Betalen kamerleden belasting hierover?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het gaat om een hoop geld. De voorzitter krijgt namelijk een toelage gelijk aan 34 procent van de schadeloosstelling op jaarbasis, bovenop de normale vergoeding. Inclusief vakantiegeld en een eindejaarsuitkering ontvangt de voorzitter per 1 januari 2021 op jaarbasis een bedrag van ruim 152 duizend euro.
ik dacht, het benoem het maar alvast even.
Jaquote:Op woensdag 7 april 2021 14:48 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Betalen kamerleden belasting hierover?
Of naja uberhaupt belasting over hun schadeloosstelling in het algemeen?
goede vraag. ze hebben in ieder geval wel meer vakantie dan jij en ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:48 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Betalen kamerleden belasting hierover?
Of naja uberhaupt belasting over hun schadeloosstelling in het algemeen?
Dat wijf is echt gestoord, een rechts-terroristische heks.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Ongezonde obsessie, bewijsstuk zoveel.
Vera Bergkamp als undercover betitelen (:') ), Colombia Columbia noemen, bananenrepubliek terwijl we een monarchie zijn, de stemming bij voorbaat al diskwalificeren. En dan 725 likes krijgen van je mede-geobsedeerden.
Niks mis mee. Als ze die tijd zouden gebruiken om te filosoferen over hoe het land veranderd of vooruit geholpen moet worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
goede vraag. ze hebben in ieder geval wel meer vakantie dan jij en ik.
Tweede Kamerleden hebben jaarlijks 15 weken vakantie.
Wat verwacht je anders van carolien?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat zijn je goede en slechte eigenschappen..... ook zo'n afgezaagde sollicitatie vraag.......
23.000 x herhalen dat je een HRM achtergrond hebt is getuigd ook niet van veel flexibiliteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat zijn je goede en slechte eigenschappen..... ook zo'n afgezaagde sollicitatie vraag.......
Maar ze hebben wel b elachelijk lange werkdagenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
goede vraag. ze hebben in ieder geval wel meer vakantie dan jij en ik.
Tweede Kamerleden hebben jaarlijks 15 weken vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |