Oh, dat komt hier ook voor. Mijn vriend kan geen hagelslag op zijn brood doen waar prot bij is.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:38 schreef June. het volgende:
Dat is wel handig Bottoms, dat krijg ik hier niet voor elkaar. Koek en taart zijn nog altijd lekkerder dan een banaan. Die eet hij dus ook niet als hij ziet dat wij iets anders eten. Pas als onze taart op is wil hij iets anders eten
Oh maar hier is het ook echt niet alleen maar gezond hoor. Ik probeer wel een gezonde basis te hebben, maar ook hier krijgt Thomas wel eens een chocolaatje (ooh die choco-sinaasappelsnippersquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:18 schreef Ticootje het volgende:
Hier eten en drinken ze gewoon alles, gezond / ongezond het gaat gewoon om de balans. Ik heb wel eens kinderen over de vloer die dan thuis niks mogen en hier niet stoppen met snoepen.
Leyla eet amper normaal eten en leurt de hele dag om wat lekkers, ze is graatmager verder, ik beperk alleen de snoepmomenten wat in.
Maar om lekker de stok in het hoenderhok te gooien, de tweeling is echt gek op cola
Ik denk dat het met oudere kinderen ook een stuk ‘lastiger’ is om te voorkomen dat ze eens een slok cola ofzo te pakken krijgen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:18 schreef Ticootje het volgende:
Hier eten en drinken ze gewoon alles, gezond / ongezond het gaat gewoon om de balans. Ik heb wel eens kinderen over de vloer die dan thuis niks mogen en hier niet stoppen met snoepen.
Leyla eet amper normaal eten en leurt de hele dag om wat lekkers, ze is graatmager verder, ik beperk alleen de snoepmomenten wat in.
Maar om lekker de stok in het hoenderhok te gooien, de tweeling is echt gek op cola
O ja, dat is hier ook hoor. Het ging mij er alleen om dat als hij water ook prima vind dat dat mijn voorkeur heeft. Als hij ouder wordt zal hij genoeg meuk gaan eten denk ik. Verbieden lijkt me ook weinig zin hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh maar hier is het ook echt niet alleen maar gezond hoor. Ik probeer wel een gezonde basis te hebben, maar ook hier krijgt Thomas wel eens een chocolaatje (ooh die choco-sinaasappelsnippers) of een stuk stroopwafel. En 's avonds heeft hij ook al wel eens een paar chipjes gehad. Maar het is niet dagelijks dat hij dat soort dingen krijgt. Qua avondeten maken wij ook wel eens Kip Tandoori met zo'n kant-en-klaar pakket en dat eet hij dan ook gewoon mee, net zoals patat.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:45 schreef Ynske het volgende:
De slingers hangen, cadeautje staat klaar. Morgen is onze schat alweer 2 jaar![]()
♡
Gefeliciteerd! Over niet al te lange tijd volgen we ook naar het volgende topicquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:45 schreef Ynske het volgende:
De slingers hangen, cadeautje staat klaar. Morgen is onze schat alweer 2 jaar![]()
♡
Nog gefeliciteerd met L. Nolita!! En welkom hier!quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:57 schreef Nolita het volgende:
Gefeliciteerd Ynske! Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik kom jullie weer aflossen met een verse dreumes.
Alweer een week geleden is L 1 jaar geworden. En jeetje wat gaat ze hard. Ik verheug me ook wel op komend jaar, leren lopen, praten etc zo leuk! Ze is enorm ondernemend en vindt alles leuk, ben heel benieuwd wat ons nog te wachten staat.
Gisteren op het cb geweest en de nieuwe stats zijn 76 cm en 9830 gram, helemaal goed en gemiddeld. Al vinden wij haar nog steeds groot want dit bereikte bijna kleuter pas met 1,5 jaar. Ik ben benieuwd of L haar voor de pubertijd nog gaat inhalen wat lengte betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook plan B als de huidige aanpak onvoldoende blijkt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik smeer gewoon deet. Het is het enige wat echt helpt.
Bij ons werkt een klamboe prima!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:33 schreef Keroppi het volgende:
Wat goed al met de loopfiets zeg!
Nou wij zijn verhuisd, en waar we voorheen een sporadische keer last van muggen hadden is het hier echt dramatisch.
Ik had al een keer gepost dat onze dochter er zo heftig op reageert, maar nu is het echt zo zielig. Ze heeft zeker 7 muggenbeten in haar gezicht, en tussen de 20 en 30 over haar lichaam. Die allemaal enorm rode bulten zijn. Ze jeuken ook enorm, en ze vraagt regelmatig of we haar willen 'insmeën".
En er zitten gewoon overal horren in dit huis![]()
Vandaag vier drogisterijen afgeweest voor van die antimuggendingen voor in je stopcontact. Ben geen voorstander van dit soort dingen maar dit is zo sneu dat ik voor grof geschut ga. (Volgens de bijsluiter mogen ze op kinderkamers vanaf 2 jaar, dat is ze gelukkig dusdanig bijna dat ik het wel aandurf).
Zelf zit ik ook helemaal onder en heb door die krengen vannacht. Maar voor haar vind ik het zo sneu
Maar hoe komen ze binnen met al die horren?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:51 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Dat is ook plan B als de huidige aanpak onvoldoende blijkt.
Heb mezelf ook ingesmeerd met die cooling mousse (die volgens mij ook bij waterpokken wordt geadviseerd). Cool spul zeg (pun intended). Het 'knettert' als van die knettermousse en voelt echt nog lang koel aan op je huid.
Overigens: Letterlijk terwijl ik dit typ, sla ik een mug dood die, ondanks de stekker en het feit dat ik enorm naar citronella ruik, op me zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |