but u understa d taht is matt dr fail todayquote:Op zondag 4 april 2021 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dafuq mario.. engels
doe dan gewoon duits

Misschien wisten ze het zogenaamd niet.quote:Op zondag 4 april 2021 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
als je weet dat je blijft slapen, zorg je toch dat je iets van nachtkleding bij je hebt?

😀quote:Op zondag 4 april 2021 23:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
but u understa d taht is matt dr fail today

Wenn du deutsch redet kann mann dich beser verstehenquote:Op zondag 4 april 2021 23:09 schreef mario390 het volgende:
[..]

ja kreeg paar woorden maar meequote:Op zondag 4 april 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Stream 1 maar moeilijk te verstaan door de muziek heen.

Hij gaat op zijn manier helemaal los.....quote:Op zondag 4 april 2021 23:09 schreef Sunflower01 het volgende:
Michel kan echt niet dansen, probeert het wel. Soort van schattig.

quote:Op zondag 4 april 2021 23:09 schreef jameshond7 het volgende:
even doorposten dan kunnen we de #1000 nog halen voor het einde

quote:Op zondag 4 april 2021 23:09 schreef mario390 het volgende:
[..]

hij is fout daar hoooooooooooooor vandaagquote:Op zondag 4 april 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wenn du deutsch redet kann mann dich beser verstehen

die gaat steeds gekker doenquote:

heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 4 april 2021 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is fout daar hoooooooooooooor vandaag

gaat ook over Mattquote:Op zondag 4 april 2021 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel geloof ik nu met wat vaderlijk advies richting Thomas.

Er zit echt geen kwaad in hem....quote:Op zondag 4 april 2021 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel geloof ik nu met wat vaderlijk advies richting Thomas.

ja als hij dat mama joke beloofd heeftquote:Op zondag 4 april 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas houdt vanuit z'n ooghoeken steeds Matt en Jill in de gaten

Hij danst alleszins als een mierikswortel.quote:Op zondag 4 april 2021 23:12 schreef Joyce-43 het volgende:
wilde nick nou met een plant dansen hahaha

Party met Suzi en Engine en odie en mijquote:

Klopt als een bus dit.quote:Op zondag 4 april 2021 23:14 schreef NBWtje het volgende:
Matt heeft terecht dat geld gepakt, vind ik. Ik had het ook gedaan.
Maar dat staat los van het hele Jill gedoe.
Matt lag de zaterdagavond nog hele liefdesverklaringen aan Jill te geven. Toen hij thuis kwam heeft hij van zijn moeder en fanclub gehoord dat zij vonden dat hst pest gedrag was.
Dus nu is Matt 180 graden gedraaid.
Jill is zich van geen kwaad bewust. Ze heeft misschien met zijn gevoelens gespeeld. Maar daar was Matt ook zelf bij.
Thomas weet van de buitenwereld en wil Jill beschermen,... Er staan immers ook nog camera's op,
Een Jill met drank op gaat overmoedig worden en misschien domme dingen doen en zeggen.

quote:

Die kan echt zo lekker uit haar plaat gaan....als ik haar zie dansen denk ik is dat het meisje dat zo slecht gekleed gaat en totaal niet sexie voor wil doen....maar muziek en je ziet een ander.quote:

Dansen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |