SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nope, hoop dat het snel Mei is..quote:Op woensdag 7 april 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook lekker uit, het is niet echt jouw maand tot nu toe hč?
eerst nog even 2 weken overuren klokkenquote:
You never wokloonquote:
Dat begrijp je toch niet hč, snappen managers nou echt niet dat je niet alleen met een ongemotiveerd iemand zit voor nog een paar weken, de deur met die werknemer voorgoed dichtgooit, en dat die werknemer dit ook aan anderen in dit niche vakgebied laat weten?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo jammer dat zoiets nodig is.
Nee ik ga gewoon de laatste weken geen flikker meer uitvoeren, of gewoon gratis werken en geen rekening naar de klant sturenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog even 2 weken overuren klokken
Uitbetaald krijgen in een stuk of 250 matige wokken die je vervolgens kunt proberen te verpatsen voor iets eetbaars.quote:
En dan per ongeluk je laatste wok ook verpatst hebben en geen pan meer hebben om je eetbaars in te bereiden.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitbetaald krijgen in een stuk of 250 matige wokken die je vervolgens kunt proberen te verpatsen voor iets eetbaars.
Echt niemand schiet er wat mee op zo inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat begrijp je toch niet hč, snappen managers nou echt niet dat je niet alleen met een ongemotiveerd iemand zit voor nog een paar weken, de deur met die werknemer voorgoed dichtgooit, en dat die werknemer dit ook aan anderen in dit niche vakgebied laat weten?
rauw voerquote:Op woensdag 7 april 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan per ongeluk je laatste wok ook verpatst hebben en geen pan meer hebben om je eetbaars in te bereiden.
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:19 schreef kwiwi het volgende:
aan anderen in dit niche vakgebied laat weten?
Verschilt wel een beetje wat het is.quote:
je hebt een paar goede managers en heel veel van dit soort managers. ik doe gemiddeld 6 maanden met een manager en dan zit er nieuwe. ik ben heel moeilijk of zo met managersquote:Op woensdag 7 april 2021 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat begrijp je toch niet hč, snappen managers nou echt niet dat je niet alleen met een ongemotiveerd iemand zit voor nog een paar weken, de deur met die werknemer voorgoed dichtgooit, en dat die werknemer dit ook aan anderen in dit niche vakgebied laat weten?
Geen tonijn, maar eetbaars in je sushi.quote:
Of in je kwibbelingquote:Op woensdag 7 april 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tonijn, maar eetbaars in je sushi.
Het is wachten op @Haagsquote:
Oh, awesome, die kan ik eten.quote:
Opportunistisch kortetermijndenken.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haagsie!quote:Op woensdag 7 april 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op woensdag 7 april 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |