Dan ga je niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit om met mijn kind naar een zwembad te gaan. Maar om op donderdag naar het zwembad te kunnen moet ik op dinsdag een uur in de auto zitten, zodat ik 20 minuten in het zwembad kan zijn. Dat kunnen we toch moeilijk proportioneel noemen?
Is er in de buurt geen buitenbad open? Daar kan je wel zonder test terecht.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit om met mijn kind naar een zwembad te gaan. Maar om op donderdag naar het zwembad te kunnen moet ik op dinsdag een uur in de auto zitten, zodat ik 20 minuten in het zwembad kan zijn. Dat kunnen we toch moeilijk proportioneel noemen?
Ik zal het alleen gaan gebruiken voor grote evenementen of voor reizen. Ik ga me niet laten testen om naar een bios, of een dierentuin te mogen. Zo onzinnig. In de zomer is het al niet meer nodig als het goed is; zie vorige zomer (+de vaccinaties die we dit jaar hebben t.o.v. vorig jaar).quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij en zijn kind lopen vrijwel nul risico op corona en zeker op ziekte ervanquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er in de buurt geen buitenbad open? Daar kan je wel zonder test terecht.
Ik had geen idee dat zijn kind niet naar school ging.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij en zijn kind lopen vrijwel nul risico op corona en zeker op ziekte ervan
Dat is toch compléét buiten proporties
Geen idee waar dat dan moet. Nog niet eerder gebruik van hoeven te maken. Wij boeken onze reis altijd los, niet via reisorganisaties.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat kan al op eigen kosten hè. Veel reisorganisaties bieden dat gewoon als onderdeel van de reis aan.
Ze willen echt dat je je voor elke scheet laat testen, het wordt steeds gekker. Er zijn ergens een paar mensen die lachend rijk worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
Zie net dat reclamespotje van de Rijksoverheid... Heb je een loopneus, laat je testen. Ja doei, dan kan ik me bij deze temperaturen na elke fietsrit wel laten testen
Huh?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat zijn kind niet naar school ging.
Ik kijk er ook naar uit, maar ik zie dit als een tegenslag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kijk er erg naar uit om naar een zwembad of pretpark te gaan met mijn kind. Ben hier ook super blij mee.
Niet waar. buitenzwembaden mogen gewoon open.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, die mogen niet open, uitgezonderd zwemles tot 12 jaar.
Klopt, ik las te snel ik dacht dat er zwembad stond i.p.v buitenzwembad.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet waar. buitenzwembaden mogen gewoon open.
< 27 kunnen gewoon sporten in teamverband
> 27 1,5 meter en max 4 in groepje
Individueel mag altijd dus.
Heb al meerdere keren getraind inmiddels.
Top, goed argument. Éénrichtingssolidariteit is zich aan het uitbreiden merk ik. Dat gaat nog wat worden komende zomer.quote:
Normale openstelling? Jij dacht dat tropische zwembaden normaal opengesteld zouden worden in april?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit, maar ik zie dit als een tegenslag.
Als ik zie dat ze met max 100 op een dag de aqua mundo willen openen geeft me dat geen warm gevoel dat ze in de meivakantie de zwembaden open gaan gooien. Waarom zou je nu een testcircuit met een zwembad in gaan terwijl gewone openstelling ook een optie is?
Ik zie het als een blokkade voor normale openstelling.
In oktober en november 2020 waren de zwembaden gewoon open, ook subtropische zwembaden. Toen waren de cijfers hoger dan nu, werd er nog niemand gevaccineerd en waren er nog geen 2 miljoen+ mensen die het al gehad hadden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Normale openstelling? Jij dacht dat tropische zwembaden normaal opengesteld zouden worden in april?
Sorry. Maar dit heb ik nooit gedacht.
Ik bewonder je positieviteit.
Gewoon in de zon in de tuin of op het balkon, kratje bier halen bij de super, bbq aan. Ze zoeken het maar lekker uit met hun tests.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zal het alleen gaan gebruiken voor grote evenementen of voor reizen. Ik ga me niet laten testen om naar een bios, of een dierentuin te mogen. Zo onzinnig. In de zomer is het al niet meer nodig als het goed is; zie vorige zomer (+de vaccinaties die we dit jaar hebben t.o.v. vorig jaar).
Waar moet ik dan precies solidair mee zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Top, goed argument. Éénrichtingssolidariteit is zich aan het uitbreiden merk ik. Dat gaat nog wat worden komende zomer.
Hier, je moet dit rare dansje doen voor je naar binnen mag. Wil je dat niet? Dan ga je niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Top, goed argument. Éénrichtingssolidariteit is zich aan het uitbreiden merk ik. Dat gaat nog wat worden komende zomer.
Precies, we zijn een beetje in een te ver doorgeslagen modus terecht gekomen ben ik bang.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
In oktober en november 2020 waren de zwembaden gewoon open, ook subtropische zwembaden. Toen waren de cijfers hoger dan nu, werd er nog niemand gevaccineerd en waren er nog geen 2 miljoen+ mensen die het al gehad hadden.
Niet gewoon open, met restricties van tijdsloten, maximum aantal aanwezigen, looproutes en geen gebruik van douches.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
In oktober en november 2020 waren de zwembaden gewoon open, ook subtropische zwembaden. Toen waren de cijfers hoger dan nu, werd er nog niemand gevaccineerd en waren er nog geen 2 miljoen+ mensen die het al gehad hadden.
Nou ja ik heb de angst dat straks de doelpalen gaan schuiven. Ik denk dat het belangrijk is om nu gewoon een duidelijk meetbaar einddoel te formuleren en daar ook aan vast te houden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies, we zijn een beetje in een te ver doorgeslagen modus terecht gekomen ben ik bang.
Dat is omdat de zwembaden zelf een protocol hadden opgesteld.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet gewoon open, met restricties van tijdsloten, maximum aantal aanwezigen, looproutes en geen gebruik van douches.
Ik had er weinig hoop op in ieder geval, maar mag ik het wel even baseren op die ruige periode in oktober dat zwembaden en musea weer opengingen na 2-3 weken sluiting (die ene keer dat het wel beperkt bleef en niet eindeloos verlengd) en we zelfs zo dapper waren dat we naar een winkel durfden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Normale openstelling? Jij dacht dat tropische zwembaden normaal opengesteld zouden worden in april?
Sorry. Maar dit heb ik nooit gedacht.
Ik bewonder je positieviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |