abonnement Unibet Coolblue
pi_198895109
Hey allen, het is even geleden dat ik hier heb gepost, maar ik heb een technisch vraagje.

Ik heb een aantal Monero coins in een offline Monero GUI wallet. Nu moest ik die een paar maanden terug weer behoorlijk lang synchroniseren. Toen is uiteraard mijn laptop behoorlijk traag geworden, waarna ik ergens in de taakbar(?) een zwaar programma heb verwijderd, mogelijk een Deamon programma. Sindsdien kan ik helemaal geen Monero wallet meer synchroniseren, ook GoMonero niet.
Ik las online iets over een MoneroD.exe file, maar ook daar kan ik niks mee.

Nu heb ik al mijn seed en codes nog, en ik ben weer toe aan een nieuwe computer. Nu is mijn vraag of ik alsnog mijn munten helemaal kwijt ben of dat ik met een nieuwe laptop wel de Monero wallet kan synchroniseren en met mijn codes de munten kan terughalen.

Ik zag trouwens wel dat ik mijn Monero Original (andere wallet) nog wel heb, maar dat is niet heel veel meer waard. :')
pi_198895421
Ik weet niet voldoende van Monero specifiek maar het hebben van een seed impliceert dat je gewoon toegang zal hebben tot je coins. Dus gewoon proberen op je nieuwe computer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198895435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik weet niet voldoende van Monero specifiek maar het hebben van een seed impliceert dat je gewoon toegang zal hebben tot je coins. Dus gewoon proberen op je nieuwe computer.
Yes dat vermoeden heb/had ik ook al, dus we gaan het gewoon proberen op een nieuwe computer. 👍
pi_199086812
De nieuwe computer is er, lekker snel ook. Meteen GetMonero gedownload en mijn seed ingevoerd. Ging behoorlijk snel, na drie uur was ie al zo goed als gesynchroniseerd.

Het nadeel is wel dat er een transactie naar een onbekend adres (dus helemaal geen adres bekend) heeft plaatsgevonden 140 dagen geleden.
Ik heb toen een bestand verwijderd, maar op dat bestand konden toch mijn munten niet op staan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')