abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 april 2021 @ 22:24:11 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199186025
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:50 schreef laffer het volgende:
Jullie zijn heer en meester in het verpesten best een leuk leuk sub forum. :{
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Men denkt dat het grappig is, maar beseft niet dat het op deze manier binnen een paar maanden kapot en dood is. Jammer dat er zo weinig tegen opgetreden wordt.
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:32:52 #252
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199186168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:59 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Laat me raden, een zekere V. ?

Dat doet hij altijd als hij weet dat hij weer eens een discussie glansrijk verloren heeft.

Geef je hem vervolgens de kans om een FA dat te laten checken, dan geeft hij niet thuis.

Veel geblaat, weinig wol, lekker laten lullen.

Kijk naar jezelf en je eigen postgedrag, onnozele. Wat alleen maar op het proberen af te zeiken van anderen is, waarbij ik je favoriet ben omdat ik je steeds weer in de hoek zet. Wat jij ziet als 'een discussie glansrijk verloren hebben' is jouw enige uitweg om hard weg te rennen als je geen enkel argument meer hebt.

Dan begin je weer te huilen over dat ik je bedreigd zou hebben, over prive informatie of een van je kloons. Waarbij je er altijd je circlejerk vriendjes bij moet halen als je het zelf niet af kan. Lamme tak.

[ Bericht 3% gewijzigd door vogeltjesdans op 27-04-2021 22:43:07 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:40:15 #253
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199186327
Ik heb trouwens al vaker uitgelegd dat het met een ander apparaat en een VPN, of gewoon een tweede telefoon, niet te detecteren valt of je een kloon bent. En dat weet jij ook, dus die zogenaamde weddenschap kan nooit aantonen dat je wél een kloon bent of hebt. Dat weet je verdomd goed, en daarom probeer je me er elke keer weer met je 'weddenschap' in te luizen.

Dat ik daar dus natuurlijk niet op in ga heeft niks met laf te maken, maar alles met gezond verstand en weten hoe het internet werkt.

Als je het niet snapt lees je het nog maar eens.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199186455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kijk naar jezelf en je eigen postgedrag, onnozele. Wat alleen maar op het proberen af te zeiken van anderen is, waarbij ik je favoriet ben omdat ik je steeds weer in de hoek zet.

Dan begin je weer te huilen over dat ik je bedreigd zou hebben, over prive informatie of een van je kloons. Waarbij je er altijd je circlejerk vriendjes bij moet halen als je het zelf niet af kan. Laffe tak.
Je voelt je schijnbaar aangesproken?

En nog ontkennen dat je me bedreigd hebt met het openbaren van persoonlijke informatie ook :')

Wees dan tenminste een vent en blijf achter je acties staan, je komt nogal extreem laf over zo.

Overigens ben jij het altijd die over kloons begint, niet ik. En jij hebt mij nog nooit in de hoek gezet met normale woorden, aangezien je, zodra ik je weer eens uitgeluld hebt, weer eens over kloons begint. Iets wat schijnbaar tot jouw standaard repertoire hoort, aan deze melding in FB te zien.

Het zou eens tijd worden dat de crew eens optreed tegen jouw gedrag. Jij bent altijd op zoek naar aanvaringen, en probeert dan anderen daarvan de schuld te geven. Om daarna de vermoorde onschuld te spelen :')

Wordt eens volwassen, zeg. Stop eens met jouw ziekelijke drang om aandacht te eisen. Ik heb echt medelijden met jou. Je bent een misselijkmakende karikatuur van jezelf geworden.

En nee, ik reageer niet op jouw reactie. Succes met het laatste woord, iets waar je het allemaal om doet, toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2021 22:55:02 ]
pi_199186490
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens al vaker uitgelegd dat het met een ander apparaat en een VPN, of gewoon een tweede telefoon, niet te detecteren valt of je een kloon bent. En dat weet jij ook, dus die zogenaamde weddenschap kan nooit aantonen dat je wél een kloon bent of hebt. Dat weet je verdomd goed, en daarom probeer je me er elke keer weer met je 'weddenschap' in te luizen.

Dat ik daar dus natuurlijk niet op in ga heeft niks met laf te maken, maar alles met gezond verstand en weten hoe het internet werkt.

Als je het niet snapt lees je het nog maar eens.
Als jij denkt dat je alleen op die manier kan detecteren of iemand een kloon is, dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Jij bent te laf om achter je eigen beschuldigingen te blijven staan, en dat is erg typisch :W
  woensdag 28 april 2021 @ 09:07:43 #256
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189137
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je alleen op die manier kan detecteren of iemand een kloon is, dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Jij bent te laf om achter je eigen beschuldigingen te blijven staan, en dat is erg typisch :W
_O-

Vriend, ik heb lang in de ICT gewerkt. Echt lang. Jij probeerde me een tijd terug nog wijs te maken dat ze het aan het mac adres kunnen zien :')

Hoe kunnen ze het volgens jou dan zien, snuggere? :')
  woensdag 28 april 2021 @ 09:11:29 #257
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189163
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

En zowel jij als knoopie spelen achteraf altijd wel de vermoorde onschuld, maar door jullie stalken van mij overal waar ik opduik en door elke reactie van mij naar een zijspoor proberen te trekken, ben je zelf flink bezig met uitlokken.

GTWV (ga toch weg vent)
  woensdag 28 april 2021 @ 09:21:07 #258
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199189262
*Pakt popcorn*
pi_199189526
Wat knap dat VD in zijn eerste reactie gelijk al termen als onnozele en lamme tak gebruikt. Dat getuigt echt van iemand die goede discussies voert en vaak gelijk heeft! :Y
pi_199189528
Doeslief
Zonder wrijving geen glans
pi_199189639
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En zowel jij als knoopie spelen achteraf altijd wel de vermoorde onschuld, maar door jullie stalken van mij overal waar ik opduik en door elke reactie van mij naar een zijspoor proberen te trekken, ben je zelf flink bezig met uitlokken.

GTWV (ga toch weg vent)
Gast, je staat al maanden geblockt bij mij. Ik zie jouw reacties alleen als je me tagged of op een reactie van mij reageert.

Heb je nog meer verzinsels? Het feit dat jij jezelf aangesproken voelde ondanks dat jouw naam niet uitgesproken is, dat zegt genoeg.
pi_199189652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

_O-

Vriend, ik heb lang in de ICT gewerkt. Echt lang. Jij probeerde me een tijd terug nog wijs te maken dat ze het aan het mac adres kunnen zien :')

Hoe kunnen ze het volgens jou dan zien, snuggere? :')
Blijkbaar heb je daar niet heel veel van opgestoken.
pi_199189694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
Doeslief
Nee. Ik weiger nog langer door hem bedreigd en gestalkt te worden. Hij heeft zelfs van iemand persoonlijke informatie openbaar gemaakt, waar volgens @Danny minstens 14 dagen of perm voor staat (> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen, MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) ), waar hij gewoon mee weggekomen is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 10:02:54 ]
  woensdag 28 april 2021 @ 10:06:22 #264
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189744
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je daar niet heel veel van opgestoken.
Nou, vertel eens? Hoe zien ze het dan? Nou?

Of is dat weer te bedreigend voor je?
pi_199189776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, vertel eens? Hoe zien ze het dan? Nou?

Of is dat weer te bedreigend voor je?
Zoek het lekker zelf uit. Jij weet zelf dat jij nu onzin aan het verzinnen bent, om jezelf vrij te pleiten. Jij durft het niet eens staan om achter je eigen acties te blijven staan :')

En stop met met me te stalken voordat ik aangifte ga doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 10:09:44 ]
  woensdag 28 april 2021 @ 10:09:57 #266
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189795
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:02 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee. Ik weiger nog langer door hem bedreigd en gestalkt te worden. Hij heeft zelfs van iemand persoonlijke informatie openbaar gemaakt, waar volgens @:Danny minstens 14 dagen of perm voor staat (> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen, MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) ), waar hij gewoon mee weggekomen is.

Nee, dat heb ik niet. Als jij vindt van wel, mag je aangeven welke.

Bans worden trouwens niet besproken, dus ik zou even bij Danny zelf klagen :)

Je zegt steeds dat ik je bedreig, maar waar dan precies?
pi_199189796
Laat JochemSjakie met rust stalkjesdans!
pi_199189847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Als jij vindt van wel, mag je aangeven welke.

Bans worden trouwens niet besproken, dus ik zou even bij Danny zelf klagen :)

Je zegt steeds dat ik je bedreig, maar waar dan precies?
Jij weet zelf ook wel dat dat bericht verwijderd is door een FA, en je daarna over een ander persoon medische informatie hebt gedeeld, wat ook verwijderd is.

Wederom ben je te laf om achter je eigen acties te blijven staan.

Wees toch eens eindelijk een vent, man.

Ik ben klaar met jouw infantiele gedrag. Sterkte.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 10:15:50 ]
pi_199189862
quote:

[..]

Nee. Ik weiger nog langer door hem bedreigd en gestalkt te worden. Hij heeft zelfs van iemand persoonlijke informatie openbaar gemaakt, waar volgens @:Danny minstens 14 dagen of perm voor staat (> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen, MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) ), waar hij gewoon mee weggekomen is.

Doodsverwensing staat ook een ban op, maar Phoenyx is ermee weggekomen.Mijn topic is ook nog steeds verneukt. Ze tillen er hier niet zo zwaar aan.

Je mag gewoon 'sterf' tegen iemand zeggen blijkbaar is dat normaal geworden.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:18:53 #270
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189898
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Zoek het lekker zelf uit. Jij weet zelf dat jij nu onzin aan het verzinnen bent, om jezelf vrij te pleiten. Jij durft het niet eens staan om achter je eigen acties te blijven staan :')
Wat ik zei klopt gewoon hoor. Je roept iets om iemand te beschuldigen, wat ik met feiten weerleg, en als reactie ren je weg omdat je weer dat ik gelijk heb. En slinger je er nog maar een beschuldiging achteraan.

quote:
En stop met met me te stalken voordat ik aangifte ga doen.
Oh, net zoals jij altijd op mij reageert bedoel je. Zal ik het adres van het dichtstbijzijnde politie bureau voor je opzoeken?

Doe eens niet zo paranoïde man. Tip: leer eens wat minder fucks te geven en het leven niet zo serieus te nemen, wordt het allemaal een stuk leuker van. Goed bedoeld advies.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:23:04 #271
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189938
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:14 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jij weet zelf ook wel dat dat bericht verwijderd is door een FA, en je daarna over een ander persoon medische informatie hebt gedeeld, wat ook verwijderd is.

Wederom ben je te laf om achter je eigen acties te blijven staan.

Wees toch eens eindelijk een vent, man.

Ik ben klaar met jouw infantiele gedrag. Sterkte.
Je beschuldigt me wel steeds opnieuw van hetzelfde, maar je laat keer op keer geen bewijs zien.

Als het zo belangrijk voor je is zou je dat toch wel hebben of op zijn minst weten wat er dan gezegd is.

Wel een hele goede om de discussie hierbij te laten, ik stel voor dat je dat ook doet.
pi_199189951
quote:

[..]

Oké geen idee van, maar doe dit niet in FB dit soort zaken maar per mail of desnoods dm.
Zonder wrijving geen glans
pi_199190058
Overigens is mijn post helemaal in de vergetelheid gevallen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:36 schreef Abid het volgende:
Ik heb al een TR gemaakt maar user Phoenyx heeft wel een patroon voor het verneuken van topics.

KLB / Wanneer een man in een brillenzaak werkt.

Met zo'n post trekt hij de aandacht naar zich toe en heeft hij mijn topic eigenlijk al verneukt. Het valt me op dat hij dit vaker doet. Buiten het feit dat hij laatst een doodsverwensing richting mij heeft geuit vind ik het eigenlijk uiterst vervelend waar hij mee bezig is. Natuurlijk zwaait hij af en toe met zijn portefeuille en doe ik dat niet, maar dat mag toch niet het nieuwe beleid bepalen?
Die klote off topic reactie en comments erop staan er nog. Het is gewoon klote dat als je tijd steekt in een topic één iemand het kan verneuken met een klote off topic plaatjes post. Maar goed ik denk dat moeite in een post steken niet meer gewaardeerd gaat worden hier.
  woensdag 28 april 2021 @ 11:00:50 #274
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199190380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:32 schreef Abid het volgende:
Overigens is mijn post helemaal in de vergetelheid gevallen:
[..]

Die klote off topic reactie en comments erop staan er nog. Het is gewoon klote dat als je tijd steekt in een topic één iemand het kan verneuken met een klote off topic plaatjes post. Maar goed ik denk dat moeite in een post steken niet meer gewaardeerd gaat worden hier.
Dat idee heb ik al een paar jaar. Fok bestaat vooral uit plas in haar kont topics, en heel af en toe een echt goed topic.

Als je alleen op de laatste categorie je website omhoog wilt houden komt er niemand meer. Dus fok ontleent zijn bestaansrecht ook aan de trololo topics.
pi_199190573
quote:
8s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:09 schreef Stepperoller het volgende:
Laat JochemSjakie met rust stalkjesertjesdans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')