Er stond ergens in een krant dat Arib ruzie had met Tellegen en Bergkamp. En dat die daarom niet meer mochten voorzitten...quote:Op woensdag 7 april 2021 14:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sorry. Ja, natuurlijk was het pesterij richting de PVV om de PVVer toch een heel deel van de functie te geven waar hij zelf op had gesolliciteerd. Je wordt geen voorzitter, we maken je zelfs eerste ondervoorzitter. Dat zal je leren!
Ze kan moeilijk anders. Als een meerderheid geen debat wil, dan komt dat er niet snel. 30 ledem debatten komen achteraan, dat is gewoon de regel waar de voorzitter zich ook aan moet houden.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Antwoorden van Bergkamp over waarborging dualisme en mogelijkheden voor minderheden om onderwerpen te agenderen zijn zeer zwak
Het zijn allebei reptilians in een vrouwengedaante.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef duitseboy het volgende:
ben ik nou gek, of klinkt Bergkamp precies als Ollongren. Precies dezelfde intonatie en manier van formulieren.
Ze klonken als soros!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef duitseboy het volgende:
ben ik nou gek, of klinkt Bergkamp precies als Ollongren. Precies dezelfde intonatie en manier van formulieren.
Ik kijk niet. Maar op zich is het toch niet raar dat je in dezelfde partij dezelfde debattraining krijgt?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef duitseboy het volgende:
Dat klopt. Maar een onwelwillende Kamervoorzitter is wel een sta-in-de-weg...quote:Op woensdag 7 april 2021 14:28 schreef VoMy het volgende:
Dualisme kan niet hersteld worden door de kamervoorzitter, dat moeten de kamerleden toch echt zelf doen.
Beiden ook uit Amsterdam en van vergelijkbare leeftijd.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar op zich is het toch niet raar dat je in dezelfde partij dezelfde debattraining krijgt?
Zelfde klasje dus. Opgelost.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beiden ook uit Amsterdam en van vergelijkbare leeftijd.
Waarom niet?quote:
Sorry.quote:
Volledig dualisme zonder regeerakkoord en kamerleden die daar aan gebonden zijn werkt natuurlijk ook gewoon niet, dat weten ze ook alle 150.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Kamerleden hebben nu de mond vol over dualisme maar als er straks een nieuw kabinet Rutte zit is de helft dat vast gauw weer vergeten
Dit is #3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |