Tweede poll is geplaatst door Naomi , nu Nick fan .quote:Op woensdag 7 april 2021 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is is wel voornamelijk op Twitter gedeeld en daar is Nick God en Jill zo'n beetje de manifestatie van al het kwaad in de wereld.
Ok sorry het is een toffe meid. Leuk spontaan en liefquote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Geen idee wat daar backstabben van is en dat met Matt is nooit gebeurd en als je goed geluisterd heeft over Tho en Jill, dan weet je dat ze dat buiten BB zouden gaan bekijken hoe of wat,
Dus sorry maar klopt niks van wat je zegt over backstabben.
Hahaha wat een onzin inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2021 17:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nick het huis schoon hield schrijft Mike Hahahaha
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Die Matt die geen naam noemt omdat ie niet kiezen kan sneuneus
Michel sluit zich donderdag ook aan bij de groep.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Correctie, de foute vrienden gaan in badjas de andere foute vriend, Nick, opwachten.
En Patje doet dat in de badjas van Nick
Lekker politiek correct, geen mening hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Lijkt me nogal duidelijk dat Matt geen namen noemt. Dat zou jij toch moeten wetenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker politiek correct, geen mening hebben.
quote:Op woensdag 7 april 2021 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol nou Jill was echt blij dat ze hoorde dat iedereen (de ex bewoners) op straat werden herkend. Waar gaat het over? Ik hoop echt dat ze niet wint
Zo sneu ja. Wil stiekem Jill maar moet van z'n moeder Nick dus dan maar neutraal blijven.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:32 schreef rinardo het volgende:
Beide poll's gaan gelijk op, en zeggen dat Nick gaat winnen, zitten wij er dan zo naast hier?
https://strawpoll.com/48wgb2djy/r
https://strawpoll.com/cfa53e34q/r
Feedback is ontvangenquote:
FOK! is verhoudingsgewijs erg anti-Nick inderdaad. Ik denk dat het wel close ligt maar dat Jill wint.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:32 schreef rinardo het volgende:
Beide poll's gaan gelijk op, en zeggen dat Nick gaat winnen, zitten wij er dan zo naast hier?
https://strawpoll.com/48wgb2djy/r
https://strawpoll.com/cfa53e34q/r
Goed gezegd, rancuneus ventje is het.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:28 schreef Angelique61 het volgende:
Het werd hem gevraagd in een interview: wie zie jij als winnaar. Iedereen roept gewoon een naam, Matt blijft weer eens op de vlakte. Dominee..quote:Op woensdag 7 april 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me nogal duidelijk dat Matt geen namen noemt. Dat zou jij toch moeten weten
De tering, ik hoop dat hij geniet van die 15000 euroquote:
En wat is daar fout aan. Niemand weet dat ook hier niet. Matt zit in een iets lastiger positie denk ik. Hij heeft al genoeg gezeik gehad (denk ik zomaar) van de SM gekkiesquote:Op woensdag 7 april 2021 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het werd hem gevraagd in een interview: wie zie jij als winnaar. Iedereen roept gewoon een naam, Matt blijft weer eens op de vlakte. Dominee..
Dat zou een prachtig scenario zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja.
Nick gaat winnen, Jill tweede, Liese zal daarvoor nog vertrekken
Heeft sneuneus volledig over zichzelf afgeroepen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is daar fout aan. Niemand weet dat ook hier niet. Matt zit in een iets lastiger positie denk ik. Hij heeft al genoeg gezeik gehad (denk ik zomaar) van de SM gekkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |