SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Net begonnen op Studio Brussel (radio) een uur lang NIrvana, vanwege vandaag....quote:
Nicequote:Op maandag 5 april 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net begonnen op Studio Brussel (radio) een uur lang NIrvana, vanwege vandaag....
Is het Kurt Koppijn dag ja?quote:Op maandag 5 april 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net begonnen op Studio Brussel (radio) een uur lang NIrvana, vanwege vandaag....
Oh nicequote:Op maandag 5 april 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag zoveel jaar geleden dat hij zich doorzijn kop schoot ja..quote:
Vandaag 27 jaar geledenquote:Op maandag 5 april 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag zoveel jaar geleden dat hij zich doorzijn kop schoot ja..
Jonkie !quote:
Lolquote:Op maandag 5 april 2021 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me anders behoorlijk bejaard met mijn 31.
Kun je indenken hoe ik me voel. Bijna 40quote:Op maandag 5 april 2021 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me anders behoorlijk bejaard met mijn 31.
Ik wel helaasquote:Op maandag 5 april 2021 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lolik weet niet eens meer hoe ik me voelde op mn 31e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ok, weet wel dat ik best in shock was van dat nieuws toen.quote:
Ik zat in 1 MAVO, al vond ik Smells LIke Teen Spirit een geweldig nummer net als Black Hole Sun. Ik was toen veel meer van 2Unlimitedquote:Op maandag 5 april 2021 19:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, weet wel dat ik best in shock was van dat nieuws toen.zat toen middenin m'n grunge-periode.
Ik heb wel een trui van Nirvana en binnenkort poster van Kurt boven de bank.quote:Op maandag 5 april 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is mijn arm atm
[ afbeelding ]
Dit bandje zat in een bulk van 50 via ALI..Dus veel meer keuze dan alleen maar Nirvana..quote:Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel een trui van Nirvana en binnenkort poster van Kurt boven de bank.
Nice !quote:Op maandag 5 april 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is mijn arm atm
[ afbeelding ]
Zeker dat onderwaterbaby'tje met dat dollarbiljet aan die vishaakquote:Op maandag 5 april 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op mijn jongens kamer (al was ik op het moment van aanschaf 18+) hing een poster van de Nevermindcover... Maar goed mijn pa woont er niet meer, dus die poster zal wel ergens bij het vuil zijn beland. Hier kan hij toch niet hangen...
Hahaha, ok, ik was al vanaf m'n 7e zoiets een aardige "rockchick"quote:Op maandag 5 april 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat in 1 MAVO, al vond ik Smells LIke Teen Spirit een geweldig nummer net als Black Hole Sun. Ik was toen veel meer van 2Unlimited![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker dat onderwaterbaby'tje met dat dollarbiljet aan die vishaak
Ik hield wel van die muziek maar zat toch veel meer in de top40/50 hoek qua luisteren. Dat is door de jaren heen wel flink veranderd hoor....quote:Op maandag 5 april 2021 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, ok, ik was al vanaf m'n 7e zoiets een aardige "rockchick"
RTL7 staat hier al op. Met dat superneppe programma over een Pawnshop...quote:Op maandag 5 april 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
eem hapjen eten. Over half uurtje dartsen kijken
Moet kunnen tochquote:Op maandag 5 april 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hield wel van die muziek maar zat toch veel meer in de top40/50 hoek qua luisteren. Dat is door de jaren heen wel flink veranderd hoor....
Die in Detroit of Las Vegas?quote:Op maandag 5 april 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RTL7 staat hier al op. Met dat superneppe programma over een Pawnshop...
Detroit. Met de famlie Gold.. Les, Ashley en Sethquote:
Oh die !!! Die vader is nog het meest ok/normaal, maar die ashley!!quote:Op maandag 5 april 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Detroit. Met de famlie Gold.. Les, Ashley en Seth
Hardcore Pawn heet dat toch?quote:Op maandag 5 april 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dat. Dat kun je na 3 afleveringen wel dromenquote:Op maandag 5 april 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de naam wel grappig gevonden vindquote:
Ja nog al.quote:Op maandag 5 april 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh die !!! Die vader is nog het meest ok/normaal, maar die ashley!!kutwijf is dat zeg ! Die zoon is ook een redelijke sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |