de weg na Big Brother is een open vlakte hequote:Op woensdag 7 april 2021 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Valt mee hoor net boodschappen gedaan
BB Australië heeft geen livestream, alles wordt van te voren opgenomen. RTL5 zendt de 2020 editie uit, die daar in juni/juli 2020 is uitgezonden.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:41 schreef Magean het volgende:
Wordt bb australie ook livestream hierzo?
Of ze zijn weer in Amsterdam. Op FB was te zien maandag dat ze ergens op de snelweg bij een tankstation stonden, vermoedelijk op weg naar België.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Benny het volgende:
Thomas, Maat, Patje en Naomi zijn nog in Amsterdam. Ze zijn aan het kloten bij de ArenA
Ja dat had ik ook gezien iddquote:Op woensdag 7 april 2021 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of ze zijn weer in Amsterdam. Op FB was te zien maandag dat ze ergens op de snelweg bij een tankstation stonden, vermoedelijk op weg naar België.
Gewoon wel dat ze meer lol hebben dat de bewoners die er nog in zittenquote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Benny het volgende:
Thomas, Maat, Patje en Naomi zijn nog in Amsterdam. Ze zijn aan het kloten bij de ArenA
Ja, blijkbaar met z'n allen in quarantaine in het Jaz-hotel.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef Benny het volgende:
Dat andere bericht dat ze in gameroom zitten komt ook volgens mij hier vandaanquote:Op woensdag 7 april 2021 12:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit screenshot stond vrijwel direct na plaatsing op Twitter
https://twitter.com/brother_fan1
vrijwel alles wat hij post komt hier vandaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat andere bericht dat ze in gameroom zitten komt ook volgens mij hier vandaan
Alles van dat account komt van hier. Het opsomlijstje met verdiend geld is ook al meermaals gedeeld daarquote:Op woensdag 7 april 2021 12:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat andere bericht dat ze in gameroom zitten komt ook volgens mij hier vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |