werden dan door kliko Michel wel verder geleegd.
ze hadden ook zelf kunnen koken, ben ik wel met je eens, maar ik denk dat ze niet het gevaar wilden lopen om moet te krijgen met zijne majesteit, de chef. Nick heeft namelijk vanaf het begin duidelijk gemaakt dat het zijn positie was, het koken, en dat hij daarom ook vrijgesteld kon worden van andere taken, zoals de wc schoonmaken enz.
Ja soury héb je helemaal gelijk in .quote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach schei uit. Die vrouwen hebben niks gekookt
En alles op recept anders werden ze wat gekquote:
Inderdaad Verida. Die vrijstellig van andere taken had ik verdorie nog niet door. Nu zakt hij nog verder in mijn ranking. Alhoewel, dieper kan niet meer. Wetende dat dit tot de bewuste knikker mijn grote favoriet was... Zucht.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang het iets met zijn rode saus was, vonden ze het wel best,
maar gisteren, die tot snot gekookte witlof werd toch niet echt gewaardeerd. Er zijn trouwens wel meer halfvolle borden teruggegaan, maar die werden dan door kliko Michel wel verder geleegd.
ze hadden ook zelf kunnen koken, ben ik wel met je eens, maar ik denk dat ze niet het gevaar wilden lopen om moet te krijgen met zijne majesteit, de chef. Nick heeft namelijk vanaf het begin duidelijk gemaakt dat het zijn positie was, het koken, en dat hij daarom ook vrijgesteld kon worden van andere taken, zoals de wc schoonmaken enz.
Lul dan niet zo dom. Nick heeft de meeste tijd prima gerechten neergezetquote:Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja soury héb je helemaal gelijk in .
Maar het zal me de reet roesten wie er heeft gekookt ..
ik zou een boterham etenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er ooit iemand geweest die een maaltijd wilde maken? Nee dus. Ik zou het ook niet elke dag willen eten maar dan kan je ingrijpen
Ja jij wel een naomie die niks vreetquote:
Dat jij dat vind primaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom. Nick heeft de meeste tijd prima gerechten neergezet
Het was geen spectaculaire kookkunst, maar zal vast te vreten geweest zijn anders hadden ze wel geprotesteerdquote:Op woensdag 7 april 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom. Nick heeft de meeste tijd prima gerechten neergezet
Nee hoeft ook niet. Latersquote:Op woensdag 7 april 2021 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat jij dat vind prima![]()
Ik hoef het echt niet met je eens te zijn
Als het maar lekker is.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het was geen spectaculaire kookkunst, maar zal vast te vreten geweest zijn anders hadden ze wel geprotesteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |