Een aannemer met bouwgarant inhuren, zoals Duncan ook al zei.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe kun je niet eerder in de gaten hebben dat er zo'n beunhaas aan het werk is?
Klopt de gemeente wilt de aanbouw gesloopt hebben, kennelijk is dat in makelaarstaal "de gebreken verhelpen". Van de andere kant krijgt de koper wel het rapport dat ze hebben laten maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Had de gemeente niet gezegd dat die hele aanbouw gesloopt zou moeten worden omdat het niet voldoet aan de vergunning? Of was dat aangedikt voor het dramatisch effect?
Tegenwoordig kan de vlag uit als je uberhaupt al een aannemer kan vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Een aannemer met bouwgarant inhuren, zoals Duncan ook al zei.
Half gekeken, wat een dom wijf zeg. Vooral op het eind, ze wil haar grote huis verruilen voor een appartement, waar ze uiteindelijk net zoveel voor zou betalen. Vanwege 'emotionele' redenenquote:
Eens. Ze wordt echt onwijs goed geholpen maar ze heeft het zelf goed verkloot. Dat die ex uiteindelijk na aandringen nog getekend heeft ook, huis wordt geschat op ¤300.000 overwaarde. Dus die kerel laat met z’n handtekening even ¤150.000 schieten. Uhuh tuurlijk. Raar verhaal.quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Half gekeken, wat een dom wijf zeg. Vooral op het eind, ze wil haar grote huis verruilen voor een appartement, waar ze uiteindelijk net zoveel voor zou betalen. Vanwege 'emotionele' redenenDie is niet helemaal 100%
Dat stuk heb ik niet helemaal meegekregen hoe ze die handtekening voor elkaar hebben gekregen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:49 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Eens. Ze wordt echt onwijs goed geholpen maar ze heeft het zelf goed verkloot. Dat die ex uiteindelijk na aandringen nog getekend heeft ook, huis wordt geschat op ¤300.000 overwaarde. Dus die kerel laat met z’n handtekening even ¤150.000 schieten. Uhuh tuurlijk. Raar verhaal.
Ja duurt veel te lang. En die interieurshow op het eind mogen ze ook wel mee stoppen. Jammer, vond het format altijd best leuk maar dit seizoen tot nu toe flutquote:Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik niet helemaal meegekregen hoe ze die handtekening voor elkaar hebben gekregen.
Maar klinkt niet heel logisch nee. Duurt wel super lang dit programma, terwijl het niet eens zo boeiend is om zo lang te rekken. Max een uurtje is lang genoeg.
Het is het allerlaatste seizoen, dus nog even volhouden!quote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja duurt veel te lang. En die interieurshow op het eind mogen ze ook wel mee stoppen. Jammer, vond het format altijd best leuk maar dit seizoen tot nu toe flut
Hopen dat de belspelnegert en Annemarie nog eens terugkomen met Dubbeltje op z'n Kant, dat was pas mooie tv.quote:Op maandag 4 april 2022 21:54 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
Het is het allerlaatste seizoen, dus nog even volhouden!
Inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2022 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Duurt wel super lang dit programma, terwijl het niet eens zo boeiend is om zo lang te rekken. Max een uurtje is lang genoeg.
Die 40.000 euro is hun gezamelijk eigendom, hij heeft niks fout gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan dat nergens voor nodige rondkijken bij andere woningen met Alex en het voor de sponsoren een beetje opknappen door Duncan. Nergens voor nodig.
De helft van 40.000 euro die die oplichter van haar op zijn bankrekening had laten zetten is dat nog terug gekomen of was dat het ruilmiddel om hem toch uiteindelijk zijn handtekening te laten zetten op het afzien van de helft van de overwaarde?
1. Ik heb geen idee of hij op de hoogte was van deze overwaarde.quote:Op maandag 4 april 2022 21:49 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Eens. Ze wordt echt onwijs goed geholpen maar ze heeft het zelf goed verkloot. Dat die ex uiteindelijk na aandringen nog getekend heeft ook, huis wordt geschat op ¤300.000 overwaarde. Dus die kerel laat met z’n handtekening even ¤150.000 schieten. Uhuh tuurlijk. Raar verhaal.
Dat gevoel m.b.t. het derde punt had ik ook, ik kreeg het gevoel dat die kerel wel wat te verbergen had.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1. Ik heb geen idee of hij op de hoogte was van deze overwaarde.
2. Er was al een conceptovereenkomst getekend maar nooit geformaliseerd, een rechter geeft in dat geval een vervangende machtiging.
3. Ik heb zo het idee dat deze man liever niet voor de rechter komt, dan zou het nog wel eens een smerig dossier kunnen zijn.
De helft daarvan is dus voor haar! Heeft ze 20.000 terug gekregen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:01 schreef TjjWester het volgende:
Die 40.000 euro is hun gezamelijk eigendom, hij heeft niks fout gedaan.
Nee, maar wel het recht op de gehele overwaarde.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De helft daarvan is dus voor haar! Heeft ze 20.000 terug gekregen?
Nee volgens hun samenlevingscontract valt het extra geld in gemeenschap van goederen, dat betekend dat beide partners erover mogen beschikken en uitgeven.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De helft daarvan is dus voor haar! Heeft ze 20.000 terug gekregen?
Als ik de situatie zo bekijk heeft hij de zaak afgekocht, wat zou er gebeuren als je de hele zaak grondig zou onderzoeken en aan de rechter voorleggen??quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar wel het recht op de gehele overwaarde.
Als die ex deze uitzending ziet, krijgt hij wel zoveel spijt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |