In Spanje gaan de promotie play-offs voor La Liga vaak tot eind juni doorquote:Op woensdag 7 april 2021 20:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook. En ik denk ook niet dat Almere FC en Roda JC bijvoorbeeld internationals eerder vrij moeten geven.
En mocht bijvoorbeeld NEC misschien wel een verdwaalde international hebben die je in de voorbereiding zou moeten afstaan , dan weegt het hebben van een thuis- en uitwedstrijd toch sterker dan het afraffelen van de play-offs..
Mwah ik vind het wel prima zo, op die manier behoud je de voordelen van de play-offs (geld en meer een doel voor middenmootclubs) maar verminder je het nadeel aangezien de kans groter is dat de hoger geklasseerde van de clubs nu Europees gaat spelen. Over de streep dus een verbetering.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat het argument is kun je net zo goed geen playoffs spelen. En thuis en met publiek over één wedstrijd vind ik persoonlijk een te groot voordeel. Maar goed, het is een raar jaar natuurlijk. Wat mij betreft maken ze er gewoon 2 potten kort op elkaar van, die ruimte is er nog wel.
Denk niet dat de supporters van de nummer 6/7/8 het een verbetering vinden tbh, je redeneert iets teveel vanuit je eigen oogpunt. En geld zal er voor die clubs sowieso ook niet aan vast zitten nu hé. Dit is gewoon niet eerlijk maar goed dat zei ik net ook al dus hier komen we niet uit.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel prima zo, op die manier behoud je de voordelen van de play-offs (geld en meer een doel voor middenmootclubs) maar verminder je het nadeel aangezien de kans groter is dat de hoger geklasseerde van de clubs nu Europees gaat spelen. Over de streep dus een verbetering.
Liever zie ik helemaal geen play-offs maar aan de andere kant is Feyenoord daar ook helemaal niet de doelgroep voor
6/7/8 heeft al voordeel aan de 1 wedstrijd. Grotere kans als kleinere club dat je door gaat over 90 minuten.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat de supporters van de nummer 6/7/8 het een verbetering vinden tbh, je redeneert iets teveel vanuit je eigen oogpunt. En geld zal er voor die clubs sowieso ook niet aan vast zitten nu hé. Dit is gewoon niet eerlijk maar goed dat zei ik net ook al dus hier komen we niet uit.
Denk dat ze meer kans hebben in een thuis én uitwedstrijd dan in één thuiswedstrijd met publiek tegen de favoriet.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
6/7/8 heeft al voordeel aan de 1 wedstrijd. Grotere kans als kleinere club dat je door gaat over 90 minuten.
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
6/7/8 heeft al voordeel aan de 1 wedstrijd. Grotere kans als kleinere club dat je door gaat over 90 minuten.
Maar de kans op een stunt over 1 wedstrijd is altijd groter.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat ze meer kans hebben in een thuis én uitwedstrijd dan in één thuiswedstrijd met publiek tegen de favoriet.
(kijk de uitslagen er maar even op na) Sterker nog, zo'n Heracles is dan gewoon kansloos.
Denk dat de kans dat Heracles over twee wedstrijden wint groter is dan alleen een thuiswedstrijd in een gevulde kuip. Maar wellicht zit ik mis.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de kans op een stunt over 1 wedstrijd is altijd groter.
Oké, ik nietquote:Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat Heracles over twee wedstrijden wint groter is dan alleen thuiswedstrijd in een gevulde kuip.
de 6/7/8 mogen uberhaupt blij zijn dat er play-offs zijn anders hadden ze geen enkele kans gehad om Europees voetbal te mogen spelen. Nu krijgen ze nog een kans maar vanuit een nadelige positie tegenover de club die over de gehele competitie beter heeft gepresteerd, das prima zo lijkt mij. Heb het liefste helemaal geen play-offs ook hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat de supporters van de nummer 6/7/8 het een verbetering vinden tbh, je redeneert iets teveel vanuit je eigen oogpunt. En geld zal er voor die clubs sowieso ook niet aan vast zitten nu hé. Dit is gewoon niet eerlijk maar goed dat zei ik net ook al dus hier komen we niet uit.
Ja dat slaat dus nergens op, dan snap je het hele principe van playoffs niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
de 6/7/8 mogen uberhaupt blij zijn dat er play-offs zijn anders hadden ze geen enkele kans gehad om Europees voetbal te mogen spelen. Nu krijgen ze nog een kans maar vanuit een nadelige positie tegenover de club die over de gehele competitie beter heeft gepresteerd, das prima zo lijkt mij. Heb het liefste helemaal geen play-offs ook hoor
het principe van playoffs is imo dat clubs rond de middenmoot nog iets hebben om voor te spelen waardoor de competitie langer aantrekkelijk blijftquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat slaat dus nergens op, dan snap je het hele principe van playoffs niet.
Uhm nee.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het principe van playoffs is imo dat clubs rond de middenmoot nog iets hebben om voor spelen waardoor de competitie langer aantrekkelijk blijft
en meer niet
Hij noemt het gelukkig zelf al een utopie, en een beetje dagdromen mag wel. Hij heeft gelukkig geen functie meerquote:Op woensdag 7 april 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Dirkgod
Wat ontzettend vervelend zeg, dat hij door Arnesen alsnog aan de kant is gezet. De tering, zou hij ook zulke suggesties hebben gedaan tijdens die overlegjes wat ze hadden? Dat moet wel pure komedie zijn geweest, Sjaak en Dirk met de meest debiele suggesties, Arnesen die niet weet of ie nou moet lachen of huilen.
Tuurlijk ligt je doelstelling lager op dit moment. Maar om nou als doelstelling 6e te zeggen is wel heel slap. Je salaris budget is nog steeds het 3e budget ondanks alles.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk, maar alles is afhankelijk van je spelersmateriaal. Ambities is niet gelijk aan doelstelling he. Ambitie moet altijd zijn kampioen te worden (in mijn ogen), hoe onrealistisch ook maar ik kan me voorstellen dat je doelstelling wat lager ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |