ze zouden wat vaker in de Cos kunnen kijken voor goede ideeenquote:
O, sorry.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donder toch op met je betrouwbare bron. Die heb ik niet idioot!
Ja rrraarrr.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:06 schreef Harry het volgende:
[..]
O, sorry.
Dat was ten tijde van de ziekenhuisopname van Jill toch anders.
Toen beweerde je een betrouwbare bron te hebben, die zei dat Jill niet terug zou komen, en die bron wilde je niet prijsgeven.
Nu is die bron er ineens niet meer. Raar toch.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja was al klaar voor ik eigenlijk binnen mocht zijn
Ik geef aan wie ik het gun. Ze zijn allemaal chagi geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Liese dat zelf een beetje heeft verpest..
af en toe te chagi
Nick heeft een websitequote:Op dinsdag 6 april 2021 12:08 schreef suzi1 het volgende:
nou shanya kan dr textielstiften pakken. handmade in thailand
aha net als theoquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick heeft een website
opgezte voor hij in BB ging
kwam ik laatst bij toeval achter
Allerlei truien
maaar dan beter voor elkaarquote:
Er zijn er nog 3.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
Ergens weet Michel al dat hij moet gaan...weet dat hij niet tegen Jill op kan....
We mogen niet persoonlijk worden van je. Hoe zie jij dat zelf eigenlijk. Hoe kijkt jou glazen bol daar naar, dat je zelf wel persoonlijk word. Oprechte vraag, kwam niet uit een glazen bol, maar uit mijn dikke teen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donder toch op met je betrouwbare bron. Die heb ik niet idioot!
michel zal het ook wel ergens gejat hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zelfs die heeft hij gejat van Michel.
Die zegt dat altijd.
Freak kan beter aanschuiven bij vraagjeaanderegie..quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We mogen niet persoonlijk worden van je. Hoe zie jij dat zelf eigenlijk. Hoe kijkt jou glazen bol daar naar, dat je zelf wel persoonlijk word. Oprechte vraag, kwam niet uit een glazen bol, maar uit mijn dikke teen.
Die verdomde Belgen!quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:14 schreef Benny het volgende:
DBK volgorde: Liese > Jill > Nick > Michel
Eindstand Big Brother.
Polonaisemuziek bedoelde ze volgens mij ... daarom bleef ze liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:12 schreef spapaars het volgende:
Er zijn best toch veel vraagtekens met deze BB.
Dat Liese in de DBK zat begon ze over oordopjes indoen, en dan hoorde dat er geen muziek kwam, sl.
https://streamable.com/83abhm
Maak er maar van "angst is de grootste vijand van de mens" Vraag dat maar aan onze regering, die maakt daar al een jaar gebruik van om de mensen in Nederland te onderdrukken. Maar dat is trouwens een andere discussie.quote:
Dat zou een leuk RLS koppel kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Freak kan beter aanschuiven bij vraagjeaanderegie..
Kan ook, het blijft Vlaams hé.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Polonaisemuziek bedoelde ze volgens mij ... daarom bleef ze liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |