Gek genoeg is er ook dit bericht: Grote kans dat terras op 28 april weer open gaatquote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Klopt, gaat hem niet worden:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/uitleg-(...)ers-van-vandaag.html
Dit ziet er idd uit dat mei ook nog slecht gaat worden.quote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Klopt, gaat hem niet worden:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/uitleg-(...)ers-van-vandaag.html
Wat een inconsistent zwalkbeleid weer. ,,We kunnen echt pas versoepelen als de cijfers beter zijn", en dan gaan versoepelen als de cijfers gelijk blijven of zelfs stijgen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gek genoeg is er ook dit bericht: Grote kans dat terras op 28 april weer open gaat
de media zal het wel wat spectaculairder maken dan het is. Kan het me niet voorstellen namelijkquote:Op zondag 18 april 2021 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gek genoeg is er ook dit bericht: Grote kans dat terras op 28 april weer open gaat
Dooie mus.quote:Op zondag 18 april 2021 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Terrassen niet open lijkt me nog een veel slechter ideequote:Op maandag 19 april 2021 10:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Terassen open op 28 april en koningsdag en testevenementen slaan nergens op.
Besmettingen nemen geloof ik nog toe, ic opnamen zijn hoog.
Lijkt me echt een sneer voor de zorg dit. Zo van, oh had je het nog niet druk genoeg? Hier heb je nog een paar duizend patiënten erbij.
Telegraaf die met suggestieve koppen de discussie op scherp probeert te zetten, je verwacht het niet he. De rest van het artikel is namelijk niet echt in lijn met de kop, maar mensen (en zeker telegraaf lezers) kijken vaak toch niet verder dan de kop.quote:Op zondag 18 april 2021 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |