quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/(...)ist-michel~a0435360/
Zelfs het AD
Misschien moet jij iemand gewoon een vraag laten stellen zonder die persoon meteen terecht te willen wijzen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand de tijd geven ipv afdwingen
Het is inmiddels wel gecorrigeerd:quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/(...)ist-michel~a0435360/
Zelfs het AD
quote:Zo suggereert Naomi Timmerman, die zelf ook in het huis zat, hem wel een groots afscheid te willen geven
Heeft Nick weleens iets gekookt daar wat niet te eten was?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:00 schreef Jockari het volgende:
Nick vindt het eten al goed, dus verwacht hij dat die 2 anderen dat ook zullen zeggen zekers...
Het is iemand die werkt en filmpjes maakt. In zijn EIGEN tijdquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:59 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Misschien moet jij iemand gewoon een vraag laten stellen zonder die persoon meteen terecht te willen wijzen.
Producent Jeroen zegt dat er nog een waardig afscheid komt. Een halve uitzending maar liefst.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel gecorrigeerd:
[..]
Altijd pasta en rode saus op 90 dagen, is niet koken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Heeft Nick weleens iets gekookt daar wat niet te eten was?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:02 schreef Paul het volgende:
Zijn er ook videobeelden gecaptured dat Michel hoort dat hij uit het huis moet?
De vraag werd niet aan een speciaal iemand gesteld. Het was een algemene vraag aan iedereen. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iemand die werkt en filmpjes maakt. In zijn EIGEN tijd
Volgens mij heeft DGK deze in vorige CoSen gezet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:02 schreef Paul het volgende:
Gewoon zenuwenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:03 schreef Jockari het volgende:
Jill heeft kramp in de buik. Voedselagentschap moet Nicks eten eens controleren misschien.
En dan nog doet iemand dat voor jou plezier dat gebedel hoeft nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De vraag werd niet aan een speciaal iemand gesteld. Het was een algemene vraag aan iedereen. Niets mis mee.
Hij droeg het als een man. Opgeheven hoofd, wetende dat hij de volgende zou zijn. Mooi.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:02 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:02 schreef Paul het volgende:
als ik zou willen zeuren, zou ik nu vragen "waarom als een man"? Kan een vrouw haar verlies niet goed dragen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij droeg het als een man. Opgeheven hoofd, wetende dat hij de volgende zou zijn. Mooi.
Een vraag stellen is iets anders dan bedelen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog doet iemand dat voor jou jouw plezier dat gebedel hoeft niet
Is inderdaad zeuren. Als het een vrouw had geweest, had ik man door een "vrouw" aangepast. Ook voor Liese zelfs.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik zou willen zeuren, zou ik nu vragen "waarom als een man"? Kan een vrouw haar verlies niet goed dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |