ja maar hoe hij keek en anders doet. hij is niet meer wie hij ooit was. goed hoor, maar blijf weg uit dat huisquote:Op zondag 4 april 2021 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
En daar is matt weer bij Jill bij de kasten om een outfitje te zoeken.
Brood verneuken is not done. Wat azijn in de thee is een grapjequote:
Krijgt ze nog wel te horen van vrienden familie Thomas en alle andere oud-bewoners Thomas zal er nu wel niet over mogen praten teminste hij heeft al een paar keer gezegd ik zeg nog wel wat dingen buitenquote:
gaat erom dat alles wat Jill ook doet zo grappig gevonden wordt....Helemaal niks geen foutjes maakt. Alles wordt even leuk gevonden. En waag het niet om het niet leuk te vinden.quote:Op zondag 4 april 2021 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach gossie was helemaal niets te eten, geen crackers, geen yoghert geen fruit geen muesli of eieren. Er was nog zat
ik vind dat het allebei kan. Als het maar niet elke dag gebeurd maar was 1 keer dus geen probleem voor mij. Van de week de cayenne peper op het eten van Jill vond ik ook leuk gedaanquote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Brood verneuken is not done. Wat azijn in de thee is een grapje
dat mag ik hopen ja. al ben ik bang dat het dan zal zijn van ach sm, streamers, oor en veroordelenquote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef Toweler het volgende:
[..]
Krijgt ze nog wel te horen van vrienden familie Thomas en alle andere oud-bewoners Thomas zal er nu wel niet over mogen praten teminste hij heeft al een paar keer gezegd ik zeg nog wel wat dingen buiten
Joh slaat nergens op, tuurlijk heeft Jill ook minder leuke kanten. En tuurlijk maakt ze ook foutjes dat doet ieder normaal mens. Maar zout in een brood voor een keer of azijn in thee kan ik om lachen. Ook om cayenne peper in het eten van Jill moest ik om lachenquote:Op zondag 4 april 2021 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
gaat erom dat alles wat Jill ook doet zo grappig gevonden wordt....Helemaal niks geen foutjes maakt. Alles wordt even leuk gevonden. En waag het niet om het niet leuk te vinden.
Dat maakt het weer grappig.....
Prima Koos ik vind kutten met eten niet erg leukquote:Op zondag 4 april 2021 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik vind dat het allebei kan. Als het maar niet elke dag gebeurd maar was 1 keer dus geen probleem voor mij. Van de week de cayenne peper op het eten van Jill vond ik ook leuk gedaan
geen probleem voor een keer vind ik het wel kunnen hahaquote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima Koos ik vind kutten met eten niet erg leuk
naomi had het over een feestje geloof ikquote:
We hebben een ander gevoel voor humorquote:Op zondag 4 april 2021 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
geen probleem voor een keer vind ik het wel kunnen haha
Vind het ook niet zo leuk eikquote:Op zondag 4 april 2021 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Nou snel doorscrollen dan maar..
Ik vind geen zak aan , die vier grootste luie druiloren terug te halen voor god weet hoelangDe finalisten blij maken met 4 dooie mussen lijkt verbazingwekkend te werken.. maar ja die 4 overbljvers waren sooowww zilûûgg in dat grote lege huis, met alle gemakken voorzien en een BestelmaarBalie Achter dat er maar volk bijgezet moest worden
![]()
Baschamend... ¤60.000 te verdienden en ze doen er geen flikker voor... ja belonen met visite
Nick vindt nicks grappig, alleen zijn eigen fratsen.quote:Op zondag 4 april 2021 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Nick vind het dus niet grappig van die klok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |