Slaap altijd naakt.quote:Op zondag 4 april 2021 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
als je weet dat je blijft slapen, zorg je toch dat je iets van nachtkleding bij je hebt?
andere slaapkamer ze eigen bedquote:Op zondag 4 april 2021 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Toto de spullen al op het bed gelegd tegenover Jill
to much informationquote:
ze hebben net toch hun koffers binnengekregen?quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 4 april 2021 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben net toch hun koffers binnengekregen?
ach het zal allemaal wel, het is natuurlijk heel normaal dat je een boxer vraagt als aandenken aan een medebewoner......Als Pat een string van Liese zou vragen als aandenken, zou er denk ik ook commentaar komen
Niet van mij hoor... doe je ding Patje!quote:Op zondag 4 april 2021 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben net toch hun koffers binnengekregen?
ach het zal allemaal wel, het is natuurlijk heel normaal dat je een boxer vraagt als aandenken aan een medebewoner......Als Pat een string van Liese zou vragen als aandenken, zou er denk ik ook commentaar komen
die heeft er ook 1 teveel gehadquote:Op zondag 4 april 2021 23:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel is ook een beetje jolig.
Wordt nog wat straks.
Misschien toch een poging wagen bij Naomi.quote:Op zondag 4 april 2021 23:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel is ook een beetje jolig.
Wordt nog wat straks.
Wat denk je van de vegan en opa..de laatste strohalm om opgemerkt te worden, morgen liggen ze weer op bed, de hele dag streams te kijken..quote:Op zondag 4 april 2021 23:01 schreef Toweler het volgende:
[..]
Voofal Matt kan jill niet meer 24/7 stalken via de stream
nee dit is een house nummerquote:
Ik ben eens zonder portemonnee op het vliegtuig gestaptquote:Op zondag 4 april 2021 23:02 schreef NBWtje het volgende:
Ach @:verida ik ben ook zo suf om 10 dagen op vakantie te gaan en alles in te pakken behalve ondergoed,... Kan gebeuren,..
Alles wordt zo opgeblazen,.. Ik help effe mee; pffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |