Tegen Dortmund ja? (lol)quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kutscheids
Pep verprutst het uit nog wel
Dat waren 18:55 potjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja leuk die poulefasepotjes in de marge, maar ik vind dat niet tellen zolang ze gelijk vallen met normaal gesproken mooiere affiches
Wat dat betreft waren die knock-out-wedstrijden afgelopen zomer over 1 duel wel erg leuk. Nu zijn de returns vast weer meer de moeite waard dan de heenduels.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja leuk die poulefasepotjes in de marge, maar ik vind dat niet tellen zolang ze gelijk vallen met normaal gesproken mooiere affiches
Zo kan je alles blijven goedpraten .. de scheids had moeten wachten met affluiten en vervolgens had de Var die nog kunnen corrigeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Bonobo11 het volgende: [..] Neuh, gewoon een kutscheids Pep verprutst het uit nog wel
Overduidelijk idd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:56 schreef SOG het volgende:
Wat een aanfluiting dit. Koffertje oliedollars in de kleedkamer
Gelachenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overduidelijk idd.
Mocht PSV komend seizoen geen CL spelen ga ik deze onzin boycotten
Lekker kijken naar PSV - Djurgardens of PSV - UE Santa Colomaquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV in de Conference League weiger ik ook te kijken ja
Deze houden we even vast.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overduidelijk idd.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overduidelijk idd.
Ok Moquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:firefox1 je sloot te snel, ik wilde nog typen dat niemand mij kapot krijgt, niemand!
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:firefox1 je sloot te snel, ik wilde nog typen dat niemand mij kapot krijgt, niemand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |